Herra,sinä asetut kilveksi eteeni,sinun oikea kätesi tukee minua.Ps.18:36...Kiitos Herra että todella suojelet meitä tässä maailmassa.
ILTAA!
4
303
Vastaukset
- J.Edgar
käytännössä näkyy?
- sairaiden suojelemisella.
Häpeä!
- J.Edgar
sairaiden suojelemisella. kirjoitti:
Häpeä!
Mielestäni niiden, jotka puhuvat muunnettua totuutta, valehtelevat suoraan sanoen, pitäisi hävetä.
Herran suojelua kun ei tosiaankaan voi mitenkään todeta. Uskovat ovat aivan samassa asemassa sairauksien, onnettomuuksien, luonnonkatastrofien yms. suhteen kuin uskonnottomatkin.
Voihan tietenkin olla, että Jumala "suojelee" koko ihmiskuntaa. Tämän teorian mukaan jokainen ihminen joutuisi vaikkapa kaksi kertaa useammin onnettomuuksiin, sairastuisi tms., jos Jumala ei suojelisi.
Mutta miksi sitten kannattaa rukoilla ja uskoa, jos "suojelun" saa uskomatta ja rukoilemattakin?
Se, että Raamattu puhuu ihmeistä ja Jumalan suojelusta, ei todista, että asia on totta. Päinvastoin, on moneen kertaan todistettu, että rukoilu ei vaikuta mitenkään ja ihmeitä ei tapahdu.
Ei siis pitäisi valehdella edes uskonnon nimissä. - Olen saanut
J.Edgar kirjoitti:
Mielestäni niiden, jotka puhuvat muunnettua totuutta, valehtelevat suoraan sanoen, pitäisi hävetä.
Herran suojelua kun ei tosiaankaan voi mitenkään todeta. Uskovat ovat aivan samassa asemassa sairauksien, onnettomuuksien, luonnonkatastrofien yms. suhteen kuin uskonnottomatkin.
Voihan tietenkin olla, että Jumala "suojelee" koko ihmiskuntaa. Tämän teorian mukaan jokainen ihminen joutuisi vaikkapa kaksi kertaa useammin onnettomuuksiin, sairastuisi tms., jos Jumala ei suojelisi.
Mutta miksi sitten kannattaa rukoilla ja uskoa, jos "suojelun" saa uskomatta ja rukoilemattakin?
Se, että Raamattu puhuu ihmeistä ja Jumalan suojelusta, ei todista, että asia on totta. Päinvastoin, on moneen kertaan todistettu, että rukoilu ei vaikuta mitenkään ja ihmeitä ei tapahdu.
Ei siis pitäisi valehdella edes uskonnon nimissä.monia rukosvastauksia. Ja sinun kyllä tulisi hävetä, mutta et lienee osaa. Onnetonta on se, ettet tiedä edes miksi pitäisi hävetä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483
