Herra,sinä asetut kilveksi eteeni,sinun oikea kätesi tukee minua.Ps.18:36...Kiitos Herra että todella suojelet meitä tässä maailmassa.
ILTAA!
4
293
Vastaukset
- J.Edgar
käytännössä näkyy?
- sairaiden suojelemisella.
Häpeä!
- J.Edgar
sairaiden suojelemisella. kirjoitti:
Häpeä!
Mielestäni niiden, jotka puhuvat muunnettua totuutta, valehtelevat suoraan sanoen, pitäisi hävetä.
Herran suojelua kun ei tosiaankaan voi mitenkään todeta. Uskovat ovat aivan samassa asemassa sairauksien, onnettomuuksien, luonnonkatastrofien yms. suhteen kuin uskonnottomatkin.
Voihan tietenkin olla, että Jumala "suojelee" koko ihmiskuntaa. Tämän teorian mukaan jokainen ihminen joutuisi vaikkapa kaksi kertaa useammin onnettomuuksiin, sairastuisi tms., jos Jumala ei suojelisi.
Mutta miksi sitten kannattaa rukoilla ja uskoa, jos "suojelun" saa uskomatta ja rukoilemattakin?
Se, että Raamattu puhuu ihmeistä ja Jumalan suojelusta, ei todista, että asia on totta. Päinvastoin, on moneen kertaan todistettu, että rukoilu ei vaikuta mitenkään ja ihmeitä ei tapahdu.
Ei siis pitäisi valehdella edes uskonnon nimissä. - Olen saanut
J.Edgar kirjoitti:
Mielestäni niiden, jotka puhuvat muunnettua totuutta, valehtelevat suoraan sanoen, pitäisi hävetä.
Herran suojelua kun ei tosiaankaan voi mitenkään todeta. Uskovat ovat aivan samassa asemassa sairauksien, onnettomuuksien, luonnonkatastrofien yms. suhteen kuin uskonnottomatkin.
Voihan tietenkin olla, että Jumala "suojelee" koko ihmiskuntaa. Tämän teorian mukaan jokainen ihminen joutuisi vaikkapa kaksi kertaa useammin onnettomuuksiin, sairastuisi tms., jos Jumala ei suojelisi.
Mutta miksi sitten kannattaa rukoilla ja uskoa, jos "suojelun" saa uskomatta ja rukoilemattakin?
Se, että Raamattu puhuu ihmeistä ja Jumalan suojelusta, ei todista, että asia on totta. Päinvastoin, on moneen kertaan todistettu, että rukoilu ei vaikuta mitenkään ja ihmeitä ei tapahdu.
Ei siis pitäisi valehdella edes uskonnon nimissä.monia rukosvastauksia. Ja sinun kyllä tulisi hävetä, mutta et lienee osaa. Onnetonta on se, ettet tiedä edes miksi pitäisi hävetä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643