kaikille ystäville oikein kunnon juhannuksen toivotukset:Että hyvää tulevaa juhannusta kaikille.Pitäkää huolta toisistanne ja varsinkin itsestänne ja housut jalassanne, levätkää ja nauttikaa suomen kauniista suvesta ja pienistä herkuista..Siivetär poistuu takavasemmalle, istuu pikku mustaa autoonsa ja kaasuttelee kesälomille..eikä koskaan tiedä, missä juhannuspippaloissa satutaan tapaamaan by paparazz..
Päätin tässä rymäyttää kunnolla..
11
335
Vastaukset
- SINI SIIVETÄR.
ON JOKA PÄIVÄ JATKUVA JUHANNUS
- Sini_siivetär
..ELÄMÄ ON SILLOIN KOHDALLAAN..
- VARPUNEN.
Sini_siivetär kirjoitti:
..ELÄMÄ ON SILLOIN KOHDALLAAN..
MUKAVAAA JATKUVA JUHANNUS .EI KAIKKEE HYVÄÄ LIIKAA
EIHÄN - Sini_siivetär
VARPUNEN. kirjoitti:
MUKAVAAA JATKUVA JUHANNUS .EI KAIKKEE HYVÄÄ LIIKAA
EIHÄNturruttaa..))kiva sana..))mutta parempi vähän plussalla kuin aina miinuksella..
ota mut mukaan, mä paljon tilaa vie ja muutoinkin olen ihan huomaamaton, minusta vaivaa ole, *ei suinkaan...*
Ihanata kesää sinulle ja rattoisaa juhannusta ilman housuja... :)- VARPUNEN.
EN MÄÄ PERSE PALJAANA OO ON MULLA PIKKUHOUSUT
JALASSA JA VARKUT HIHIHIIHIIHIHEHEHEHHEH - Sini_siivetär
ihan ajattelin, että autoon jo sulle paikkaa varasin ja kamerankantajaksi aioin pyytää..huvipaikoille mennään ja juhannuslehdestä sit ollaan, minä toimittaja ja sinä kuvaaja..noista housuista niin tiedä..ihan ilman olla, ettei pääse pakkanen yllättämään..
VARPUNEN. kirjoitti:
EN MÄÄ PERSE PALJAANA OO ON MULLA PIKKUHOUSUT
JALASSA JA VARKUT HIHIHIIHIIHIHEHEHEHHEHtällä muodilla näyttävät persuksen eivätkä peitä, *pistä haalarit jalkaas, niin mä teen...*
Sini_siivetär kirjoitti:
ihan ajattelin, että autoon jo sulle paikkaa varasin ja kamerankantajaksi aioin pyytää..huvipaikoille mennään ja juhannuslehdestä sit ollaan, minä toimittaja ja sinä kuvaaja..noista housuista niin tiedä..ihan ilman olla, ettei pääse pakkanen yllättämään..
mutta että kamerankantajaksi, *en mää... otetaan joku kantajaksi, mietin vielä kenet*
Etupenkki on sitten minun, sä ajat...- Sini_siivetär
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mutta että kamerankantajaksi, *en mää... otetaan joku kantajaksi, mietin vielä kenet*
Etupenkki on sitten minun, sä ajat...mennessä, mut sä sitten tullessa. Mut nyt mulle tuli karmee hoppu..lukase sähkäri, niin ymmärrät kiireen!!
Sini_siivetär kirjoitti:
mennessä, mut sä sitten tullessa. Mut nyt mulle tuli karmee hoppu..lukase sähkäri, niin ymmärrät kiireen!!
Nauti kesästä ystäväni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881363Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57905
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40851Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838