http://www.nelonen.fi/ohjelmat/KVsarjat.asp?s=2&sID=37&SerieId=1607&cat=5
UUSINTOJA TIEDOSSA!
4
986
Vastaukset
- Vastausta hakeva
Kumpi on totta,kun 19.7.2008 jakson lopussa tv-ruudun tuli toiselle kohdalle teksti "Sarja jää tauolle" ja toiselle "Sarja päättyy" :(
Kumpi näistä on totta?
Ja jos joku vielä voisi kertoa KUKA on sen sarjan alkutunnari-biisin "I am the Sun" laulaja?- laulajasta
mutta eikös sanat mee niin että "I am the son and the heir", eli olen poika ja perillinen...?
Ja käsittääkseni tuo oli viimeisen kauden päätösjakso, eli jatkoa tuohon ei ole luvassa. Vain uusintoja... laulajasta kirjoitti:
mutta eikös sanat mee niin että "I am the son and the heir", eli olen poika ja perillinen...?
Ja käsittääkseni tuo oli viimeisen kauden päätösjakso, eli jatkoa tuohon ei ole luvassa. Vain uusintoja...Ainakin sanojen alku "I am the Sun I am the..."
Menee kyllä noin kun mainitsit.
Olis kiva jotain kautta saada se esittäjäkin tietää,mutta kun ei:(
Ellei se sit ole se Jay Gruska tai jotain sinne päin joka lopputeksteissä mainitaan,vai onko hän sit sen loppumusiikin soittaja...?juha-77 kirjoitti:
Ainakin sanojen alku "I am the Sun I am the..."
Menee kyllä noin kun mainitsit.
Olis kiva jotain kautta saada se esittäjäkin tietää,mutta kun ei:(
Ellei se sit ole se Jay Gruska tai jotain sinne päin joka lopputeksteissä mainitaan,vai onko hän sit sen loppumusiikin soittaja...?T.A.T.U tyttöduo on tehnyt tosta siskoni on noita-sarjan tunnarista oman versionsa.Alkuperäistä laulajaa en tiedä.Siis onko sarja tulossa taas uusintana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 611110
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html188909- 43831
- 49750
- 68747
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610