Sanon suoraan sen että minua vituttaa että siellä sun täällä on nykyään tapana että asioita ei voisi sanoa niinkuin ne on.
Jollain ihmeen homojen hyssyttely-linjalla pitäisi puhua.
Toinen asia mikä minua vituttaa että länsimaisesta heteromiehestä on tullut passiivinen vässykkä.
Muslimien pommi-iskuihin reagoidaan pelolla, niitä pyritään miellyttämään kun viittaavat väkivaltaan vaikka itseasiassa tulisi toimia päinvastoin.
Ollaan hyväksymässä yksinelävien naisten keinohedelmöitykset ja muutenkaan ei mihinkään viititä reagoida.
Yhtä ja toista ollaan hyväksymässä ja siitä puhutaan suvaitsevaisuutena vaikka kyse on välinpitämättömyydestä.
Eu:nkin suhteen vaan reagoidaan että voi kun ei voi mitään.
"Joo kyllä mua vähän ny vituttaa, mutta emmä mitään viiti tehdä, emmä jaksa"
Sitten jotkut kitisee vuosia kun on paska hallitus, kun tulee tilaisuus vaihtaa se.Voi kun ei millään huvittais käydä äänestämässä.
Taiwanilaiset maksavat satasia lentolipuista voidakseen käydä äänestämässä.
Suorat sanat
12
577
Vastaukset
- kirroile
vaan voita paha hyvällä...
- tekka
että kaltaisesi rasistit saavat ihan vapaasti kertoa ja kirjoitella viestejään, myös täällä.Eläköön ymmärrys ja suvaisevaisuus.
En muuten ole rasisti minulla on sattuu olemaan yksi romani ystävä, joka on myös yksi veljistä.
On myös yksi Portugalilainen tuttava josta näkee ettei ole Suomesta.
Meneekö peräti niin että minulla on enemmän vähemmistöihin kuuluvia ystäviä tai tuttavia.
Ja on minulla puolituttuja veljiä jotka ovat etnistä vähemmistöä.
Ja muuten viestini ei ollut rasistinen.Jos väität että oli lue uudestaan.- suvsitsevainen
sitten kirjoitat?Avaatko paholaiselle ovet,ja muutat Raamatun totuutta,vai mikä on armosi kahlita muiden vapauksia ja oikeuksia?
- uskovainen?
Sinun on pakko olla kristitty. Ääri sellainen. Niin kireät näkemykset sinulla on.
Minä en ainakaan rupea hyssytelemään sitä että suurimmalla osalla kristityistä on vanhan paimentolaiskansan näkemykset mitkä suorastaan syrjivät kaikkia muita kuin kristittyjä. Siis sitä nimenomaista omaa kulttisuuntausta.
Äänestyshomma on ainoa asia mistä olen kanssasi samaa mieltä. Monet protestoivat sillä että eivät käy äänestämässä. Se on täysin järjetöntä kuvitella protestoivansa sillä että en käytä ääntäni. Rikkaat nauravat partaansa kun köyhä ei äänestä olojensa parantamiseksi.Syrjivät muita kuin kristittyjä.Kummallista kuulla tuota aikana jolloin islam on tulossa eurooppaan.
Islamimaissa syrjintä on lailla taattua. Niihin nähden länsimaissa sitä ei osata ollenkaan.
- Striking-Fire
Perkele, kerranki joku puhuu asiaa! Täysin samaa mieltä.
Pois turha kainostelu ja hyssyttely ja eikun kissa pöydälle.
Itse en äänestä ku pressanvaaleissa ja sielläki Halosta vaan korvauksena siitä, et kähvelsin skidinä omenat sen puusta. Mut en myöskään valita paskasta hallituksesta. hatuttaako kun kilpailevaa väkivaltauskonota ei ole vielä nujerrettu ja suomea saatettu takaisin kivikaudelle?
Entäs itse? Taitaa olla uusi kuva ja uusi mimmi profiilissasi.Mutta nimi on sama. Tietääkö tämä Irmeli Salo että käytät hänen nimeään? Tietävätkö nämä naiset että heidän kuvaansa?
Vai onko sittenkin niin että sama henkilö tässä kuvassa muuttuneena vain.
Sinun kannattaisi vain toivoa että väkivalta uskonto islam ei saavuttaisi enempää jalansijaa silloin kun pääsisi valtaan ei sinun Irmeli Salo-touhuiluasikaan suvaittaisi.
- puhut.
NYkyään ihmiset ovat tolkuttoman passiivisia ja flegmaattisia. Ketään ei kiinnosta/Kukaan ei välitä.
Inflaatio jäystää rahan arvoa ja ostovoima huononee entisestään.
Yritykset potkivat ihmiset pellolle armotta ja koko ajan täytyisi tuloksien nousta. Ketään ei puutu tähän hullunmyllyyn.
Kummelia lainatakseni "Täällä on turhia miehiä turhassa lakossa." Tuo osoittaa johtajien välinpitämättömyyden työntekijöitä kohtaan. - ---a---
Tarkoiatkko, että turpaan vaan kaikkia joilla on eri mielipide kun sinulla? Julistat, mutta et esitä perusteluja väitteillesi miksi pitäisi toimia toisin, muuta kun sen, että kaikki on perseestä. Miten pitäisi reagoida? Vai onko niin, että kaikki käy kunhan reaktio tulee. Millään ei ole mitään väliä koska vituttaa niin paljon.
Aloita joku kiva harrastus. Sitten elämä vituttaa vähemmän. - sepä se
Länsimaiden valta maailmalla tuleekin kaatumaan kohta. Yksikään suuri imperiumi historiassa ei ole ollut ikuinen. Usa tulee kaatumaan niinkuin eu:kin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194983Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292563Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192172Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1502155- 231813
- 821634
- 1461525
- 1131141
- 127907
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869