Huomena 14.06

Minä & A.Hirvonen Kotkan kauppatorilla.

18

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eerolan Juho

      olisi myös tulossa piipahtamaan. Ihan yksityishenkilönä vain.

      • yksityishenkilönä?

        Mitäs muuta hän sitten mahtaa olla?


      • piirijärjestön
        yksityishenkilönä? kirjoitti:

        Mitäs muuta hän sitten mahtaa olla?

        puheenjohtaja.


    • pannaan pojat

      riviin ja..."keskustellaan", heh. Ja jos se pikkueerolakin tulee?

    • Puosu.

      Saatte vittu olla mun puolesta vaikka missä ei kiinnosta. Pysykää poissa ihmisten ilmoilta ihan oikeesti.

      • tuon nyt puen

        sanoiksi vähän "siveämmin" ja totean, että osaan sitten pysyä poissa silloin sieltä tuon puosun kanssa!


      • Roteva rekkamies

        lopetat tuom kielen käytön ja laitat sitä ylinmääräistä rahaa rekkamiesten eläkerahastoon. Olen iso, kalju ja erittäin perussuomalainen.


    • ostella??

      Uusia pottujako,vai jakeletteko niitä pesun mainoskasseja?Onhan se hyvä,että ilmoitatte missä liikutte?

      • kyllä joo että

        silloin älyää pysyä poissa maisemista. Piru vie jos tutut alkaa luulla että itsekin olisi persaukisten porukoissa? Hirveää edes ajatella!


      • mukaelma tuo
        kyllä joo että kirjoitti:

        silloin älyää pysyä poissa maisemista. Piru vie jos tutut alkaa luulla että itsekin olisi persaukisten porukoissa? Hirveää edes ajatella!

        persaukiset! Se pitäisi olla puolueen virallinen nimikin. Ehkäpä olisi lähellä totuuttakin? Ja sopisi aika monelle... minullekin!


      • Arto Hirvonen

        teki kauppansa. Yhteistyö kirpputori möi käyttätavaraa Perussuomalaiset kassilisen hengentuotteita mukaan.


    • olette siellä?

      Ettehän te nyt kokopäivää siellä voi patsastella!--Mulla on punainen ruusu rinnuksissa,ainakin tullessa.Se on ihan sitten teistä kiinni,minkä värinen se on pois lähtiessä?Mikä on muuten perussuomalaisten kukka?

      • Ollaan n. klo 09.00-12.00

        Kukkia, ostin viimeiseksi jotain sinivalkoisia, en tiedä minkä nimisiä ne oli, mutta saajalle ne kelpaisi.


      • Arto Hirvonen
        wonterghem kirjoitti:

        Ollaan n. klo 09.00-12.00

        Kukkia, ostin viimeiseksi jotain sinivalkoisia, en tiedä minkä nimisiä ne oli, mutta saajalle ne kelpaisi.

        Smp;n sitkas hengissä pitävä kukka ja voima. En ole varma onko Perussuomalaiset perineet Päivänkakkaraa Smp;ltä. Ainakin se on minun lempi kukka, joka on yhtä sitkas kukka kuin Vanha Vennamolaiset. Jos Arto Hirvosen sitkeä työ Smp/Perussuomalaisten parissa ollut ja on ei Kotkassa Perussuomalaiset nyt näin voimakkaasti olisi vaikuttamassa Kotkan kunnallispolitiikkaan. Päivänkakkara nousee aina pinnalle vaikka kuinka sitä poljettaisiin sitkeästä juuresta nouse entisten lisäksi uusia vesoja.


        Arto Hirvonen
        Perussuomalaiset


      • niin pirun sitkeä
        Arto Hirvonen kirjoitti:

        Smp;n sitkas hengissä pitävä kukka ja voima. En ole varma onko Perussuomalaiset perineet Päivänkakkaraa Smp;ltä. Ainakin se on minun lempi kukka, joka on yhtä sitkas kukka kuin Vanha Vennamolaiset. Jos Arto Hirvosen sitkeä työ Smp/Perussuomalaisten parissa ollut ja on ei Kotkassa Perussuomalaiset nyt näin voimakkaasti olisi vaikuttamassa Kotkan kunnallispolitiikkaan. Päivänkakkara nousee aina pinnalle vaikka kuinka sitä poljettaisiin sitkeästä juuresta nouse entisten lisäksi uusia vesoja.


        Arto Hirvonen
        Perussuomalaiset

        ole.Smp ja pienviljelijät kuoli,vaikka Vennamo kuika muka puolusti!!!!


      • päivänkakkara.
        niin pirun sitkeä kirjoitti:

        ole.Smp ja pienviljelijät kuoli,vaikka Vennamo kuika muka puolusti!!!!

        Ihan oikean kukkasen olette valinneet.


      • nauraa persujen
        päivänkakkara. kirjoitti:

        Ihan oikean kukkasen olette valinneet.

        kustannuksella.Enää ei jaksa!Lopettakaa Kotkan persut tuo politikointi.....


      • Arto Hirvonen
        nauraa persujen kirjoitti:

        kustannuksella.Enää ei jaksa!Lopettakaa Kotkan persut tuo politikointi.....

        arvoon arvamattomaan Kotkan kaupunginvaltuustossa. Muuten Vennamon puolustama maaseutu tulee jälleen kukoistamaan juuristaan, kuin hyvälle tuoksuva Päivänkakkara. Maailman nälkä ajaa lyhyvellä aika valillä jälleen pienviljelyn kunniaan jokaista aaria tarvitaan tuottamaa ruokaa maailman laajuisesti. Suomen ilmasto on siihen sopiva. Smp ja Perussuomalaiset ovat pitäneet maanviljelys taidot tallella.

        Enään ei kansalaiset naureskele meille vaan toivovat vilpitömäsii voimia, että onnistuisimme tulevissa kunnallisvaaleissa saavuttamaan vakintuneen aseman kunnanvaltuustoissa kauttamaan.

        Arto Hirvonen
        järjestöpolitiikka
        Perussuomalaiset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe