Hauskan sadun eräs jännä vivahde on kaikkivaltiaan jumalan kyvyttömyys estää itsensä ristiinnaulitseminen.
Noh, sadussahan on kaikki mahdollista, kuten se juttu missä isoäiti löytyy suden mahasta elävänä ja ehjänä.
Jesse Jumalana
9
259
Vastaukset
- mahasta
"Noh, sadussahan on kaikki mahdollista, kuten se juttu missä isoäiti löytyy suden mahasta elävänä ja ehjänä".
tottahan se nyt on uskottava, onhan Raamatussa sen sadun varhaisempi muoto Joonaan reissu valaan vatsassa.- Nasse.
tuohon satukirjaan olikin jo tuokin juttu kerätty.
- jeesusteleva kiihkohihhuli ...
Voisit lopettaa tuon satuilun ja aloitaa Raamatun lukemisen itse, niin voisit päästä eroon harhoistasi.
- Nasse.
siinä olet oikeassa
kiinnostavan sinua sen verran, että vaivaudut kirjoittamaan :), vieläpä ateismi-palstalle.
sillehän tämänkin palstan olemassaolo perustuu.
Jos ei olisi olemassa taikauskoisia ihmisiä, ei olisi olemassa ateismi-termiäkään.
Vähän samalla tavalla kuin terveys terminä olisi turha jos kukaan ei olisi koskaan sairas.Nas.se kirjoitti:
sillehän tämänkin palstan olemassaolo perustuu.
Jos ei olisi olemassa taikauskoisia ihmisiä, ei olisi olemassa ateismi-termiäkään.
Vähän samalla tavalla kuin terveys terminä olisi turha jos kukaan ei olisi koskaan sairas.uskoisivat Jumalaan, ei he tartteis niitä poppakonstejaan. Luottamus Jumalaan riittäisi. Kirjoittele vaan, mukavahan noita juttujasi on lueskella. :)
- Nasse.
purje kirjoitti:
uskoisivat Jumalaan, ei he tartteis niitä poppakonstejaan. Luottamus Jumalaan riittäisi. Kirjoittele vaan, mukavahan noita juttujasi on lueskella. :)
sinäkin.
Ymmärrän sen että jotenkinhan omalle elämälle ja asemalle on haettava oikeutusta, vaikka sitten mielikuvituskaverista.
Sääliksi käy tuollaiset ihmiset jotka joutuvathyväksikäytön ja huijauksen uhriksi - --GG---
Nasse. kirjoitti:
sinäkin.
Ymmärrän sen että jotenkinhan omalle elämälle ja asemalle on haettava oikeutusta, vaikka sitten mielikuvituskaverista.
Sääliksi käy tuollaiset ihmiset jotka joutuvathyväksikäytön ja huijauksen uhriksivaatii aikamoista uskoa jos uskoo alkuräjähdyksen ja elämän syntymisen tyhjästä. No...valhe kestää vain hetken, mutta totuus ikuisesti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644