Jesse Jumalana

Nasse.

Hauskan sadun eräs jännä vivahde on kaikkivaltiaan jumalan kyvyttömyys estää itsensä ristiinnaulitseminen.

Noh, sadussahan on kaikki mahdollista, kuten se juttu missä isoäiti löytyy suden mahasta elävänä ja ehjänä.

9

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahasta

      "Noh, sadussahan on kaikki mahdollista, kuten se juttu missä isoäiti löytyy suden mahasta elävänä ja ehjänä".

      tottahan se nyt on uskottava, onhan Raamatussa sen sadun varhaisempi muoto Joonaan reissu valaan vatsassa.

      • Nasse.

        tuohon satukirjaan olikin jo tuokin juttu kerätty.


    • jeesusteleva kiihkohihhuli ...

      Voisit lopettaa tuon satuilun ja aloitaa Raamatun lukemisen itse, niin voisit päästä eroon harhoistasi.

      • Nasse.

        siinä olet oikeassa


    • kiinnostavan sinua sen verran, että vaivaudut kirjoittamaan :), vieläpä ateismi-palstalle.

      • sillehän tämänkin palstan olemassaolo perustuu.

        Jos ei olisi olemassa taikauskoisia ihmisiä, ei olisi olemassa ateismi-termiäkään.

        Vähän samalla tavalla kuin terveys terminä olisi turha jos kukaan ei olisi koskaan sairas.


      • Nas.se kirjoitti:

        sillehän tämänkin palstan olemassaolo perustuu.

        Jos ei olisi olemassa taikauskoisia ihmisiä, ei olisi olemassa ateismi-termiäkään.

        Vähän samalla tavalla kuin terveys terminä olisi turha jos kukaan ei olisi koskaan sairas.

        uskoisivat Jumalaan, ei he tartteis niitä poppakonstejaan. Luottamus Jumalaan riittäisi. Kirjoittele vaan, mukavahan noita juttujasi on lueskella. :)


      • Nasse.
        purje kirjoitti:

        uskoisivat Jumalaan, ei he tartteis niitä poppakonstejaan. Luottamus Jumalaan riittäisi. Kirjoittele vaan, mukavahan noita juttujasi on lueskella. :)

        sinäkin.

        Ymmärrän sen että jotenkinhan omalle elämälle ja asemalle on haettava oikeutusta, vaikka sitten mielikuvituskaverista.

        Sääliksi käy tuollaiset ihmiset jotka joutuvathyväksikäytön ja huijauksen uhriksi


      • --GG---
        Nasse. kirjoitti:

        sinäkin.

        Ymmärrän sen että jotenkinhan omalle elämälle ja asemalle on haettava oikeutusta, vaikka sitten mielikuvituskaverista.

        Sääliksi käy tuollaiset ihmiset jotka joutuvathyväksikäytön ja huijauksen uhriksi

        vaatii aikamoista uskoa jos uskoo alkuräjähdyksen ja elämän syntymisen tyhjästä. No...valhe kestää vain hetken, mutta totuus ikuisesti...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe