kerroin 1,67
voittoa reilu tonni
italialle 1500€
14
908
Vastaukset
- 2500€
Siis mahdollista voittoa reilu tonni...
- Ja bookkerit kiittää
Tyhmyys on näköjään uusiututva luonnonvara, se ei lopu maailmasta koskaan.
Porukat pelaa pää märkänä alikertoimista Italiaa, ja Romanian kertoimet nousseet erittäin pelattaviksi, vaikka mitään tosiasiallista syytä Italian pelaamiseen ei ole, on se toki suosikki Romaniaa vastaan, mutta ei noin suuri suosikki, niin kuin Saksa- Nord
For betting Romania & giving us free cash just because of a high odds multiplier!
- päivän pankki
ilman muuta romaniaa. se kuka pölö laittaa
1000 euroo kiinni tähän kohteeseen italian
puolesta niin todistakoon kuponkinsa.
helppo se on sanoa että laitoin omakotitaloni
italian puolesta. että sanon vaan.... - Nord
päivän pankki kirjoitti:
ilman muuta romaniaa. se kuka pölö laittaa
1000 euroo kiinni tähän kohteeseen italian
puolesta niin todistakoon kuponkinsa.
helppo se on sanoa että laitoin omakotitaloni
italian puolesta. että sanon vaan....Ellei satu muuten vaan olemaan upporikas, on aika hullu.. Jos laittaa ton summan kiinni "varmaan", sen jälkeen mitä eilisissä "varmoissa" matseissa kävi...
Jonkun satasen vielä ymmärtäisi, no, katotaan kuitenkin, alkaa ihan pian se matsi. =) Laitoinpa sittenkin 2 comboa, hintaa tuli 2 euroa!
Bet EUR1 (Italy win France win) =9.41 potential win
Bet EUR1 (Italy win Holland win)=EUR10.44 potential win
Total bet cost = EUR2 - vitun
reppana romaniaa nii paljo ku tykkäät!!!!!!!ITALIA sen pelin voittaa!!!saksa käveli eilistä peliä.sillä pelillä suomiki olis vieny!!!!
päivän pankki kirjoitti:
ilman muuta romaniaa. se kuka pölö laittaa
1000 euroo kiinni tähän kohteeseen italian
puolesta niin todistakoon kuponkinsa.
helppo se on sanoa että laitoin omakotitaloni
italian puolesta. että sanon vaan....mä laitoin kyllä 1500€.
voit todistaa omat vetosi jos siltä tuntuu
- nimetön pelaaja
Laitoin romanialle sportingbetissä kympin.. saa nähdä... syön hattuni jos menee väärin :-)
- Nord
teppo.mol kirjoitti:
olisi jo menossa jos tuomari ei olisi hylännyt selvää maalia
Tän kisan tuomarit sais helvetti heittää väkijoukon sekaan ja antaa niiden tehdä selvää jälkeä
- mitää
Nord kirjoitti:
Tän kisan tuomarit sais helvetti heittää väkijoukon sekaan ja antaa niiden tehdä selvää jälkeä
paitsioita tarvi,ois paljo selvempää
turpiin tuli,voitin sentään livevedossa 1155€ kun italia teki maalin.
täytyy yrittää jotain voittaa hollanti-ranska pelissä, ettei jää tänään tappiolle- tietysti...
aina tulee voittoa, ainakin jälkipeleissä...
tietysti... kirjoitti:
aina tulee voittoa, ainakin jälkipeleissä...
huonosti meni eilen,voittoa ainoastaan 99€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483