italialle 1500€

kerroin 1,67
voittoa reilu tonni

14

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2500€

      Siis mahdollista voittoa reilu tonni...

    • Ja bookkerit kiittää

      Tyhmyys on näköjään uusiututva luonnonvara, se ei lopu maailmasta koskaan.

      Porukat pelaa pää märkänä alikertoimista Italiaa, ja Romanian kertoimet nousseet erittäin pelattaviksi, vaikka mitään tosiasiallista syytä Italian pelaamiseen ei ole, on se toki suosikki Romaniaa vastaan, mutta ei noin suuri suosikki, niin kuin Saksa

      • Nord­­­­­

        For betting Romania & giving us free cash just because of a high odds multiplier!


      • päivän pankki

        ilman muuta romaniaa. se kuka pölö laittaa
        1000 euroo kiinni tähän kohteeseen italian
        puolesta niin todistakoon kuponkinsa.
        helppo se on sanoa että laitoin omakotitaloni
        italian puolesta. että sanon vaan....


      • Nord­­­
        päivän pankki kirjoitti:

        ilman muuta romaniaa. se kuka pölö laittaa
        1000 euroo kiinni tähän kohteeseen italian
        puolesta niin todistakoon kuponkinsa.
        helppo se on sanoa että laitoin omakotitaloni
        italian puolesta. että sanon vaan....

        Ellei satu muuten vaan olemaan upporikas, on aika hullu.. Jos laittaa ton summan kiinni "varmaan", sen jälkeen mitä eilisissä "varmoissa" matseissa kävi...

        Jonkun satasen vielä ymmärtäisi, no, katotaan kuitenkin, alkaa ihan pian se matsi. =) Laitoinpa sittenkin 2 comboa, hintaa tuli 2 euroa!

        Bet EUR1 (Italy win France win) =9.41 potential win
        Bet EUR1 (Italy win Holland win)=EUR10.44 potential win
        Total bet cost = EUR2


      • vitun

        reppana romaniaa nii paljo ku tykkäät!!!!!!!ITALIA sen pelin voittaa!!!saksa käveli eilistä peliä.sillä pelillä suomiki olis vieny!!!!


      • päivän pankki kirjoitti:

        ilman muuta romaniaa. se kuka pölö laittaa
        1000 euroo kiinni tähän kohteeseen italian
        puolesta niin todistakoon kuponkinsa.
        helppo se on sanoa että laitoin omakotitaloni
        italian puolesta. että sanon vaan....

        mä laitoin kyllä 1500€.
        voit todistaa omat vetosi jos siltä tuntuu


    • nimetön pelaaja

      Laitoin romanialle sportingbetissä kympin.. saa nähdä... syön hattuni jos menee väärin :-)

      • olisi jo menossa jos tuomari ei olisi hylännyt selvää maalia


      • Nord­­­­
        teppo.mol kirjoitti:

        olisi jo menossa jos tuomari ei olisi hylännyt selvää maalia

        Tän kisan tuomarit sais helvetti heittää väkijoukon sekaan ja antaa niiden tehdä selvää jälkeä


      • mitää
        Nord­­­­ kirjoitti:

        Tän kisan tuomarit sais helvetti heittää väkijoukon sekaan ja antaa niiden tehdä selvää jälkeä

        paitsioita tarvi,ois paljo selvempää


    • turpiin tuli,voitin sentään livevedossa 1155€ kun italia teki maalin.
      täytyy yrittää jotain voittaa hollanti-ranska pelissä, ettei jää tänään tappiolle

      • tietysti...

        aina tulee voittoa, ainakin jälkipeleissä...


      • tietysti... kirjoitti:

        aina tulee voittoa, ainakin jälkipeleissä...

        huonosti meni eilen,voittoa ainoastaan 99€


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe