jos alustaviin tuloksiin on uskomista. Oma perustuslakimme sai siis jatkoaikaa. Olen kuulevinani, että Kekkonen nukkuu taas rauhallisesti, ainakin pari kolme vuotta.
Mitäkähän tästä kaikesta vielä tulee? Rukoilemmeko maamme puolesta?
Ihmettelen miksi Basterin [oliko nimi se] viesti on poistettu. Tapahtui sillä välillä, kun aloin vastaamaan. Tehdään tästä siis aloitus. Kyllähän tämä asia koskee myös helluntailaisten tulevaisuutta.
Irlannin kansa ei sanonut aamentansa
EU:n perustuslaille
2
119
Vastaukset
Niinpä näkyy minun tekstini poistuneen. No, tiedän olevani muutaman tyypin inhokkilistalla, ja he poistattavat tekstini herkästi, jos ne eivät käsittele täsmälleen helluntailaisuutta (itse he tietenkin saavat kirjoittaa aiheen vierestä). Mitä tulee EU:hun, niin uskon, että nyt EU:n sisällä tapahtuu sellainen jako, että 10 keskeistä maata alkaa muodostaa liittovaltiota hylätyn perustuslain pohjalta ja muut maat jäävät enemmänkin kannattajajäseniksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632