Kommentteja autokouluista

Tepa^

Hei!

Kyselisin kommentteja eri autokouluista. Itseä kiinnostaa ehkä enemmän Tamperelaiset ja lähi kuntien autokoulut.

Löysin http://ajo-opetus.org/autokoulu/Tampere/ sivuston, mut tuolla on kauheen vähän vielä kommentteja / arvioita.

11

1184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • belf

toi autokoulu city hämeenpuistos on ainakin aika paska. Itse olen siellä ja kestää ikuisuuden saada edes teoriatunteja käytyä kun niitä on yksi tietty tunti vaan kerran kuussa.

• huh moy hoi

Eikö kaikissa autokouluissa noin yksi tunti kuukaudessa ja C-kortin tunteja voi joutua odottamaan puolitoistakin kuukautta.

Itselläni on paria tuntia vailla kaikki teoriatunnit suoritettu, mutta en ole päässyt vielä ajamaan autoa ollenkaan.

• Nekku80
        huh moy hoi kirjoitti:

Eikö kaikissa autokouluissa noin yksi tunti kuukaudessa ja C-kortin tunteja voi joutua odottamaan puolitoistakin kuukautta.

Itselläni on paria tuntia vailla kaikki teoriatunnit suoritettu, mutta en ole päässyt vielä ajamaan autoa ollenkaan.

sain käytyä kaikki teoriatunnit vajaassa parissa kuukaudessa. Parhaimmillaan autokoulun voi kuulemma saada käytyä jopa kuukaudessa.

• Oppilas vm vanhempi

Itse olen taas tykännyt Cityssä mm. siitä, että teoriatunteja löytyy myös päivällä. Ymmärtääkseni useimmissa autokouluissa kurssikalenteri kiertää neljän viikon syklissä, joten se neljä viikkoa siihen menee, jos pääsee kaksi kertaa viikossa joko päivällä tai illalla paikan päälle. Muualla pitää päästä illalla.

Muutoinkin olen kyllä tykännyt Pirkanmaan Cityn fiiliksestä. Vaikeahan sitä on arvioida, kun en ajatellut muita autokouluja käydä.

• ajo-oppilas*

Toi Kissanmaan autokoulu, mukavat opet, huippu kanslisti ja rento tunnelma.

Ps. miksihän sun linkissä, toi Kissanmaa ei toimi, jää ilman huippu arvostelua.

• Zetä

sain kortin eilen!!!
        olin autokoulu stradassa ihan hyvä mesta, mutta aika kallis

kyllä toi autokoulu kissanmaa ky toimii... ainakin minulle, kokeile uudestaan :)

• ajo-oppilas*
        Zetä kirjoitti:

sain kortin eilen!!!
        olin autokoulu stradassa ihan hyvä mesta, mutta aika kallis

kyllä toi autokoulu kissanmaa ky toimii... ainakin minulle, kokeile uudestaan :)

nyt, eilen ja toispäivänä ei toiminut.
        Onnea kortista, nyt sitten ajelemaan. Muista olla varovainen.

• kokemusta on

City Drivers on Lappeenrannan huonoin autokoulu, en ole ikinä kuullut siitä mitään hyvää! Ja kakkosvaihetta en tasan tässä puljussa suorita!!!

• kalatytto89

Kaverit mulle suositteli tuota Sammon autokoulua ja voin sanoo, että sain ajotunteja todella helposti just sellaisiin aikoihin kuin halusinkin.

Toimistossa on nuori ja todella ystävällinen nainen. Kaikki paperiasiat meni todella vaivattomasti.

Opettajia tais olla kolme. Parasta oli se, että sain opetella yleensä sen saman open kanssa. Todella rento ja ystävällinen meininki. Oli helppo siellä opetella ajamaan. Pääsin kokeilemaan automaattivaihteista autoa. Sellaista ei oo muissa autokouluis Tampereella

• tarkka-markka

hei. Ei entiset oppilaat kirjoittele tollaisia runoja. Olette matkineet autokoulua Haagassa.

• pettynyt

mä en ees viitsi ees kertoa miten tylyä kohtelua mä oon yhdes tamperelaises autokoulus saanut.. oppilaathan siel on niiden asiakkaita mut se miespuolinen johtaja on tosi ilkeä

voikohan sieltä ehkä vaihtaa kesken kurssin pois?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17183
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      4992
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2788
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      150
      2103
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      33
      1660
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      133
      1634
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      20
      1617
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      400
      1566
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1347
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      11
      1323
    Aihe