Taitaa olla toinen selvä perjantai tämän vuoden puolella. Lähinnä siksi kun eilisestä tuli niin karsea krapula. Kesäloma menossa nimittäin.
Olen kiskonut hyvällä menestyksellä vironviinoja jo kohta 10 vuotta, mutta nyt taisi sattua sekundalaatua matkaan. Kodu-viina, halvin mitä sattui feenoksissa olemaan, ja siitä tuntuu tulevan joka kerta hirveä kooma. Päässä jyskää ja mahassa mellertää. Ihan kuin olisi muovipullokonjakkia vetänyt.
Umpilisäke on ruvennut vaivaamaan, alkoi samaan aikaan kuin kesäloma eli viikko sitten lauantaina. Meinasin tuupertua musiikkiliikkeen rappusiin kun rupesi yhtäkkiä viileksimään. Se meni ohi mutta alkoi kohta uudestaan. Olin jo vähällä hakeutua lääkäriin. Mutta kipuilu loppui muutamassa tunnissa kun kävin terassilla kaljalla. Vaan nyt tuo alkoi taas viiltämään. En kyllä mene kesälomalla mihinkään leikkaukseen. Umpilisäke saa luvan olla kiukuttelematta heinäkuuhun asti, minulla onkin silloin passelisti työterveyslääkärin tarkastus heti alkuviikosta. Siinähän se samalla menee.
Perjantai selvistä päin...
Tadzio de Santis
0
842
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713645- 1693195
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723104Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502819- 251964
- 241881
- 301666
- 1741660
- 421372