Taitaa olla toinen selvä perjantai tämän vuoden puolella. Lähinnä siksi kun eilisestä tuli niin karsea krapula. Kesäloma menossa nimittäin.
Olen kiskonut hyvällä menestyksellä vironviinoja jo kohta 10 vuotta, mutta nyt taisi sattua sekundalaatua matkaan. Kodu-viina, halvin mitä sattui feenoksissa olemaan, ja siitä tuntuu tulevan joka kerta hirveä kooma. Päässä jyskää ja mahassa mellertää. Ihan kuin olisi muovipullokonjakkia vetänyt.
Umpilisäke on ruvennut vaivaamaan, alkoi samaan aikaan kuin kesäloma eli viikko sitten lauantaina. Meinasin tuupertua musiikkiliikkeen rappusiin kun rupesi yhtäkkiä viileksimään. Se meni ohi mutta alkoi kohta uudestaan. Olin jo vähällä hakeutua lääkäriin. Mutta kipuilu loppui muutamassa tunnissa kun kävin terassilla kaljalla. Vaan nyt tuo alkoi taas viiltämään. En kyllä mene kesälomalla mihinkään leikkaukseen. Umpilisäke saa luvan olla kiukuttelematta heinäkuuhun asti, minulla onkin silloin passelisti työterveyslääkärin tarkastus heti alkuviikosta. Siinähän se samalla menee.
Perjantai selvistä päin...
Tadzio de Santis
0
819
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102463- 842151
- 561697
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai581662- 1551570
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461476Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1531460- 1121200
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271177