Kiinostaisi kovasti, löytyykö muitakin kyseisen vaatekappaleen faneja.
Itseäni kiihottaa erittäin paljon, kun naisella on yllään tavallinen polvipituinen hame ja sen alla sukkahousut (ei välttämättä pikkuhousuja). Mitä mieltä naiset: kiihotutteko itse pukiessanne sukkahousuja? Kertokaa, ottakaa yhteyttä sukkisfaniin!
Sukkahousut kiihottaa!
35
9871
Vastaukset
- against
Sitä ne sun sukkahousut on!!!!
- Lad
Kyllä musta paljaat sääret ja varpaat on kauniimmat, ainakin kesällä. Sukkahousut on jotenkin ällöttävät helteillä, mihin niitä edes tarvitaan silloin? Ruskettuneet, hyvät sääret ja nätit, lakatut varpaat on kaunista katseltavaa!
- jaska
Mä oon ihan hulluna sukkiksiin. Etenkin kiiltävät kiihottaa on ne sitte omassa tai jonkun naisen jalassa. Mun vaimo ostelee mulle sukkikset ja pidän niitä aina joskus fiiliksen ja tilanteen mukaan. Sänkyleikeissä kanssa
- simppa
Kiva kuulla, että olette saaneet yhteisen kiihottumisen kohteen. Itse pidän erityisesti "vilauttelusta", siitä on mukava edetä sitten rohkeampaan.
- simppa
No niin...
Olisi tosi mukava kuulla myös naisien mielipiteitä tästä sukkahousufetissistä. Siis voiko nainen myös kiihottua sukkisten pitämisestä? Onko sukkisfaninaisia, jotka tykkäävät esitellä sääriään julkisesti? Vastauksia... vastauksia...- sunnybee
pukea päälle kauniit kiiltävät sukkahousut, kauniit avokkaat ja jakkupuku. Tunnen oloni erittäin eroottiseksi ja on kiva kun miehet katsoo kauniita pitkiä sääriäni. Seksi sukkahousuissa on kanssa erittäin kiihottavaa. Valitettavasti mieheni ei ole siitä erityisen innostunut.
- Eronnutsukkahousumies
sunnybee kirjoitti:
pukea päälle kauniit kiiltävät sukkahousut, kauniit avokkaat ja jakkupuku. Tunnen oloni erittäin eroottiseksi ja on kiva kun miehet katsoo kauniita pitkiä sääriäni. Seksi sukkahousuissa on kanssa erittäin kiihottavaa. Valitettavasti mieheni ei ole siitä erityisen innostunut.
Ex vaimoni kanssa tykkäsimme ns. sukkahoususeksistä. Kyllä se oli kiihoittavaa molemminpuolin, usein nautimme pitkään ennenkuin orgasmiin asti menimme. Kesäisin varsinkin oli mukava mennä ulos ja antaa tilanteen vähä "rauhoittua" ja sitten taas hommiin. Ai että niitä aikoja, ihan alkaa nytkin seisomaan kun mietin ex vaimoani ohuissa sukkahousuissa ja kuinka härnäsin sukkahousuissa olevalla munallani hänen häpyhuuliaan ym. ym. Oi niitä aikoja.
- kake
Kyllä kiihottaa sukkikset minua. Eivät tapa erotiikkaa, vaan herättävät sen. Upea vaatekappale.
- StayUp
Todellista erotiikkaa ovat stay upit. Niitä kun neitokainen vilauttaa hamosen alta niin vot... ja pääsee ihan pesälle saakka ilman mitään kommervenkkejä. Vanhoissa sukkanauhaliiviviritelmissäkin on puolensa, vaan kuins kun neito ei osaa käyttää niitä oikein pikkareitten kanssa ja menee nauhat ja housut sekaisin :-)
Stay upeissa on vaan se huono, kun parhaat maksaa jopa 80-180 euroo pari :-( , ei siis oo tehty ihan suomalaiselle luonteelle. Mutta katsokaapa eteläeurooppalaisia tai itäeurooppalaisia, niillä on varaa pukeutua tyylikkäästi, jopa venäläisillä. Ja onhan niitä edullisiakin staykkareita, joskin hajoavat usein kiihkeissä leikeissä heti kättelyssä...
Jos kinkyä sexyä haetaan, niin perwointa mitä tiedän ovat polvisukkikset, erityisesti lämpimän ruskeat sellaiset. örghhh - ihan kylmät väreet tulee kun ajattelee suomalaisia matameja polvisukkiksissaan...
Mutta... pikkarittomuus rules... ja korkkarit jalkaan...- nainen
kyllä vaan sukkahousujen pukeminenkin kiihottaa.joskus jätän pikkuhousut pois ja koko illan on kostea olo. kiiltävät sukkiset ovat vielä sexymmät .reisiä yhteen hinkkaamalla ja supistelemalla voi saada jopa orgun.
- robin hood
Tästä linkki http://www.mytights.com/mytights/1487.html
Kyllä myös naisten osastolta saa sukkiksia, jotka sopii miehillekin, myös vaimoni pitää siitä kun käytän sukkahousuja. Sitäpaitsi ne on muutenkin miellyttäviä. Liian puristavissa saa nopean erektion, siksi vähän isompi koko on aina parempi.- Kutsuni---
Tein ilmiannon sääntöjen vastaisesta viestistä.
- Anonyymi
Hei! Meillä myös vaimoni tykkää jos laitan sukkahoust jalkaani, kullini näyttää kuulemma hyvälle sukkahousuissa!
Joskus hän haluaa, että laitan sukkahousut jalkaani ja niiden pääle gollegehousut, lähdemme ajelemaan ja mun täytyy ottaa golleget pois jalasta ja olen vain ohuissa sukkisissa!
Täytyy sanoa, et se kiihoittaa valtavasti kun ajelen kulli kovana läpinäkyvissä sukkahousuiisani!
Tyttöilijä :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Meillä myös vaimoni tykkää jos laitan sukkahoust jalkaani, kullini näyttää kuulemma hyvälle sukkahousuissa!
Joskus hän haluaa, että laitan sukkahousut jalkaani ja niiden pääle gollegehousut, lähdemme ajelemaan ja mun täytyy ottaa golleget pois jalasta ja olen vain ohuissa sukkisissa!
Täytyy sanoa, et se kiihoittaa valtavasti kun ajelen kulli kovana läpinäkyvissä sukkahousuiisani!
Tyttöilijä :)Mistä tuollaisia vaimoja saa? Olen kateellinen! Onko vaimokin sukkiksissa kun ajelette?
- Sukkismies
Sukkikset kiihottavat kovasti. Itse käytän niitä aika usein. Ärsyttää vain, kun ei voi mennä kauppaan ja ostaa niitä itse. Olisi mukavaa jos voisi valita sukkiksia paikan päällä, eikä vain netistä ostella.
Onko sellaista kauppaa olemassakaan, jossa mies saa asiallista palvelua mennessään sukkisostoksille?- Anonyymi
Minulla on sukkahousut ihan päivittäisessä käytössä vuosikausia. Sukkiksia löytyy monta kymmentä paria eri paksuuksissa ja väreissä. Sukkahousut on ihan paras alusvaate ja tuntuvat ihanalta jalassa. En käytä miesten pitkiä kalsareita kuin satunnaisesti. Sekin on mukava kun eri vuodenaikoina ja eri keleillä voi pitää eripaksuisia sukkiksia. Aina välillä tulee runkkailtua sukkikset jalassa, vaikka vaimonkin kanssa menee sängyssä ihan hyvin. Vaimo vähän alkuun ihmetteli, kun tykkään käyttää farkkujen alla mieluummin sukkahousuja kuin pitkiä kalsareita, mutta onneksi hyväksyy asian, ja käyttää kyllä itsekin sukkahousuja mielellään. Aika usein oleilee kotonakin sukkahoususillaan, mikä on minulle suuri silmänilo. Sukkisseksiä emme valitettavasti harrasta, kun vaimo ei näe sukkiksissa mitään eroottista, vaan pelkän arkivaatteen.
Tuosta kauppojen asiakaspalvelusta en osaa sanoa, kun valitsen sukkahousuni ihan itsepalveluna automarkettien hyllyistä. Olen ostanut muutamat miestenkin sukkahousut verkkokaupasta, mutta ne eivät kyllä olleet yhtään sen kummempia kuin nämä tavalliset ns. naisten sukkahousut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on sukkahousut ihan päivittäisessä käytössä vuosikausia. Sukkiksia löytyy monta kymmentä paria eri paksuuksissa ja väreissä. Sukkahousut on ihan paras alusvaate ja tuntuvat ihanalta jalassa. En käytä miesten pitkiä kalsareita kuin satunnaisesti. Sekin on mukava kun eri vuodenaikoina ja eri keleillä voi pitää eripaksuisia sukkiksia. Aina välillä tulee runkkailtua sukkikset jalassa, vaikka vaimonkin kanssa menee sängyssä ihan hyvin. Vaimo vähän alkuun ihmetteli, kun tykkään käyttää farkkujen alla mieluummin sukkahousuja kuin pitkiä kalsareita, mutta onneksi hyväksyy asian, ja käyttää kyllä itsekin sukkahousuja mielellään. Aika usein oleilee kotonakin sukkahoususillaan, mikä on minulle suuri silmänilo. Sukkisseksiä emme valitettavasti harrasta, kun vaimo ei näe sukkiksissa mitään eroottista, vaan pelkän arkivaatteen.
Tuosta kauppojen asiakaspalvelusta en osaa sanoa, kun valitsen sukkahousuni ihan itsepalveluna automarkettien hyllyistä. Olen ostanut muutamat miestenkin sukkahousut verkkokaupasta, mutta ne eivät kyllä olleet yhtään sen kummempia kuin nämä tavalliset ns. naisten sukkahousut.Ihana kuulla, että suakin sukkikset miellyttää! Mä käytän kanssa usein sukkahousuja, ne kiihoittaa ihanasti.
Olis mukava tutustua toiseen mieheen joka tykkää käyttää sukkahousuja ja kiihoittuu niistä. Sukkismies M57
- fiorefan
Sukkahousut ovat kiihottavinta ja ihaninta mitä tiedän. Miehenä on vai elettävä kaksoiselämää, koska elän huonossa parisuhteessa. Vaimo sai fetissini selville ja sen jälkeen ei ole ollut mitään yhteistä. On kuitenkin ihanaa ja vapauttavaa, kun joskus saa pukea ylleen jotakin mitä todella haluaa. Ostin tänä aamuna muuten Lidlistä 15 paria naisten sukkahousuja ensi viikkoa varten.
En kuitenkaan malttanut odottaa, vaan puin yhdet ylleni töissä. Tuntuvat mahtavilta, suosittelen muillekin.- fierofanille
Olen siivoillut tänä aamuna pelkät sukkikset jalassa. Imuroidessa sujautin jalkaan korkosaappaat...sukkahousuissa melkoista pullotusta parasta aikaa ;)...
- ksksks
Fiore, Kunert, Falke, Vogue etc. Onneksi löytyy sukkahousumerkkejä mistä valita. Käytän kaikkia sukkahousumerkkejä, mm. noita edellämainittuja. Pääasia kuitenkin se sukkahousujen upea tuntu sääriä vasten.
- Sukkisbi
fierofanille kirjoitti:
Olen siivoillut tänä aamuna pelkät sukkikset jalassa. Imuroidessa sujautin jalkaan korkosaappaat...sukkahousuissa melkoista pullotusta parasta aikaa ;)...
Mä myös tein suursiivouksen sukkiksissa. Sitä ennen kävin ostamassa uuden ikkunapesurin kun oli pestävä ikkunat, jalassa ihanat sukkahousut ja yläosana tumma pitsinen tiukka yläosa. Oli mukava pestä ikkunat kun oli kiihoittava-asu päällä! Kostu ikkunat ja sukkikset :)
- Anonyymi
Sukkisbi kirjoitti:
Mä myös tein suursiivouksen sukkiksissa. Sitä ennen kävin ostamassa uuden ikkunapesurin kun oli pestävä ikkunat, jalassa ihanat sukkahousut ja yläosana tumma pitsinen tiukka yläosa. Oli mukava pestä ikkunat kun oli kiihoittava-asu päällä! Kostu ikkunat ja sukkikset :)
Ihana sukkistelja.. tykkään myös!
minullakin pelkät sukkikset nyt jalassa toki voikkatossut myös
- Kiinnostunut_m
Löytyykö tästä ja aiheesta kiinnostuneita naisia täältä?;)
- Anonyymi
Vanha viestiketju mutta onhan sukkikset ihanat. Miehet tykkää vaikka on ne pikkaritkin siellä alla. Mä olen ainakin saanut tosi paljon hyvää palautetta niistä. Vaikka luulisi että perus ihonväriset sukkikset olisi tylsät niin ei näytä olevan miesten mielestä. Aina saa kuumia katseita ja mielenkiintoa tuntuu olevan. Se on ihanaa kun saa miehet kuumaksi noin pienellä vaivalla. Itse käytän usein.
- Anonyymi
Kyllä mies tykkää kun puen 20 den sukkikset jalkaan, esim Kunertilla löytyy ihania sukkiksia joista mäkin tykkään. Ei purista mistään vaan on todella mukavat. Mies on hulluna. :)
- Anonyymi
Miljoona vuotta vanha aloitus mutta nostellaan esiin. Kyllä kiihottaa sukkikset, harmi että nykyisin vähemmän näkee niitä, ravintoloissakin tarjoilijoilla jotain salivermeitä.... Ennen oli erilaista.
Mustat ja ihonväriset on kyllä kuumat. Onneksi vaimo käyttää joskus. <3- Anonyymi
Eikä kestänyt kuin vaivaiset 18 vuotta. Ehdit sillä välin syntyäkin.
- Anonyymi
Upeaa. Sekä naisilla että miehillä. Mitä mieltä, saako miehellä olla säärikarvoja vai pitääkö ajaa jos nylonit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upeaa. Sekä naisilla että miehillä. Mitä mieltä, saako miehellä olla säärikarvoja vai pitääkö ajaa jos nylonit?
Hei.. mä tykkään ajaa karvat pois! Näyttää ohuiden sukkahousujen läpi ihanan seksikkäältä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei.. mä tykkään ajaa karvat pois! Näyttää ohuiden sukkahousujen läpi ihanan seksikkäältä!
Itse ukkomie ja en voi ajaa. Nauttisin käsieni kulkevan pitkin kiiltävää pintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ukkomie ja en voi ajaa. Nauttisin käsieni kulkevan pitkin kiiltävää pintaa.
Mä myös ukkomies. Vaimoa ei haittaa vaikka pidän sääret ja reidet paljaana. Tykkään myös ajaa karvat palleista ja kullin ympäriltä pois,
- Anonyymi
Haluaisin kirjoitella täällä, sopiiko sulle? On kosteana nyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kirjoitella täällä, sopiiko sulle? On kosteana nyt!
Sopiii kyllä. Laitoin juuri ruskeat wolfordit jalkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopiii kyllä. Laitoin juuri ruskeat wolfordit jalkaan.
Mulla ihanat 15 denierin nylonit!
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916