*** Yksityiselämä ja politiikka on pidettävä erillään, vaatii Matti Vanhanen ja järjestää tyttöystävälleen vaalirahaa
*** Urheilu ja politiikka on pidettävä erillään, vaatii Matti Vanhanen ja osallistuu olympiakisojen avajaisiin
*** Matti Vanhanen ei käytä alkoholia, koska krapulasta ei selviä rahalla
Vanhasen kategorista yleiskeskustelua
3
168
Vastaukset 3
- köyhien tauti
ja nuo muutkin tölväisysi vaikuttavat jonkun muun kuin täysijärkisen latelemilta.
Mielenterveystoimisto varmaankin olisi oikea paikka, mistä sinun kannattaa kysellä tarkempia ohjeita elämääsi varten.
Kyllä ne sinulle varmaankin oloasi helpottavan hoitomuodon löytävät.
Älä aikaile enää, vaan tartu puhelimeen ja varaa aika.
Terveyskeskuslääkärikin voi nopeuttaa hoitoon pääsyä, joten mene nyt heti päivystykseen, niin voit päästä vielä tänään asiantuntevan avun piiriin.
Paranemista.- pientä munaasi
esittelemässä kirurgille ? Siihen löytynee parannuskeino.
Paranemista - mutta en sen
pientä munaasi kirjoitti:
esittelemässä kirurgille ? Siihen löytynee parannuskeino.
Paranemistatakia. Ei se kylläkään kirurgi ollut, nutta nätti oli naislääkäri. Kyllä se pieni on, mutta kun on olemassa sellainenkin totuus, että hulluille ja tolloile on suotu suuremmat vehkeet, että nekin sais naisia. Sellaisia horoperseitä vartenhan sitä pitää isojakin vehkeitä olla.
Hyvin tuolla nysälläni olen toimeen tullut.
Rukkaset kädessä kustessa tuntuu joskus, että voishan tuo isompikin olla.
Ei tästä pienimumaisuudesta kuitenkaan joudu sivulliset kärsimään, niinkuin sinusta.
Joten toivon että psykiatrinen hoitosi tuottaa tulosta.
Kävi kyllä kerran tuolle naapurinpojalle, jotta oli appiukkoehdokkaalla vaatimuksena sellainen ehto, että joka hänen tyttönsä haluaa vaimokseen saada ja isännäksi tähän kartanoon tulla, niin sillä miehellä täytyy olla 26 senttinen mulukku.
No naapurinpoika isänsä kanssa asiaa tuumailtuaan tulivat siihen tulokseen, ettei heidän miesväki ala tuon takia muniansa katkomaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451