kuivuneet kukat pois? Olen aloittelija alppiruusun kanssa (istutin nyt keväällä) ja kaikki ohjeet on tarpeen.
Leikataanko
alppiruususta
3
455
Vastaukset
- '''
Ei niiden leikkaaminen mikään välttämättömyys ole, mutta se todennäköisesti kukkii ensi kesänä runsaammin, jos viitsit vaivautua.
- varovasti
Älä leikkaa, vaan taita sitä kukkinutta 'kukkaterttua' varovasti, siihen sivuille kasvaa sitten uudet lehden alut.
- mapee
eihän ne kuihtuneet kukat kauniita ole, mutta samalla usein tekee vahinkoa helposti kasville ja se on turhaa joten riivi ennemmin ne kuihtuneet ruskeat kukinnot pois jos häiritsevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880