Käyttökokemuksia erektiorenkaista

Kokeilua harkitseva

Onko erektiorenkaan käytöllä havaittu olevan haittavaikutuksia myöhemmin esim. erektion suhteen ilman erektiorengasta? Millaisia käyttökokemuksia on ollut joustavilla uretaani-, silikoni- vastaan jäykempirakenteiset renkaat? Millaisia kokemuksia teillä naiset aiheesta on?

11

3467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valisti

      Kuuntelin toisella korvalla sivullisena, kun kumimunakauppias valisti asiakastaan karhennetun silikoniholkin ostossa.
      Tuolla kun ryskytät vaimosi pillun limakalvot rikki, niin se ei sitten anna muutamaan viikkoon.

      jeppe lupasi olla taitavana.

      • Anonyymi

        Olitko itse ostamassa kumikullia, tuskimpa se kotiinasti tuo keskustelu kuului????


    • Mirja

      Ihan kuin eri "mies" olisi hääräillyt sisälläni.Käytöstä on tullut lisäpuhtia ja lisäpuuhaa kammariin.

    • Roope

      Olen kokeillut joitakin erilaisia renkaita. Jäykät kovakumiset eivät ole hyviä, ne ovat vaikeita laittaa paikalleen ja toisaalta aivat pehmeät ja löysät eivät oikein tahdo pysyä.

      Parhaat ovat silikooniset, hieman venyvät ja mystyröidyt. Olen kokeillut niitä kolmea eri kokoa; suurin kivesten ympärille, toiseksi suurin kullin juureen ja pienin terskan taakse. Erektio oli tosi kova, pano mahtavaa ja kun vaimo vielä puristi kiveksistä, niin kyllä siinä silmät ympäri kääntyivät...

      Vaimokin piti, oli oikein ihastunut, joten renkaista on tullut yhteinen kaluleikkikalu. Ei niitä aina käytetä, ehkä joka 3-4 kerta, enkä ole havainnut mitään sivuvaikutuksia.

      • pipsa

        Koskas viritätte ne renkulat paikoilleen..
        eli heti aluksi puolipehmeeseen vai sitten kun kalu on jo juhlakunnossa??
        Kauanko sitä voi paikoillaan pitää?


      • Roope
        pipsa kirjoitti:

        Koskas viritätte ne renkulat paikoilleen..
        eli heti aluksi puolipehmeeseen vai sitten kun kalu on jo juhlakunnossa??
        Kauanko sitä voi paikoillaan pitää?

        vaimoni laittaa renkulat paikoilleen. Sitä on edeltänyt esileikki ja vaikkapa pieni esipano. Renkaiden laittaminen on myös ohjelmanumero sinänsä. Renkaissa on hieman kitkaa ja laittaminen saattaa polttaa, joten olemme käyttäneet vähän öljyä.


    • kaukana sexsopeista

      Alkuun pääset poistamalla kortsusta pään ja sujauta peniksen juureen rullaamatta auki. Halpa ei ole ollut haittavaikutuksia, vaan "tukevampi" olo. Nam! On harjoiteltava ettei tunnelma mene kokeilussa riipuksiin. Mitäs tykkäätte naiset minun vastusti aluksi ja siitä se varmaankin johtui alkuhankaluudet.

      • siru

        tuokin, niissä oikeissa renkaissa vaan on usein sellasia kivoja nystyröitä, jotka ainakin omaa pimppaa kiusaa mukavasti ;) Kortsussa näitä ei ole, muuten kyllä varmasti toimiva. On ainakin tiukka.


      • Kokeilua harkitseva

        Nimimerkki seksisopit kaukana kiitos vinkistä tuli testattua. Aviosiippa ihmetteli mistä olet moisen konstin keksinyt. Partnerin käsitys eihän mitään lisiä tarvita ja valmistelut lisätouhuineen aluksi latisti siittimeni. Kävi kuten ilmeisesti sinullakin.Mutta n. tunnin ehkä kahden käsi kaulalla ja ehkä pienen nukahduksen jälkeen alkoi peiton alla tapahtua. Siirsin vaimon käden testaamaan tilanteen. Eikä sitten muuta lämmittelyä tarvittu. Vaimo halusi sen välittömästi käyttöönsä. Kiitos vielä vinkistä. Ei tarvita näköjään monen renkaan arsenaalia kuten nimimerkillä Roope.


      • Kaukana sexisopeista
        siru kirjoitti:

        tuokin, niissä oikeissa renkaissa vaan on usein sellasia kivoja nystyröitä, jotka ainakin omaa pimppaa kiusaa mukavasti ;) Kortsussa näitä ei ole, muuten kyllä varmasti toimiva. On ainakin tiukka.

        on ainoastaan Suki suki kortulla tiukkuus minun välineelle ei ollut erityisen tiukan oloinen mutta toimiva.


      • siru
        Kaukana sexisopeista kirjoitti:

        on ainoastaan Suki suki kortulla tiukkuus minun välineelle ei ollut erityisen tiukan oloinen mutta toimiva.

        on erilaisia, kuten erektiorenkaitakin. Kannattaa kokeilla erilaisia, siten löytää itselleen parhaiten sopivat.

        Itse tykkään eniten sellasesta kortsun tapasesta "hupusta", peittää kalun kokonaan ja kumin sisässä on ihanasti herkkiä paikkoja hierovia helmiä. Parikin tällasta löytyy omista varastoista, toinen vain hajosi juuri käytössä =( Pitää kai käydä hankkii uusia, näistä mieskin tykkää :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe