No niin! Nyt kun ketään muu ei ole vaivautunut tulemaan tämän palstan sheriffiksi, niin minä olen päättänyt itse ryhtyä siihen. Syy siksi miksette näe minua tällä palstalla on se, että käväisen vain katsomassa, mitä täällä tapahtuu ja vastaan vain silloin kun on tarpeellista. Kuitenkin olen melkein joka päivä tällä palstalla.
Joten nyt voimme huokaista helpotuksesta, että nämä typerät roskapostit loppuvat, toivottavasti, jos pääsen sheriffiksi.
Sheriffi tulossa
6
728
Vastaukset 6
- wanha mies..
Onkohan tuohon Sheriffin hommaan joku ikäraja olemassa, 18v?
- hansolo2
Ei varsinaisesti. Sulla pitää vaan olla nimimerkki joka on yli neljä kuukautta vanha ja sun pitää käydä melko usein Suomi 24:ssä.
- MasterGormo
Loistavaa, jos vihdoin saadaan palstalle sheriffi.
- .
Jep, olen eri mieltä.
- KyleKatarn(1987)
. kirjoitti:
Jep, olen eri mieltä.
Tietenkin sinä olet eri mieltä, sillä silloin sinun turhanpäiväiselle toiminnallesi tulisi loppu ja joutuisit siirtymään muihin virikkeellisempiin (lue: haasteellisempiin) aktiviteetteihin.
- 15
KyleKatarn(1987) kirjoitti:
Tietenkin sinä olet eri mieltä, sillä silloin sinun turhanpäiväiselle toiminnallesi tulisi loppu ja joutuisit siirtymään muihin virikkeellisempiin (lue: haasteellisempiin) aktiviteetteihin.
Jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568