minulle jotain asiaa? Pelästyin äsken niin helvetisti, kun kone paukahti kiinni ykskaks, lamppu plinksahti ja aivan taatusti eilen illalla sammuttamani televisio olohuoneessa alkoi huutaa jotain epsanjankielistä molotusta.
Onko tämä lopun aikoja nyt sitten? Häh?
Oliko jumalalla
22
610
Vastaukset
- taisiis...
Ei. :)
Koneesi reistaa ja saden nussii digiaikaa korvaan.- Kössönöm
se kompuutterissa voi vika olla, koskapa lamppu plinksahti ja televisio meni päälle ihan omin nokkinensa kaikki yhtä aikaa.
Eikä täällä edes ukkosta. Aurinko paistaa ja sillä lailla.
No, katsotaan miten käy. Kössönöm kirjoitti:
se kompuutterissa voi vika olla, koskapa lamppu plinksahti ja televisio meni päälle ihan omin nokkinensa kaikki yhtä aikaa.
No, katsotaan miten käy.>>Eipäs se kompuutterissa voi vika olla, koskapa lamppu plinksahti ja televisio meni päälle ihan omin nokkinensa kaikki yhtä aikaa.
No, katsotaan miten käy.
- kröpelö
jos olisi ollut. Mun mielestä Jumalalla on asiaa kaikille ihmisille. Hyvää juhannusta köss.. vai mikä se oli.
- Kössönöm
jos sinun jumalallasi oli jotain asiaa, niin sanoisi sitten ihan turuksi, eikä yrittäisi rikkoa kompuutteriani.
- kröpelö
Kössönöm kirjoitti:
jos sinun jumalallasi oli jotain asiaa, niin sanoisi sitten ihan turuksi, eikä yrittäisi rikkoa kompuutteriani.
se vois sannoo: "mä rakasta sua ja toivon ettes sää huku juhannuksen eikä tapahtuis muutaka onnettomuut. Et älä ryyppä kauhiast. Ja sit viäl et mun kans sun elämä olis ihana ja ihmeellist. Kaikkee hyvää mää toivon sul niinko kaikil muilki ihmisil." Tällai se vois mun kokemukse mukkaa sul sannoo.
- Kössönöm
kröpelö kirjoitti:
se vois sannoo: "mä rakasta sua ja toivon ettes sää huku juhannuksen eikä tapahtuis muutaka onnettomuut. Et älä ryyppä kauhiast. Ja sit viäl et mun kans sun elämä olis ihana ja ihmeellist. Kaikkee hyvää mää toivon sul niinko kaikil muilki ihmisil." Tällai se vois mun kokemukse mukkaa sul sannoo.
koska en ole menossa minnekään veden lähelle, enkä myöskään ryyppää kauhiast. Mutta tuo viesti oli vähän niin kuin treffiehdotus. Kiitos mutta ei kiitos.
- kröpelö
Kössönöm kirjoitti:
koska en ole menossa minnekään veden lähelle, enkä myöskään ryyppää kauhiast. Mutta tuo viesti oli vähän niin kuin treffiehdotus. Kiitos mutta ei kiitos.
Ei ollu treffiehdotus ainakas kröpelölt.
- Kössönöm
kröpelö kirjoitti:
Ei ollu treffiehdotus ainakas kröpelölt.
Kiitos tuosta.
- SemiSeppä
Pystytkö palauttamaan juuri sen hetken mieleesi, kun säpsähdit? Oletitko jonkun tai jonkin (elollisen) olevan paikalla? Ehkä tämä tuntemus oli niin nopea, että sitä on vaikea edes muistaa.
Vai ajattelitko siinä samassa virtapiikkiä?- Kössönöm
hyppäsin vaan tuolilta ja sammutin sen Serranon perheen polotuksen.
Piti muuten sitten mennä järjestelmän palauttamiseen ennen kuin sain netin toimimaan.
Maailma on kummallisuuksia täynnä.
Tiedän, en olettanut, jonkun elollisen olevan paikalla. Kissa pelästyi varmaan vielä enemmän kuin minä. Siinä se lötkötteli sylissä kun räpsähti. - SemiSeppä
Kössönöm kirjoitti:
hyppäsin vaan tuolilta ja sammutin sen Serranon perheen polotuksen.
Piti muuten sitten mennä järjestelmän palauttamiseen ennen kuin sain netin toimimaan.
Maailma on kummallisuuksia täynnä.
Tiedän, en olettanut, jonkun elollisen olevan paikalla. Kissa pelästyi varmaan vielä enemmän kuin minä. Siinä se lötkötteli sylissä kun räpsähti.En päässyt testaamaa hypoteesiani. Itse olen kyllä vastaavissa tilanteissa esittänyt kysymyksen itselleni siinä samassa, että "KUKA" ja sen jälkeen vasta tiedostanut tilanteen.
Odotan jännityksellä seuraavaa säpsähdystäsi ;-)
- opiksi.
Sähköyhtiöllä oli asiaa. Laskusi on maksamatta.
- Kössönöm
Ja kyllä sieltä tietääkseni karhulasku tulee, eikä ne tuolla tavalla räpsyttelisi, vaikka olisi lasku myöhässäkin.
kun Jeesus syntyi juutalaiseksi. Silloin alkoi myös uusi armon aika ( Jeesuksen ristinkuolemasta), joka kestää toistaiseksi. Joten kannattaa ottaa varoituksesta vaari ja ottaa armo vastaan vielä kun on sen aika.
Hyvää juhannnusta. Pysykää hengissä vesillä ja maissa! :)>>>Oliko jumalalla
Kössönöm 18.6.2008 klo 10.10
minulle jotain asiaa? Pelästyin äsken niin helvetisti, kun kone paukahti kiinni ykskaks, lamppu plinksahti ja aivan taatusti eilen illalla sammuttamani televisio olohuoneessa alkoi huutaa jotain epsanjankielistä molotusta.
Onko tämä lopun aikoja nyt sitten? Häh?- Kössönöm
mitäs mielenkiintoista minulle on aikaisemmin tapahtunut. En minä muista.
Elämä on ihmeellistä, aina sattuu ja tapahtuu. Kuka niitä kaikkia muistaa. Kössönöm kirjoitti:
mitäs mielenkiintoista minulle on aikaisemmin tapahtunut. En minä muista.
Elämä on ihmeellistä, aina sattuu ja tapahtuu. Kuka niitä kaikkia muistaa.>>mitäs mielenkiintoista minulle on aikaisemmin tapahtunut. En minä muista.
Elämä on ihmeellistä, aina sattuu ja tapahtuu. Kuka niitä kaikkia muistaa.
Nämä kyseiset ilmiöt ovat ihan selviä lopunajan merkkejä. Minullakin on kotona sähköt reistailleet, digiboksi näyttänyt outoja kuvia, vessan pytty on päästellyt epämiellyttäviä ääniä ja kaiken lisäksi näin eräänä aamuna pihallani mustan kissan, joka naukui hirvittävällä äänellä.
Nyt ei auta muu kuin piiloutuminen, äläkä missään tapauksessa käytä mitään sähkölaitetta.
terveisin: seppo (melkein tietäjä)- Kössönöm
että miten ihmistä onkin niin helppo säikäyttää asioilla, joista ei ymmärrä tai jotka vaikuttavat jotenkin kummallisilta. Aivan kuin oudot voimat vaikuttaisivat.
Muistan aikoinaan kun katsoin elokuvan Kauhunkierre. Donald Sutherland pääosassa. Siinä oli sellaista maagista kauhua, että jopa toisellakin katselukerralla rääkäisin samoissa kohdissa.
Minä en mihinkään piiloudu, jos ei pyssyllä uhata. Kissakin on muuten ihan innoissaan kun salamoi ja ukkostaa. Siellä se parvekkeella istuu tikkailla ja katselee kun taivas välillä välkkyy. Eikä pelkää yhtään. Mutta Karkki onkin ateisti.
- kiltti täti
... jos vaikka heillä sattui jotain samanlaista samaan aikaan. Ehkä jumalalla olikin asiaa jollekin toiselle samassa rappukäytävässä t. samalla sähkölinjalla.
- Kössönöm
jospa se oli jonkinlainen joukkopostaus. Mutta meillä on täällä niin kiltit naapurit, että kenelläkään ei ole valittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin30610905IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3357554Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?862057Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut822043Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1251817Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61561- 1101221
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin491013Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26868MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312772