Oliko jumalalla

Kössönöm

minulle jotain asiaa? Pelästyin äsken niin helvetisti, kun kone paukahti kiinni ykskaks, lamppu plinksahti ja aivan taatusti eilen illalla sammuttamani televisio olohuoneessa alkoi huutaa jotain epsanjankielistä molotusta.

Onko tämä lopun aikoja nyt sitten? Häh?

22

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taisiis...

      Ei. :)

      Koneesi reistaa ja saden nussii digiaikaa korvaan.

      • Kössönöm

        se kompuutterissa voi vika olla, koskapa lamppu plinksahti ja televisio meni päälle ihan omin nokkinensa kaikki yhtä aikaa.

        Eikä täällä edes ukkosta. Aurinko paistaa ja sillä lailla.

        No, katsotaan miten käy.


      • Kössönöm kirjoitti:

        se kompuutterissa voi vika olla, koskapa lamppu plinksahti ja televisio meni päälle ihan omin nokkinensa kaikki yhtä aikaa.

        Eikä täällä edes ukkosta. Aurinko paistaa ja sillä lailla.

        No, katsotaan miten käy.

        >>Eipäs se kompuutterissa voi vika olla, koskapa lamppu plinksahti ja televisio meni päälle ihan omin nokkinensa kaikki yhtä aikaa.

        Eikä täällä edes ukkosta. Aurinko paistaa ja sillä lailla.

        No, katsotaan miten käy.


    • kröpelö

      jos olisi ollut. Mun mielestä Jumalalla on asiaa kaikille ihmisille. Hyvää juhannusta köss.. vai mikä se oli.

      • Kössönöm

        jos sinun jumalallasi oli jotain asiaa, niin sanoisi sitten ihan turuksi, eikä yrittäisi rikkoa kompuutteriani.


      • kröpelö
        Kössönöm kirjoitti:

        jos sinun jumalallasi oli jotain asiaa, niin sanoisi sitten ihan turuksi, eikä yrittäisi rikkoa kompuutteriani.

        se vois sannoo: "mä rakasta sua ja toivon ettes sää huku juhannuksen eikä tapahtuis muutaka onnettomuut. Et älä ryyppä kauhiast. Ja sit viäl et mun kans sun elämä olis ihana ja ihmeellist. Kaikkee hyvää mää toivon sul niinko kaikil muilki ihmisil." Tällai se vois mun kokemukse mukkaa sul sannoo.


      • Kössönöm
        kröpelö kirjoitti:

        se vois sannoo: "mä rakasta sua ja toivon ettes sää huku juhannuksen eikä tapahtuis muutaka onnettomuut. Et älä ryyppä kauhiast. Ja sit viäl et mun kans sun elämä olis ihana ja ihmeellist. Kaikkee hyvää mää toivon sul niinko kaikil muilki ihmisil." Tällai se vois mun kokemukse mukkaa sul sannoo.

        koska en ole menossa minnekään veden lähelle, enkä myöskään ryyppää kauhiast. Mutta tuo viesti oli vähän niin kuin treffiehdotus. Kiitos mutta ei kiitos.


      • kröpelö
        Kössönöm kirjoitti:

        koska en ole menossa minnekään veden lähelle, enkä myöskään ryyppää kauhiast. Mutta tuo viesti oli vähän niin kuin treffiehdotus. Kiitos mutta ei kiitos.

        Ei ollu treffiehdotus ainakas kröpelölt.


      • Kössönöm
        kröpelö kirjoitti:

        Ei ollu treffiehdotus ainakas kröpelölt.

        Kiitos tuosta.


    • SemiSeppä

      Pystytkö palauttamaan juuri sen hetken mieleesi, kun säpsähdit? Oletitko jonkun tai jonkin (elollisen) olevan paikalla? Ehkä tämä tuntemus oli niin nopea, että sitä on vaikea edes muistaa.
      Vai ajattelitko siinä samassa virtapiikkiä?

      • Kössönöm

        hyppäsin vaan tuolilta ja sammutin sen Serranon perheen polotuksen.

        Piti muuten sitten mennä järjestelmän palauttamiseen ennen kuin sain netin toimimaan.

        Maailma on kummallisuuksia täynnä.

        Tiedän, en olettanut, jonkun elollisen olevan paikalla. Kissa pelästyi varmaan vielä enemmän kuin minä. Siinä se lötkötteli sylissä kun räpsähti.


      • SemiSeppä
        Kössönöm kirjoitti:

        hyppäsin vaan tuolilta ja sammutin sen Serranon perheen polotuksen.

        Piti muuten sitten mennä järjestelmän palauttamiseen ennen kuin sain netin toimimaan.

        Maailma on kummallisuuksia täynnä.

        Tiedän, en olettanut, jonkun elollisen olevan paikalla. Kissa pelästyi varmaan vielä enemmän kuin minä. Siinä se lötkötteli sylissä kun räpsähti.

        En päässyt testaamaa hypoteesiani. Itse olen kyllä vastaavissa tilanteissa esittänyt kysymyksen itselleni siinä samassa, että "KUKA" ja sen jälkeen vasta tiedostanut tilanteen.

        Odotan jännityksellä seuraavaa säpsähdystäsi ;-)


    • opiksi.

      Sähköyhtiöllä oli asiaa. Laskusi on maksamatta.

      • Kössönöm

        Ja kyllä sieltä tietääkseni karhulasku tulee, eikä ne tuolla tavalla räpsyttelisi, vaikka olisi lasku myöhässäkin.


    • kun Jeesus syntyi juutalaiseksi. Silloin alkoi myös uusi armon aika ( Jeesuksen ristinkuolemasta), joka kestää toistaiseksi. Joten kannattaa ottaa varoituksesta vaari ja ottaa armo vastaan vielä kun on sen aika.
      Hyvää juhannnusta. Pysykää hengissä vesillä ja maissa! :)

    • >>>Oliko jumalalla
      Kössönöm 18.6.2008 klo 10.10
         minulle jotain asiaa? Pelästyin äsken niin helvetisti, kun kone paukahti kiinni ykskaks, lamppu plinksahti ja aivan taatusti eilen illalla sammuttamani televisio olohuoneessa alkoi huutaa jotain epsanjankielistä molotusta.

      Onko tämä lopun aikoja nyt sitten? Häh?

      • Kössönöm

        mitäs mielenkiintoista minulle on aikaisemmin tapahtunut. En minä muista.

        Elämä on ihmeellistä, aina sattuu ja tapahtuu. Kuka niitä kaikkia muistaa.


      • Kössönöm kirjoitti:

        mitäs mielenkiintoista minulle on aikaisemmin tapahtunut. En minä muista.

        Elämä on ihmeellistä, aina sattuu ja tapahtuu. Kuka niitä kaikkia muistaa.

        >>mitäs mielenkiintoista minulle on aikaisemmin tapahtunut. En minä muista.

        Elämä on ihmeellistä, aina sattuu ja tapahtuu. Kuka niitä kaikkia muistaa.


    • Nämä kyseiset ilmiöt ovat ihan selviä lopunajan merkkejä. Minullakin on kotona sähköt reistailleet, digiboksi näyttänyt outoja kuvia, vessan pytty on päästellyt epämiellyttäviä ääniä ja kaiken lisäksi näin eräänä aamuna pihallani mustan kissan, joka naukui hirvittävällä äänellä.

      Nyt ei auta muu kuin piiloutuminen, äläkä missään tapauksessa käytä mitään sähkölaitetta.

      terveisin: seppo (melkein tietäjä)

      • Kössönöm

        että miten ihmistä onkin niin helppo säikäyttää asioilla, joista ei ymmärrä tai jotka vaikuttavat jotenkin kummallisilta. Aivan kuin oudot voimat vaikuttaisivat.

        Muistan aikoinaan kun katsoin elokuvan Kauhunkierre. Donald Sutherland pääosassa. Siinä oli sellaista maagista kauhua, että jopa toisellakin katselukerralla rääkäisin samoissa kohdissa.

        Minä en mihinkään piiloudu, jos ei pyssyllä uhata. Kissakin on muuten ihan innoissaan kun salamoi ja ukkostaa. Siellä se parvekkeella istuu tikkailla ja katselee kun taivas välillä välkkyy. Eikä pelkää yhtään. Mutta Karkki onkin ateisti.


    • kiltti täti

      ... jos vaikka heillä sattui jotain samanlaista samaan aikaan. Ehkä jumalalla olikin asiaa jollekin toiselle samassa rappukäytävässä t. samalla sähkölinjalla.

      • Kössönöm

        jospa se oli jonkinlainen joukkopostaus. Mutta meillä on täällä niin kiltit naapurit, että kenelläkään ei ole valittamista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe