Eli ois tarkotus käydä korottamassa BC-kortti BECE:n. Onko millainen paikka tuo Joensuun auto-opisto, kokemuksia?
Joensuun auto-opisto
3
1165
Vastaukset
- vaan, mitä aiot
Jos meinaat C:n korottaa CE:ksi, niin BE on pikku juttu, eli viranomainen merkitsee sen ihan viran puolesta. Mutta miten se CE autokoulusta?. Jos sinulla on 3 kk:den ajokokemus ammattiajosta (tietyt ehdot) niin et sinä periaatteessa autokoulua mihinkään tarvitse. Menet vaan tutkintoon, lainaa rekka tutulta autoilijalta. Jos sinulla ei taas ole sitä 3 kk:den ajokokemusta, niin sitten taitaa tulla tosi iso lasku autokoulusta.
- Pertti Lärvi
Niin. Se on kyllä totta, että se kurssi maksaa paljon, jos pitää käydä se koko kurssi siihen CE korttiin. Vaikka olisi kuinka se 3kk ajokokemus yli 12tonnin kuormiksella, niin kannattaa silti vähän opetella niitä peruutuksia siihen tutkintoon, se kyllä on ainakin järkevää.
- Anonyymi
Mitä oikein höpötät? Eihän kyseistä firmaa ole olemassakaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201