Oletko valmis! Minä olen. Sauna, järvi, alkoholi ja liha odottavat minua. Kokoonnumme ystävien kanssa yhteen vetämään pään täyteen, paneskelemaan ja puhumaan ties mistä. Primitiiviset perinteet elävät yhä vahvoina nyky-yhteiskunnassa. On hienoa olla sivistynyt barbaari :)
Pakanallinen Juhannus
14
2957
Vastaukset
- Johannes Kastaja
Sauna ja järvi käy. Ja sitten voitaisiin järjestää kakkukahvit ja puhua vaikka minusta, kun tämä nyt jotenkin liittyy siihen, että minä
kerran olin eläväinen niin kuin te nyt, barbababat.- ja järveä
intiaanit tietää
- vinkuintiaanitar
ja järveä kirjoitti:
intiaanit tietää
Sitten vähän mutustellaan myrkyllisiä kaktuksia ja nähdään knicke knakkertoneja.
- Tosi hauskaa
vinkuintiaanitar kirjoitti:
Sitten vähän mutustellaan myrkyllisiä kaktuksia ja nähdään knicke knakkertoneja.
:D En kykene kunnolla kirjoittamaan, koska nimimerkkisi jo kertoi, että saa revetä nauramaan. En ole koskaan kuullutkaan tuollaista. :D Kiitos hyvistä nauruista.
- Hanna
Helvettiin tuo tie varmasti vie!
- lot of laugh
Hah hah tosi hauskaa!
- kikkapuuppi
Sytytän pakanallisen tulen ja nautin sen lämmöstä.
Sitten nautin juomia,jotka saavat minut ajattelemaan "maallisia" ajatuksia.
Nautin elämästä kaikin puolin.
Siis ihan normi Juhannus.- et voi taata huomist
Pian aloituksesta on kuusi vuotta. Kuinkahan moni silloin palstaa seuranneista on enää odottamassa juhannusta. Viime juhannuksena kaksi parikymppistä miestä, kuuluisia kaahaajia liikenteessä, suistuivat aattoiltana tieltä röteikköön. Auto lunastuskuntoon ja pojat kylmiöön.
- Jeesuselää
Jeesuksen kaverin Johannes Kastajan ( kastoi Jeesuksen) muistojuhla ja kesän valoisan ajan juhla pitkän talven jälkeen. Nyt pitää kylvää ruokaa maahan . Meidät on kastettu Jeesukseen . Koti taivaassa. Kortsut pois lisää suomalaisia . Kesällä on hyvä kerätä talteen ruokaa talveksi ja rakentaa .
- 3r2
Joka on ympätty keskikesään muka kristillisenä perinteenä jotta esi-isemme usko unohtuisi.
- 211
" Meidät on kastettu Jeesukseen ."
Korjaan: pakkokastettu. Raamatussa Jeesuskaan ei tietääkseni kannattanut lapsikastetta. Jos kirkonmiehillä olisi yhtään pokkaa ja luottamusta omaa uskontoaan kohtaan, kastaisivat he vain ihmisiä, jotka ovat täysivaltaisesti kykeneviä kertomaan halustaan tulla kastetuksi. Eli aikuisia.
Komppaan nimimerkkiä 3r2, vuoden ääripisteissä on jotain taikaa ja sen jo esi-isämme tiesivät.
- Taikauskonnoton
Juhannus (toisin kuin vastaparinsa joulu) sanana viittaa ikävästi krisselihömppään. Itse puhun mieluummin mittumaarista.
Onneksi mittumaariin ei kuitenkaan ole ympätty mitään välimerensuuntaista tuontiuskontoa, vaan täällä vietetään kyseinen juhla vanhoin hyvin pakanallisin menoin. - MukaSivistynyt
Aloittaja näemmä haluaa häpäistä itsensä sekä uskonsa.
- Pröötsanoperse
Minäkin vein juhannuksena Barbaran saunaan, mutta pahaksi onnekseni se osui kiukaaseen ja poksahti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431859
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir280977- 35838
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78797Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44671Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43640
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58634