Pakanallinen Juhannus

tulee!

Oletko valmis! Minä olen. Sauna, järvi, alkoholi ja liha odottavat minua. Kokoonnumme ystävien kanssa yhteen vetämään pään täyteen, paneskelemaan ja puhumaan ties mistä. Primitiiviset perinteet elävät yhä vahvoina nyky-yhteiskunnassa. On hienoa olla sivistynyt barbaari :)

14

2879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johannes Kastaja

      Sauna ja järvi käy. Ja sitten voitaisiin järjestää kakkukahvit ja puhua vaikka minusta, kun tämä nyt jotenkin liittyy siihen, että minä
      kerran olin eläväinen niin kuin te nyt, barbababat.

      • ja järveä

        intiaanit tietää


      • vinkuintiaanitar
        ja järveä kirjoitti:

        intiaanit tietää

        Sitten vähän mutustellaan myrkyllisiä kaktuksia ja nähdään knicke knakkertoneja.


      • Tosi hauskaa
        vinkuintiaanitar kirjoitti:

        Sitten vähän mutustellaan myrkyllisiä kaktuksia ja nähdään knicke knakkertoneja.

        :D En kykene kunnolla kirjoittamaan, koska nimimerkkisi jo kertoi, että saa revetä nauramaan. En ole koskaan kuullutkaan tuollaista. :D Kiitos hyvistä nauruista.


    • Hanna

      Helvettiin tuo tie varmasti vie!

    • lot of laugh

      Hah hah tosi hauskaa!

    • kikkapuuppi

      Sytytän pakanallisen tulen ja nautin sen lämmöstä.
      Sitten nautin juomia,jotka saavat minut ajattelemaan "maallisia" ajatuksia.
      Nautin elämästä kaikin puolin.

      Siis ihan normi Juhannus.

      • et voi taata huomist

        Pian aloituksesta on kuusi vuotta. Kuinkahan moni silloin palstaa seuranneista on enää odottamassa juhannusta. Viime juhannuksena kaksi parikymppistä miestä, kuuluisia kaahaajia liikenteessä, suistuivat aattoiltana tieltä röteikköön. Auto lunastuskuntoon ja pojat kylmiöön.


    • Jeesuselää

      Jeesuksen kaverin Johannes Kastajan ( kastoi Jeesuksen) muistojuhla ja kesän valoisan ajan juhla pitkän talven jälkeen. Nyt pitää kylvää ruokaa maahan . Meidät on kastettu Jeesukseen . Koti taivaassa. Kortsut pois lisää suomalaisia . Kesällä on hyvä kerätä talteen ruokaa talveksi ja rakentaa .

      • 3r2

        Joka on ympätty keskikesään muka kristillisenä perinteenä jotta esi-isemme usko unohtuisi.


      • 211

        " Meidät on kastettu Jeesukseen ."
        Korjaan: pakkokastettu. Raamatussa Jeesuskaan ei tietääkseni kannattanut lapsikastetta. Jos kirkonmiehillä olisi yhtään pokkaa ja luottamusta omaa uskontoaan kohtaan, kastaisivat he vain ihmisiä, jotka ovat täysivaltaisesti kykeneviä kertomaan halustaan tulla kastetuksi. Eli aikuisia.

        Komppaan nimimerkkiä 3r2, vuoden ääripisteissä on jotain taikaa ja sen jo esi-isämme tiesivät.


    • Taikauskonnoton

      Juhannus (toisin kuin vastaparinsa joulu) sanana viittaa ikävästi krisselihömppään. Itse puhun mieluummin mittumaarista.
      Onneksi mittumaariin ei kuitenkaan ole ympätty mitään välimerensuuntaista tuontiuskontoa, vaan täällä vietetään kyseinen juhla vanhoin hyvin pakanallisin menoin.

    • MukaSivistynyt

      Aloittaja näemmä haluaa häpäistä itsensä sekä uskonsa.

    • Pröötsanoperse

      Minäkin vein juhannuksena Barbaran saunaan, mutta pahaksi onnekseni se osui kiukaaseen ja poksahti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe