Hevi Kuljettajana pahoittelen käytöstäni

Hevi Kuljettaja

Toimin entisessä elämässä portsarina ja paloin loppuun.
Mielenterveys reistasi ja ryhdyin käyttäytymään väkivaltaisesti
vaimoa, lapsia, työtovereita ja asiakkaita kohtaan.
Jos asiakas sanoi hyvää iltaa hymyillen tulkitsin sen vittuiluksi ja
estin sisään pääsyn humalatilaa väittäen. En tiennyt erästä asiakasta
ravintolapäällikön tutuksi ja heitin äijän pihalla potkaisin sitä
perseeseen että jätkän naama aurasi mukulakiviin vanan.
Muija haki eroa ja minut heitettiin voimatoimin ulos omasta kodista
toinen lapsista oli sairaalassa kun annoin sille litsarin sen kysyessä
yhtä laskua se iski päänsä pöydänkulmaan ja verta tuli ja taju vex.
Vietin yön yli putkassa oneksi ei mitään tapahtunut. Mutta jouduin
suljetulle ja siellä opin ettei mulla kaikki oo kopassa kohdallaan.
Sain lääkettä ja pääsin pois. Ne aiheuttaa välillä taipumusta muistaa
asioita ja aloin tehtailla tänne kaikenlaisia tyhmiä juttuja. Hyvä
etteivät töissä mitään huomanneet vaikka välillä toiset jotain sanoivat.
Lääkitystäni on nyt vaihdettu ja määrää lisätty ja tunnen olevani
sinut kanssani vaikka näenkin vielä nukkuessa rambojuttuja ja niissä
ei kukaan mulle mahda mitään jätkät senkun lentelee kuin
räsynuket.Lääkityksen ansiosta pystyn bussia ajamaan vaikka välillä on
vaikeaa kun ei meinaa ehtiä ajoissa ottamaan pilleriä nää kun on
semmoisia täsmätabuja jotka on otettava oikeaan aikaan.

12

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puttepossu

      Poikanen pieni, minä annan anteeksi, koska minua aikaisemmat kirjoituksesi ovat suuresti huvittaneet.
      Nyt tietäessäni sinulla mielenterveys ja sosiaalisten ongelmien olevan kaiken taustalle, tunnen jopa pientä sääliä sinua kohtaan.

      Pilkalliset kirjoituksesi ovat varmaankin satuttaneet niiden kohteeksi joutuneita, ja heiltä ei ehkä anteeksi heru yhtä helpolla, mutta
      tietäessään sinun lääkehuuruissa ja demonien vallassa näitä tehtailleesi, ovat joskus valmiita anteeksiantoon

      • Hevikuljettaja(oikea)

        Taitaa housuunsa paskantanut paviaani tampio herra A tehtailla näitä juttuja minun nimelläni.

        Kateus on paha on kun herra A on itse töpännyt ravintolassa, poikaystävänsä kanssa paskonut pitkin ravintolaa ja kun jouduin herrat ulos korjaamaan niin alkaa suunsoitto.

        Tampio! Otahan huomioon että juuri minä pelastin sinut selkäsaunalta, kun eräät tyypit halusivat paskiaista opettaa.

        Ruhassa et oel uskaltanut nassuasi näyttää enään kun maineesi on mennyt ja kaikki tietävät tapasi ja tyhjät puheesi.

        Minä olen nykyisin linja-autonkuljettaja, mutta varsinainen ammattini on väkivallan ammattilainen eli ovimies ja koskaan en ole ketään lyönyt ensin vaan kun päälle on tultu olen joutnut paviaanit jopa paskanhajuiset taltuttamaan.

        Akt-soopa on täyttä fulaa se mitä A ja kaverinsa kirjoittaa, se on sieniä syöneen tampion tekstiä

        Hyvää juhannusta oikea ovimies Hevi-kuljettaja


      • kuitenkin...
        Hevikuljettaja(oikea) kirjoitti:

        Taitaa housuunsa paskantanut paviaani tampio herra A tehtailla näitä juttuja minun nimelläni.

        Kateus on paha on kun herra A on itse töpännyt ravintolassa, poikaystävänsä kanssa paskonut pitkin ravintolaa ja kun jouduin herrat ulos korjaamaan niin alkaa suunsoitto.

        Tampio! Otahan huomioon että juuri minä pelastin sinut selkäsaunalta, kun eräät tyypit halusivat paskiaista opettaa.

        Ruhassa et oel uskaltanut nassuasi näyttää enään kun maineesi on mennyt ja kaikki tietävät tapasi ja tyhjät puheesi.

        Minä olen nykyisin linja-autonkuljettaja, mutta varsinainen ammattini on väkivallan ammattilainen eli ovimies ja koskaan en ole ketään lyönyt ensin vaan kun päälle on tultu olen joutnut paviaanit jopa paskanhajuiset taltuttamaan.

        Akt-soopa on täyttä fulaa se mitä A ja kaverinsa kirjoittaa, se on sieniä syöneen tampion tekstiä

        Hyvää juhannusta oikea ovimies Hevi-kuljettaja

        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Seitsemälle syytteet Susan Ruususen kunnian loukkaamisesta/1135237117840

        Ymmärsitkö?


      • noinaan toi

      • näillä bussikuskeilla
        Hevikuljettaja(oikea) kirjoitti:

        Taitaa housuunsa paskantanut paviaani tampio herra A tehtailla näitä juttuja minun nimelläni.

        Kateus on paha on kun herra A on itse töpännyt ravintolassa, poikaystävänsä kanssa paskonut pitkin ravintolaa ja kun jouduin herrat ulos korjaamaan niin alkaa suunsoitto.

        Tampio! Otahan huomioon että juuri minä pelastin sinut selkäsaunalta, kun eräät tyypit halusivat paskiaista opettaa.

        Ruhassa et oel uskaltanut nassuasi näyttää enään kun maineesi on mennyt ja kaikki tietävät tapasi ja tyhjät puheesi.

        Minä olen nykyisin linja-autonkuljettaja, mutta varsinainen ammattini on väkivallan ammattilainen eli ovimies ja koskaan en ole ketään lyönyt ensin vaan kun päälle on tultu olen joutnut paviaanit jopa paskanhajuiset taltuttamaan.

        Akt-soopa on täyttä fulaa se mitä A ja kaverinsa kirjoittaa, se on sieniä syöneen tampion tekstiä

        Hyvää juhannusta oikea ovimies Hevi-kuljettaja

        älykkyysosamäärä alhaisempi kuin kengännumero. Aivot varmaan niin pienet, että jos räjähtäisivät, tuskin menisi edes tukka sekaisin.


    • PIETRO

      MUISTA OTTAA LÄÄKKEET NIIN PÄÄSET POIS NIUANNIEMESTÄ!

    • ARMI-LIISA

      MULUKKUHAN SINÄ OLET HEVIKUSKI.PASKANNA HOUSUUS !TOISTA SE ON LINJA-AUTONKULJETTAJA A. SIINÄ TOSI FIKSU MIES !!!!

      • Partajugi

        Onko tietoa missä tämä itsensä herraluokkaan nostanut kyseinen A tätänykyä lipoo ? AKT se kannatti ja viimein saikin tahtonsa läpi, mutta karkasi eläkkeelle. Tyypillinen paskahousu mikä sopii egoon kun olihan tehnyt sitä ravintoloissakin.
        Tämä Artsihan sahasi duunareitten oksaa jo kauan ennen AKT.n siirtymistä lyömällä rumpua AKT.n pitkien päivien puolesta.
        Samanlainen tampio on A. Kägrälä joka raitistui duunista poisjoutumisensa ja uuden mieskumppaninsa myötä.


      • Talkoo-Taavetti

        Viimeisten tietojen mukaan olisi eläkkeellä kuten minäkin. Siis tämä herra A.
        Kägrälästä ei tietoa. Saattaa pyrkiä aikanaan eläkkeelle päästyäänkin työskentelemään.


    • provomikäprovo

      Tollanen stoori on pelkkä provo. Lääkemääräykset näkyvät potilastiedoissa ja ennen töihin pääsyä on käytävä siellä lääkärintarkastuksessa. Jos olisi mielenterveyslääkitys jatkuvana, niin ei kyllä läpäisisi työhöntulotarkastusta.

    • Anonyymi

      Sitäkin me porukalla Helmessä ollaan ihmetelty juurikin sitä, miten se Käde oikein on päässyt lekurintarkastuksista läpi kun sillä on kaikenlaisia mielen,-ym terveysongelmia ja miten lie miesystävä Juhanankaan kanssa nykyään menee. Onkohan kantanut lekurille pullaa että saanut hyvän todistuksen.
      Eläkeiässä se kyllä on, mutta taitaa painaa eläkeukkoduunia siellä ämpärifirmassa mummoja kuskaillen.
      Ei näkynyt Helmigrillissä, vaan ilmeisesti joutui reppana olemaan duunissa perjantaina.

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Jaa. Olin kaksi viikkoa hullujen huoneessa päivisin, sieltä ajamaan bussia,
      Eikä mikään vitsi vaan täyttä totta.
      Työ kykyisyys/pätevyys piti kyseisessä laitoksessa todistaa.
      Tätä ennen ns hullun paperit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe