SUOMENKIELISET TEKSTITYKSET TULEVAT!

pim

Kaikille faneille tiedoksi; (jotka eivät vielä tienneet) suomenkieliset tekstitykset tuotantokausille 1-5 tulevat syksyllä. Pistin Anttilan tuotantopäällikölle sahköpostia ja vastaus oli tämä. :)
Pikkuhiljaa ilmestyvät, kuitenkin niin että 5-tuotantokausi ilmestyy 2009 alkutalvesta/keväästä.

8

3131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pim

Tälläisen viestin pistivät: Kyllä, Sinkkuelämää sarjan kausia aletaan julkaisemaan syyskuusta alkaen suomenkielisellä tekstityksellä varustettuna. Julkaisu aloitetaan ensimmäisestä tuotantokaudesta ja päättyy viidenteen kauteen, joka saataneen myyntiin lopputalvesta/alkukeväästä 2009.

• Samantha York

Jos heidän tekstitystensä suomen kielen taso on samaa luokkaa kuin tuo ilmoitus, niin jää ainakin minulta DVD-levyt ostamatta. Kiitos vain varoituksesta!!!!!

• sex and the city

Minä sain pari päivää sitten oman ekan kauden boxini suomenteksteillä, olipa kerrassaan hienoa katsoa sarjan ensimmäisiä jaksoja. Seurasin sarjaa ihan alusta asti ja jäin välittömästi koukkuun. Mitä siitä on, 9vuotta?. Samassa koukussa olen vieläkin =)

• bitch_80

Kiitos tuhannesti tiedosta!=)
      Olin just tänää anttilas kyselemäs sitä ja siäl vaan sanottiin,et ei he mistään mitään tiedä...=(

• Anttilasta;)

Ei se tieto vielä myymälätasolle ole kiirinyt mutta nyt se lähteekin sitten jakoon.

• Maritzaa
        Anttilasta;) kirjoitti:

Ei se tieto vielä myymälätasolle ole kiirinyt mutta nyt se lähteekin sitten jakoon.

Juu, näin mäki luin CDON.com sivuilta että 1 ja 2 kausi julkaistaan suomi teksteillä 22.10!! Loput tulee perässä. Laitoin kans vaikka mihin sähköpostia ja se näköjään kannatti:) Hinta mahtaa olla aluksi taivaissa mutta se kannattaa kun tästä sarjasta on kyse!

• CarrieB_78
        Maritzaa kirjoitti:

Juu, näin mäki luin CDON.com sivuilta että 1 ja 2 kausi julkaistaan suomi teksteillä 22.10!! Loput tulee perässä. Laitoin kans vaikka mihin sähköpostia ja se näköjään kannatti:) Hinta mahtaa olla aluksi taivaissa mutta se kannattaa kun tästä sarjasta on kyse!

Ei nuo hinnat näytä onneksi pilvissä olevan! CDON.comissa 1 ja 2 kausi maksavat 21.95€/kpl ja discshopilla sitten 24.95€/kpl. 1 kausi tulee syyskuussa ja 2 sitten lokakuussa. Tämä tyttö ainakin varaa nuo boxit cdon.comista ja hankkii loputkin kun ne tulevat markkinoille.

• jesjejsjejsjsjsjjsjsjss..

olen ihan onnesta soikeana..JA SYY TÄHÄN ETTÄ MIKSI 5 KAUTEEN ASTI SUOMI TXT, SIKSI KOSKA 6 ON JO SUOMI TXT.. jess..s.s

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3253
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2945
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2202
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1514
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1477
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1395
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1248
    Aihe