onko parkanossa hyviä kukkakauppoja vai kantsiiko käydä tampereella? menen kyläileen ja kyselen vain? joskus 1985 oli ainakin yksi hyvä keskustas..
parkanon kukkakaupat
20
1669
Vastaukset
- kaksi
hyvää kukkakauppaa keskustassa.
- kannattaa...
hakea Ikikukasta
- kannatan minäkin
Ikikukkaa suosittelen lämpimästi. Siellä ollaan aitoja parkanolaisia ja saa hyvää palvelua.
- entinen parkanolainen
kannatan minäkin kirjoitti:
Ikikukkaa suosittelen lämpimästi. Siellä ollaan aitoja parkanolaisia ja saa hyvää palvelua.
kiitos, täytyypä katsahtaa sit parkanon kukkakaupat ja niiden tarjonta..mukavaa kesää kaikille parkanolaisille!!
- Ikikukkaa...
entinen parkanolainen kirjoitti:
kiitos, täytyypä katsahtaa sit parkanon kukkakaupat ja niiden tarjonta..mukavaa kesää kaikille parkanolaisille!!
Tai sitten k-pekkaa :)
- salimare
voisin sanoa että parkanon paras kukkakauppa on kylla parkanonkukka ja hautausrtoimisto op talossa monipuolinen ja runsaasti kukkia ihania sidontoja tarjolla suosittelen
- vanhaa
Vanhoja kukkia ei kestä kauaa.
- TITÄÄ
KAIKKI HYVÄ
- mummu10
Onko kukaan nähnyt , onko jouluruusua jo kukkakaupassa ja missä jos on? Haluaisin semmosen!
- vnsjj86
Minä teen kukkaostokseni kuten monet ystävänikin LIDListä. Suosittelen muillekin.
- mummeli100
Onko jossain kukka kaupassa näkynyt jouluruusua?? tietääkö kukaan???
- mummeli1012
on
- kihniönkeke
taitaa Parkanon kukka kehua omaa kaksi naamainen
- mummeli100
Misssä on? Saisko tietää?
- mummeli11
On hyviä
- mummeli58
Keskuskadun on paras. Liike on uuden omistajan myötä pessyt niin kasvonsa kuin hyllynsä.Löytyy tuoreita kukkia ja ihania pieniä ja vähän isompiakin lahjatavaroita moneen makuun..ja monen kukkarolle sopivia.Olen käynyt ja tulen jatkossakin käymään tässä liikkeessä.Plussaa on myös ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu. Kiitos siitä.
- skmalll
Keskuskadun kukkakauppa onkin muuttunut lahjatavaraliikkeeksi tai sisustus...
- titää21
Vanhoja kukkia.
- jejeo
Keskustassa puolet kalliimpia joulukukkia kuin seppälän markilla.
- huuhaakoo
Niin ja sukulaiset kirjoittelee tänne kuinka kivaa on kaikki ja halpaa. Huh hei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745