Sitä mää vaan fundeeraan...

et jos palstalaiset tapaavat toisiaan livessä, ni kutsuvatko hei toisiaan palstanimillä?

Sanooks esim. Laardi Solaa Solaks tai Muisqu Puukiulua Puukiuluks tai Almajavaihtovaatteet a-v:ta a-v:ks (pienellä).

Tätä mää vaan miättisin.

15

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeella etunimellä. Pääsääntöisesti.

      Kaikkee sä kans fundeeraat...;)

      • varmaan kuttuisin sua a-v:ksi...en mä osaa sua muuna kuvitellakaan.;)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        varmaan kuttuisin sua a-v:ksi...en mä osaa sua muuna kuvitellakaan.;)

        Onhan se tietty lyhyempi ku oikee nimi... no, on teitä muitakin jotka käyttää sitä;)

        Mä taas en osaa sanoo sua ku sun oikeella nimellä. Ihmekös se;)


      • a-v kirjoitti:

        Onhan se tietty lyhyempi ku oikee nimi... no, on teitä muitakin jotka käyttää sitä;)

        Mä taas en osaa sanoo sua ku sun oikeella nimellä. Ihmekös se;)

        Se just, kun on lyhyempi, niin taipuu kielelle paremmin...ja a on helppo lausua ja vee siihen perään...viivan jätän välistä pois.;)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Se just, kun on lyhyempi, niin taipuu kielelle paremmin...ja a on helppo lausua ja vee siihen perään...viivan jätän välistä pois.;)

        mä luulin et sä sanot sen viivankin...

        Määkin fundeerasin ja tulin siihen tulokseen et se kutsumanimi määräytyy aika pitkälti sen mukaan, miten nikki sopii kantajalleen. Se kun saattaa joissaintapauksissa sopia paremmin ku oikee nimi;)


    • MuisQuuuuuuuu

      Tapaan livessä...ööh...siis asumme yhdessä ns puukiulun kanssa...Perkules..Hän ei ole koskaan ollut minulle nicci. Eli kutsun Häntä omalla nimellään kuten Hän minua nimelläni.

      Solaa kutsun myöskin hänen omalla nimellään...

      Kerran yksi bussikuski yllätti mut sanomalla mua MuisQuuksi...:o/...

    • etten mää osaa sanoo mitään.

      Paitsi kirjoittaa osaan. Mää arvaan et:

      Laardin nimi on Tapio (eiku tän mää tiedän)
      Solan nimi on......Tarja
      MuisQuun nimi on......Leena
      Puukiulun nimi on......Jarkko
      a-v:n nimi on.....Annemari
      Satumaisen-Naisen nimi on Satu (hah lunttasin)
      Almajavaihtovatteet:n nimi on .....Niina

      AnaLyyzin nimi on Ana Lyyzi ja mun kaveri on AimBääd.

      Älkää toki pahastuko.....leikkiä.....vaiks kyl te sen tiesittekin.

      • meni vähän mettään. Mun nikki tulee sukunimestä joka on Ala-Väljä.


      • a-v kirjoitti:

        meni vähän mettään. Mun nikki tulee sukunimestä joka on Ala-Väljä.

        mää mitään tiedä, mut kiva on arvailla.


      • AnaLyyzi kirjoitti:

        mää mitään tiedä, mut kiva on arvailla.

        Varsin mielenkiintoisin perustein ihmiset nikkinsä valittee... tai sitte ei oo käytetty yhtään mielikuvitusta niinku mulla;)


      • kbasa
        a-v kirjoitti:

        meni vähän mettään. Mun nikki tulee sukunimestä joka on Ala-Väljä.

        aloilla on valjaa juu.. laakeeta..:-)


      • kbasa kirjoitti:

        aloilla on valjaa juu.. laakeeta..:-)

        sellanen se on, tänne sopiva;)

        Muuten se ei mulle sovi... juu nou;)


      • MuisQuuuuuuu

        Tiesit mun mieheni nimen, mut mun nimeäni et..:o/...

        Ainailona..vai mikä se nyt oli...;o))...


      • kbasa
        a-v kirjoitti:

        sellanen se on, tänne sopiva;)

        Muuten se ei mulle sovi... juu nou;)

        ei sovi ei. annemari sitten vaikka :-)


      • MuisQuuuuuuu kirjoitti:

        Tiesit mun mieheni nimen, mut mun nimeäni et..:o/...

        Ainailona..vai mikä se nyt oli...;o))...

        Sattuuhan sitä. Jotkut voittaa lotossakin.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe