et jos palstalaiset tapaavat toisiaan livessä, ni kutsuvatko hei toisiaan palstanimillä?
Sanooks esim. Laardi Solaa Solaks tai Muisqu Puukiulua Puukiuluks tai Almajavaihtovaatteet a-v:ta a-v:ks (pienellä).
Tätä mää vaan miättisin.
Sitä mää vaan fundeeraan...
15
566
Vastaukset
oikeella etunimellä. Pääsääntöisesti.
Kaikkee sä kans fundeeraat...;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
varmaan kuttuisin sua a-v:ksi...en mä osaa sua muuna kuvitellakaan.;)
Onhan se tietty lyhyempi ku oikee nimi... no, on teitä muitakin jotka käyttää sitä;)
Mä taas en osaa sanoo sua ku sun oikeella nimellä. Ihmekös se;)a-v kirjoitti:
Onhan se tietty lyhyempi ku oikee nimi... no, on teitä muitakin jotka käyttää sitä;)
Mä taas en osaa sanoo sua ku sun oikeella nimellä. Ihmekös se;)Se just, kun on lyhyempi, niin taipuu kielelle paremmin...ja a on helppo lausua ja vee siihen perään...viivan jätän välistä pois.;)
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Se just, kun on lyhyempi, niin taipuu kielelle paremmin...ja a on helppo lausua ja vee siihen perään...viivan jätän välistä pois.;)
mä luulin et sä sanot sen viivankin...
Määkin fundeerasin ja tulin siihen tulokseen et se kutsumanimi määräytyy aika pitkälti sen mukaan, miten nikki sopii kantajalleen. Se kun saattaa joissaintapauksissa sopia paremmin ku oikee nimi;)
- MuisQuuuuuuuu
Tapaan livessä...ööh...siis asumme yhdessä ns puukiulun kanssa...Perkules..Hän ei ole koskaan ollut minulle nicci. Eli kutsun Häntä omalla nimellään kuten Hän minua nimelläni.
Solaa kutsun myöskin hänen omalla nimellään...
Kerran yksi bussikuski yllätti mut sanomalla mua MuisQuuksi...:o/... etten mää osaa sanoo mitään.
Paitsi kirjoittaa osaan. Mää arvaan et:
Laardin nimi on Tapio (eiku tän mää tiedän)
Solan nimi on......Tarja
MuisQuun nimi on......Leena
Puukiulun nimi on......Jarkko
a-v:n nimi on.....Annemari
Satumaisen-Naisen nimi on Satu (hah lunttasin)
Almajavaihtovatteet:n nimi on .....Niina
AnaLyyzin nimi on Ana Lyyzi ja mun kaveri on AimBääd.
Älkää toki pahastuko.....leikkiä.....vaiks kyl te sen tiesittekin.a-v kirjoitti:
meni vähän mettään. Mun nikki tulee sukunimestä joka on Ala-Väljä.
mää mitään tiedä, mut kiva on arvailla.
AnaLyyzi kirjoitti:
mää mitään tiedä, mut kiva on arvailla.
Varsin mielenkiintoisin perustein ihmiset nikkinsä valittee... tai sitte ei oo käytetty yhtään mielikuvitusta niinku mulla;)
- kbasa
a-v kirjoitti:
meni vähän mettään. Mun nikki tulee sukunimestä joka on Ala-Väljä.
aloilla on valjaa juu.. laakeeta..:-)
kbasa kirjoitti:
aloilla on valjaa juu.. laakeeta..:-)
sellanen se on, tänne sopiva;)
Muuten se ei mulle sovi... juu nou;)- MuisQuuuuuuu
Tiesit mun mieheni nimen, mut mun nimeäni et..:o/...
Ainailona..vai mikä se nyt oli...;o))... - kbasa
a-v kirjoitti:
sellanen se on, tänne sopiva;)
Muuten se ei mulle sovi... juu nou;)ei sovi ei. annemari sitten vaikka :-)
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
Tiesit mun mieheni nimen, mut mun nimeäni et..:o/...
Ainailona..vai mikä se nyt oli...;o))...Sattuuhan sitä. Jotkut voittaa lotossakin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694580Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004048- 543579
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382871Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262613Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612562- 482449
- 391937
- 471918
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2511741