20 000 statilaista vietää jussia stadissa, muut on landella.
stadi tyhjenee
7
752
Vastaukset
- vaan kaikille!
mäkin nautin hijasesta stadista. käydään ehkä risteilyllä kattomassa mereltä juhannuskokkoja niin ei tarvii pyörii siellä kokkojen vieressä ruuhkassa.
Suomi on kyllä kaunis maa ja joinakin vuosina oon ollu kavereitten mökeilä landella mut pari päivää riittää - sit on pakko päästä himaan. - Täällähän sitä möllötellään
Morjens,
Täällähän sitä Stadissa möllötellään joo. Kaverit lähti Hankoon, mutta mä en jaksanut millään.
Oon 30v kaveri Stadista. Olis kiva löytää seuraa vaikka terassille. Tarjoan. Siitä sitten vaikka kävelylle illemmalla mikäli sää sallii. Tai siirtyy sisälle jos sää ei salli.
Kuvan saat mailissa.
Sähköposti: [email protected] - maalle
Kepulaiset painuivat tunkioilleen.
- nautiskelen
Joo, räkijät ja hepin heiluttajat kusilätäkön viereltä lähti.
- kokkelit ja kaikki muutkin
nautiskelen kirjoitti:
Joo, räkijät ja hepin heiluttajat kusilätäkön viereltä lähti.
Kaikki joilla on mahdollisuus menevät jonnekin, maalle , mökille, festareille, juhliin, musta ihan järkevää lähteä jos kerta on mahdollisuus. Suomen kesä on niin lyhyt, mutta vihreä.
- on hankkinut
kokkelit ja kaikki muutkin kirjoitti:
Kaikki joilla on mahdollisuus menevät jonnekin, maalle , mökille, festareille, juhliin, musta ihan järkevää lähteä jos kerta on mahdollisuus. Suomen kesä on niin lyhyt, mutta vihreä.
mökin, mutta suurin osa stadilaisist on joko veneilemäs, tai sit sil mökil.
Ei oo mitään "juuria" landella, ja sik ei tartte ajella sinne.
Itse viettänyt stadis suurimman osan jusseit, ja nauttinut.
Veneilemäs joskus, mutta kun nykyisin jussina satamis on sellainen läpiyön härdeli, ettei kiinnosta. Huomasin torilta tullessa äsken, monien veneiden olevan laitureis. Eli useimmat jääneet kotiin. - rahaa on ja vene
on hankkinut kirjoitti:
mökin, mutta suurin osa stadilaisist on joko veneilemäs, tai sit sil mökil.
Ei oo mitään "juuria" landella, ja sik ei tartte ajella sinne.
Itse viettänyt stadis suurimman osan jusseit, ja nauttinut.
Veneilemäs joskus, mutta kun nykyisin jussina satamis on sellainen läpiyön härdeli, ettei kiinnosta. Huomasin torilta tullessa äsken, monien veneiden olevan laitureis. Eli useimmat jääneet kotiin.Usa ssa kuulemma porukka myö veneitä tai ne seisoo pressun alla maalla, lama on iskenyt amerikkaan ja porukka jonottaa leipäjonoissa duunin jälkeen.
Jokohan alkaa Hesassakin olemaan samoja oireita, ruuan hinta vaan nousee.
ps. ei ne ole Kepuja jotka kuseskii Hesan kaduille demareita ne. Keskustalaiset on raittiita tai korkeasti koulutettuja demareihin verrattuna, eikä demareista kukaan tykkää, ei vihreät, ei kokoomus, ei rkp.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809