Syytteen mukaan murhista syytetyn pariskunnan hallitseva osapuoli oli tv-gladiaattori Virpi Butt, 31. Hyvönen näyttää olleen alisteisessa asemassa. Oikeudessa kuultu todistaja kertoi, että ravintolassa syntyi aina ongelmia, kun Butt ilmestyi paikalle.
Väkivalta kohdistui valikoidusti miehiin. Toiminta kuvastaa vallan- ja alistamisenhalua, totesi syyttäjä.
Surmattujen miesten osia Butt käsitteli julmalla tavalla. Hän esitteli niitä kaupungilla ja yritti murskata autonrenkaan alla.
Feministi Virpi Butt
26
2155
Vastaukset
- Sirpa
No aivan ilmeisesti sen, että KAIKKI FEMINISTIT OVAT MIESVIHAAJIA!!!
Alkeellista päättelyä, rakas Watson.- Hertta
Oliko Virpi Butt feministi?
- vihasi miehiä
Ei vaan Virpi Butt näyttää mihin miesviha pahimmillaan voi johtaa,eli raakoihin miesten paloittelumurhiin
Äärifeministien tiedotusvälineissä lietsoma miesviha on voinut synnyttää Virpi Buttissa halun tappaa miehiä
Päivi Istalan miesvihaa tihkuvia saarnoja on Buttkin varmasti kuullut radiostaan - Hertta
vihasi miehiä kirjoitti:
Ei vaan Virpi Butt näyttää mihin miesviha pahimmillaan voi johtaa,eli raakoihin miesten paloittelumurhiin
Äärifeministien tiedotusvälineissä lietsoma miesviha on voinut synnyttää Virpi Buttissa halun tappaa miehiä
Päivi Istalan miesvihaa tihkuvia saarnoja on Buttkin varmasti kuullut radiostaanFeminismi ei ole miesvihaa.
---
Naisilla on toistaiseksi ollut paljon enemmän syytä pelätä fyysisenä väkivaltana ilmenevää naisvihaa. Mutta sehän onkin oikeutettua järjestyksenpitoa heikompaa sukupuolta hallittaessa... - vihasi miehiä
Hertta kirjoitti:
Oliko Virpi Butt feministi?
Butt haluaa kaikessa olla aina miehiä parempi ja vaatii aina tasa-arvoista kohtelua miehiltä ja muuttuu väkivaltaiseksi ,jos miehet ylenkatsovat häntä sukupuolen takia
Siksi Butt halusi olla yhtä vahvalihaksinen kuin miehet ja söi hormoneja ja nosteli painoja
Mieshormonit sekoittivat kuitenkin Buttin pään ja
johtivat järjettömään väkivaltaan miehiä kohtaan - Hertta
vihasi miehiä kirjoitti:
Butt haluaa kaikessa olla aina miehiä parempi ja vaatii aina tasa-arvoista kohtelua miehiltä ja muuttuu väkivaltaiseksi ,jos miehet ylenkatsovat häntä sukupuolen takia
Siksi Butt halusi olla yhtä vahvalihaksinen kuin miehet ja söi hormoneja ja nosteli painoja
johtivat järjettömään väkivaltaan miehiä kohtaanOlen miettinyt: jos miehet ylenkatsovat naista, miksi he niin usein hakeutuvat naisten seuraan. Johtuuko se mieshormoneista? Missä määrin ne sekoittavat ns. parhaassa suvunjatkamisiässä olevien miesten pään?
Tuomas Nevanlinnan kolumni Hesarin Nyt-liitteen eilisessä numerossa oli otsikoitu "Miehestä". Se alkoi näin: "Mikä ero on lasisilmällä ja nuorella miehellä? Lasisilmän empaattinen katse." Kolumnin päätössanat olivat: "Sukupuolten sodassa naiset ovat voitolla. Miten voin olla varma? Vastaus on ilmeinen. Olen pitänyt tilastoa." - Yx nainen
vihasi miehiä kirjoitti:
johtivat järjettömään väkivaltaan miehiä kohtaanOdotan mielenkiinnolla tietolähteesi paljastamista.
Hertta kirjoitti:
Feminismi ei ole miesvihaa.
---
Naisilla on toistaiseksi ollut paljon enemmän syytä pelätä fyysisenä väkivaltana ilmenevää naisvihaa. Mutta sehän onkin oikeutettua järjestyksenpitoa heikompaa sukupuolta hallittaessa..."Feminismi ei ole miesvihaa. "
Miten asian haluaa käännellä päässään.
Se vanha tosiasia, että kun kumartaa yhtäälle, pyllistää toisaalle pätee feminismiinkin.
Kun feminismi koettaa parantaa naisten asemaa(joka tosin on jo Suomessa äärimmäisen hyvä) se samalla horjuttaa miesten asemaa.
Tämä on suoraa sukupuoleen perustuvaa epätasa-arvon lietsontaa, kun ollaan huolissaan vain toisen osapuolen asioista.
Onko se vihaa, ei, mutta ei se rakkauttakaan ole.
- Kim(f)
...että kaikki feministit vihaavat miehiä?
no jos niin on niin miksi minä seurustelen yhden kans? ja miksi minä en ole edes ajatellut väkivaltaat häntä kohtaan?
ja niitä hullujako ei sitten muualta löydy kuin feministeistä?
ja älä yleistä. jos on muutama idiootti niin ei tarvitse tuomita joka ikistä.- Hip
Koska olet nyhverö ja tossun alla.
- Kim(f)
Hip kirjoitti:
Koska olet nyhverö ja tossun alla.
...se tarkoittaa että mieskin on nyhverö jos ei ole väkivaltainen naisia kohtaan.
- heikki
mut sitä ei voi kieltää että naisten harjoittama väkivalta miehiä kohtaan on muotia nykyään kirjoissa elokuvissa jopa mainoksissa tätä muotia levitetään
- Ida
No eikös sentään yksi Virpi tasapainota hieman niin totaalisen miesvoittoista kanssaihmisten palotteluvimmaa.
- minä
Hämmästyin kun pitkästä aikaa kurkkasin tänne palstalle ja ei näy yhtään valerien viestejä. Herääkin kysymys että olikos meidän pikku valerie virpi butt..?
- Yx nainen
Olikohan tuolla Virpillä jokin ideologinen peruste, vai muutenko vain taisteli alistamista vastaan?
Ja minkähänlaisen kohtelun hän koki olevan alistavaa? - minä
Yx nainen kirjoitti:
Olikohan tuolla Virpillä jokin ideologinen peruste, vai muutenko vain taisteli alistamista vastaan?
Ja minkähänlaisen kohtelun hän koki olevan alistavaa?Eiköhän tuossa virpin tapauksessa hän ollut se alistaja eikä miehet.
- Al Carillo
Tuli mieleeni ihmetellä samaa, mutta ehdit ensin.
Nyt pitää kuitenkin vanhan pierun taas kerran opettaa teininörteille vähän suomen kielioppia.
Tuossa otsikossa on ns. kymmenen pisteen virhe.
Siis:
"lie" on lyhentymä olla-verbin potentiaalista "lienee"! Sitä EI SAA MISSÄÄN TAPAUKSESSA käyttää samassa lauseessa olla-verbin kanssa ikäänkuin jonkinlaisena apuverbinä!!!!!!!!
Se särähtää kuin moottorisaha, joka osuu naulaan!
Jos ei sana vieläkään mennyt perille, niin väännetään rautalangasta: Otsikon oikea muoto on: "Lieneeköhän Virpi Valerie?"
Pane tämä neuvo korvan taakse, niin voit saada vähän parempia äidinkielen numeroita, eikä opettajankaan tarvitse saada punakynäkouristusta. - minä
Al Carillo kirjoitti:
Tuli mieleeni ihmetellä samaa, mutta ehdit ensin.
Nyt pitää kuitenkin vanhan pierun taas kerran opettaa teininörteille vähän suomen kielioppia.
Tuossa otsikossa on ns. kymmenen pisteen virhe.
Siis:
"lie" on lyhentymä olla-verbin potentiaalista "lienee"! Sitä EI SAA MISSÄÄN TAPAUKSESSA käyttää samassa lauseessa olla-verbin kanssa ikäänkuin jonkinlaisena apuverbinä!!!!!!!!
Se särähtää kuin moottorisaha, joka osuu naulaan!
Jos ei sana vieläkään mennyt perille, niin väännetään rautalangasta: Otsikon oikea muoto on: "Lieneeköhän Virpi Valerie?"
Pane tämä neuvo korvan taakse, niin voit saada vähän parempia äidinkielen numeroita, eikä opettajankaan tarvitse saada punakynäkouristusta.pistestään kuitenkin korvan taakse tuo erin omainen kieli oppi neuvo.
- minä
minä kirjoitti:
Eiköhän tuossa virpin tapauksessa hän ollut se alistaja eikä miehet.
Luultavasti mies kohteli häntä alistavasti ja alentavasti, näin ymmärsin aloituksesta.
- horna
minä kirjoitti:
pistestään kuitenkin korvan taakse tuo erin omainen kieli oppi neuvo.
mita sina sanoa.
- Epis
horna kirjoitti:
mita sina sanoa.
Yksi Virpi pistää vähän tuulemaan, ja on koko maa saatana sen takia sekaisin. Jos juttu olisi ollut päinvastoin, että joku äijä olisi nakannut Virpin palasiksi, niin tuskin olisi näin suuri haloo noussut. Ja eikös Virpi pistänyt turpaan vaan niitä, jotka sattui päätä aukomaan. Siinähän saivat äijät ohtansa kerrankin.
Näistä jutuista painaa kyllä asenteet niin kovasti päälle, että huh huh. Naisia saa hakata ja tehdä niille melkein mitä vaan, mutta sitten jos joku nainen käyttäytyy samalla lailla, niin heti ollaan ulisemassa.
En väitä, että Virpi olisi tehnyt oikein, mutta miksi kukaan ei puhu tästä Janne Hyvösestä mitään?
Saatanan alkukantaista jauhantaa!
- mää
ei feministi vaan sekopää
- csjanne
Janne Hyvönen oli rakastunut ja siten hyväksikäytettävissä. - silti en usko noita kaikkia syytteitä mitä ne muka on tehnyt. Me oltiin kavereita Tampereen Hervannassa ja koskaan ne ei sivulauseessakaan viitaanneet moiseen. Nähtiin miltei päivittäin - olin niiden lapsenvahtinakin.
- csjanne
Miksei Virpi sitten ikinä minua lyönyt?! huusin sille välillä kurkku suorana.
- csjanne
Hyvönen meni kuulemma kihloihin kiven sisässä.
Mikä helvetti naisissa noissa rikollisissa kiinnostaa. Minä oon vieläkin sinkku!?!? - Anonyymi
Eikös tuo ole jälleen vapaana toteuttamassa feminismiä...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934