iloista juhannusta kaikille , minä oon

villiruusu-kristalli

tyytyväinen koska oon saanut 4kg pois mutta pitkä matka vielä edessä ja rankkaa tulee olemaan kun ei pysty urheilemaan.

Pääsen samoihin mittoihin kun olin nuorimmaiseni jälkeen ennen -03 onnettomuutta jolloin jouduin sairaalaan pyörätuoliin ja minun piti opetella uudestaan kävelemään.

Lääkäriltä vuoden liikuntakielto ja tietty lihosin eikä näin lyhyelle kuin minä oo hyväksi olla tonnikeiju.

Rupean pitämään laihispäiväkirjaa täällä jossa kirjailen epäonnistumiset ja onnistumiset.

Herkutella saan vain juhlapäivinä ja silloinkin rajoitetusti.

Työni takia en ehdi kovin säännöllisesti syömään mutta teen omanlaiseni aikataulun jonka sovitan työlleni sopivaksi.

Ihoni aina ollut pehmeä ja sileä mutta ruvennut kuivumaan kun päivittäin olatava tekemisissä veden ja kovempien aineiden kanssa.
Niinpä olenkin ruvennut käyttämään virkistäviä rasvoja jotka pehmentävät ihoa,poistavat selluliittia ja pitävät vartaloni hyvän tuoksuisena.

En oo koskaan hävennyt itseäni enkä oo ikinä seinäruusuna ollut mutta nyt reistailee terveys niin pahasti että ei oo vaihtoehtoja enää.

Kaikenlaisia vitamiinejakin olen ruvennut ottamaan ja enempi lisännyt arkiliikuntaa.

Aina oon nauttinut elämän pikku iloista mutta nykyään vielä enemmän ja enemmän.

POSITIIVISUUS VIRKISTÄÄ SEKÄ PIRISTÄÄ JA LISÄÄ ENERGIAA!
SUOSITTELEN KAIKILLE!

Heräsin 15 yli 6 ja heti menin suihkuun.Olo todella hyvä ;D

29

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -tonnikeiju-

      Minä olen kansssa täällä tuskailemassa kilojeni kanssa. Olen ollut aina pyöreähkö, mutta viime kesän jälkeen on tullut painoa lisää ehkä 6 kg ja se olisi saatava pouis. Liikun aika paljon, enkä mielestäni mässäile, mutta painopirulainen ei putoa, melkein päinvastoin!

      Minäkin olen pienikokoinen pituudeltani, joten muutamakin lisäkilo tuntuu ihan kauheasti. Miten pitkä olet?

      • villiruusu-kristalli

        159cm ja pitäis pois saada noin 30kg eli ihan ihannepainooni siis pituuden ihannepainoon en halua enkä ees yritä vaan siihen missä tiedän näyttäväni hyvältä ja tiedän että mulla hyvä olla.

        Parin tunnin kuluttua lähden jussin viettoon ja huomenna kertoilen kuinka sujui.

        Onnea sinullekin pudotuksen kanssa!!!


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        159cm ja pitäis pois saada noin 30kg eli ihan ihannepainooni siis pituuden ihannepainoon en halua enkä ees yritä vaan siihen missä tiedän näyttäväni hyvältä ja tiedän että mulla hyvä olla.

        Parin tunnin kuluttua lähden jussin viettoon ja huomenna kertoilen kuinka sujui.

        Onnea sinullekin pudotuksen kanssa!!!

        ihan hyvin ja rauhallisesti.
        Tuopilla käytiin terassilla mutta onneksi osaan nykyään lopettaa ajoissa juomisen eli kun tiesin olevani liian kännissä,en mennyt toiseen kapakkaan vaan tulin himaan nukkumaan.
        Nyt olo todella hyvä eikä ees väsytä.Ihan kun en ois ees juonut mitään eilen.

        Just syötiin ja nyt ukko nukkuu.

        11v likan kaveri oli yötä.

        13v tyttö kaverinsa kanssa vahti kummipoikaa ja olivat siellä yön.

        just tuli samainen tyttö meille.

        Nuorimmille likoille sanoin ettei ulos asiaa ennen kuin ovat huoneensa siivonneet.Taas kamalassa kunnossa!!!


    • villiruusu-kristalli

      Kaverini mies oli pyyhkinyt asetonilla cd-levyä joka tieety suli.Jopa minä tiedän että se liian vahva aine.

      Toinen kaveri ei vastannut viikko sitten perjantaina miesystävänsä puheluun kun mies oli kännissä ja kaverini tiesi että riitaa ois tullut.Noo aamulla tyyppi meni kaverini luo,otti tavaransa ja lähtiessään hakkasi kaverini koska ei vastanut kännykkään.

      Siskoni entinen miesystävä sanoi että se dokaa entistä enemmän ja otti työpaikastaan lopputilin siskoni takia koska systerillä paljon mieskavereita joiden kanssa ystävinä nauravat,juttelevat,halaavat.

      Samainen mies uskoi kaveriaan joka väitti että sisko ois sitä pussannut miesystävän nukkuessa ja molemmat ukot juoksivat ulos ku pikkulapset katsomaan tappelua.Lapsellista!
      Niin ja sama tyyppi sanoi ettei voi enää mennä systerille käymään koska systerillä kaverina homoja:ettei vaan saa aidsia siis huh huh mikä idiootti!

      Muitakin esimerkkejä on useita mutta nää nyt tuli mieleeni.Kerron lisää kun muistan.

      • villiruusu-kristalli

        miesten,teinien,aikuisten hassuja hölmöjä vakavia tyhmiä raivostuttavia naurettavia outoja ... Lausahduksia kommentteja tekoja yms yms jotta saan päiväkirjaani hieman värikkyyttä ja enempi mielenkiintoa.

        Käytiin saunassa naapurin vuorolla kun he mökillä.

        Oltiin pihalla kahvilla toisien naapureiden kanssa.

        11v likka kysyi kaveriaan meille toiseksikin yöksi mutta nyt sanoimme ei.


      • on ollut
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        miesten,teinien,aikuisten hassuja hölmöjä vakavia tyhmiä raivostuttavia naurettavia outoja ... Lausahduksia kommentteja tekoja yms yms jotta saan päiväkirjaani hieman värikkyyttä ja enempi mielenkiintoa.

        Käytiin saunassa naapurin vuorolla kun he mökillä.

        Oltiin pihalla kahvilla toisien naapureiden kanssa.

        11v likka kysyi kaveriaan meille toiseksikin yöksi mutta nyt sanoimme ei.

        aikamoinen ralli isompia ja pienempiä yökyläläisiä. Ei sitä aina jaksa vaikkeivat erityistä palvelua vaatisikaan. Ihan kiva olla välillä omin porukoin.


      • villiruusu-kristalli
        on ollut kirjoitti:

        aikamoinen ralli isompia ja pienempiä yökyläläisiä. Ei sitä aina jaksa vaikkeivat erityistä palvelua vaatisikaan. Ihan kiva olla välillä omin porukoin.

        teinejä yötä,usein jopa 10 tai 20,minimi oli 5 ja noi omieni lisäksi.

        Kivoja kaikki mutta ei jaksa aina.

        Lopulta ruvettiin laittamaan stoppia touhulle ja nyt harvemmin pyytävät kun ollaan paljon töissä ja ne harvat vapaat halutaan olla rauhassa ilman ylimääräisiä.

        Onneksi likat tajuavat ja ymmärtävät eivätkä teinien tapaan kapinoi.

        Mä vielä oon sellanen että kaikille laitettava ain jädet jos on,rruuat,aamiaiset ym ja sekin vie perheeltä kun muutenkin välillä tiukkaa.

        Eivät pyydä mutta oon sen verran hölmö että hävettää jos enees kysy haluaako joku jotain.


      • vieraille, vaikka vaan
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        teinejä yötä,usein jopa 10 tai 20,minimi oli 5 ja noi omieni lisäksi.

        Kivoja kaikki mutta ei jaksa aina.

        Lopulta ruvettiin laittamaan stoppia touhulle ja nyt harvemmin pyytävät kun ollaan paljon töissä ja ne harvat vapaat halutaan olla rauhassa ilman ylimääräisiä.

        Onneksi likat tajuavat ja ymmärtävät eivätkä teinien tapaan kapinoi.

        Mä vielä oon sellanen että kaikille laitettava ain jädet jos on,rruuat,aamiaiset ym ja sekin vie perheeltä kun muutenkin välillä tiukkaa.

        Eivät pyydä mutta oon sen verran hölmö että hävettää jos enees kysy haluaako joku jotain.

        lasten vieraille sitä jotenkin haluaa laittaa kunnon aamupalat ja ruuat etteivät nälkäsenä kylässä joudu olemaan. Ihan aina ei jaksa hotelliaamiaista pöytään riipasta.


      • villiruusu-kristalli
        vieraille, vaikka vaan kirjoitti:

        lasten vieraille sitä jotenkin haluaa laittaa kunnon aamupalat ja ruuat etteivät nälkäsenä kylässä joudu olemaan. Ihan aina ei jaksa hotelliaamiaista pöytään riipasta.

        rahat laittanut lasten kaverien ruokiin ja aamiaisiin,herkkuihin ym

        Jos kaappi ollut tyhjä niin kauppaan oon mennyt ja tehnyt kaiken valmiiksi.

        Jännittää pikkasen huominen työpäivä kun ei jalka toimi ja on ihan kosketusarka;(

        Pomo vielä viikon lomalla enkä tiedä kehtaanko pyytää jotain muuta hommaa kun vasta aloittanut...

        Nyt jussina herkuttelin ja seuraavan kerran vasta mökillä jos ei juhlia ole välissä.

        Arkena ehdin syömään 1-2 kertaa päivässä ja vapailla 3-4.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        rahat laittanut lasten kaverien ruokiin ja aamiaisiin,herkkuihin ym

        Jos kaappi ollut tyhjä niin kauppaan oon mennyt ja tehnyt kaiken valmiiksi.

        Jännittää pikkasen huominen työpäivä kun ei jalka toimi ja on ihan kosketusarka;(

        Pomo vielä viikon lomalla enkä tiedä kehtaanko pyytää jotain muuta hommaa kun vasta aloittanut...

        Nyt jussina herkuttelin ja seuraavan kerran vasta mökillä jos ei juhlia ole välissä.

        Arkena ehdin syömään 1-2 kertaa päivässä ja vapailla 3-4.

        Malmilta himaan.Piristi.Ukko ois hakenut mutta en ees ajatellut siltä kyytiä pyytäväni.Nautin.

        Vanhempi työtovereistani "pakotti" mut syömään tänään.Se aina huolissaan kun en syö joten otti mulle lusikan,tuli halaamaan ja talutti pöydän ääreen joten söimme samasta kupista;)

        Sanoin kun lähdimme töistä että nähdään huomenna johon se "etkö odota minua?minä luulin että sinä odotat" , eli odotin kunnes oli vaihtanut vaatteensa ja kävelimme junalle samaa matkaa.

        I miss you time hän sanoi ja pyysi anteeksi kun kesti yllättävän kauan vaatteiden vaihto;))

        Mulla olo hyvä eikä oikea puoli oo tulessa,varmaan johtuu särkylääkkeistä ja päivittäisistä venytyksisitä sekä pikkujumpasta jota pystyn tsäkällä tekemään.

        Kaikkea hassua kuulin myös toisesta työtoverista;D

        Naapuripariskunta kävi meillä kahvilla äsken.

        Sunnuntai vastaisena yönä pöllittiin 11v likan pyörä ja tänään hajosi auto.Että hyvin menee kerrankin mutta menkööt;O>


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        Malmilta himaan.Piristi.Ukko ois hakenut mutta en ees ajatellut siltä kyytiä pyytäväni.Nautin.

        Vanhempi työtovereistani "pakotti" mut syömään tänään.Se aina huolissaan kun en syö joten otti mulle lusikan,tuli halaamaan ja talutti pöydän ääreen joten söimme samasta kupista;)

        Sanoin kun lähdimme töistä että nähdään huomenna johon se "etkö odota minua?minä luulin että sinä odotat" , eli odotin kunnes oli vaihtanut vaatteensa ja kävelimme junalle samaa matkaa.

        I miss you time hän sanoi ja pyysi anteeksi kun kesti yllättävän kauan vaatteiden vaihto;))

        Mulla olo hyvä eikä oikea puoli oo tulessa,varmaan johtuu särkylääkkeistä ja päivittäisistä venytyksisitä sekä pikkujumpasta jota pystyn tsäkällä tekemään.

        Kaikkea hassua kuulin myös toisesta työtoverista;D

        Naapuripariskunta kävi meillä kahvilla äsken.

        Sunnuntai vastaisena yönä pöllittiin 11v likan pyörä ja tänään hajosi auto.Että hyvin menee kerrankin mutta menkööt;O>

        auto korjaamolta.Oli apen veljen auto lainassa.

        Ex-pomo vei ukon tilistä 600e ja multa 800e eli asianajajalle on onneksi näyttönä palkkalaskelma.

        Taas särkee koipee kele tana hemmi ttu ;(

        Vapailla riittää 2 tai 3 särkylääkettä mutta arkena 4 vähintään jotta pystyn työt tekemään;/

        Vanhin tyttö lähtee kohta johonkin bailuihin.

        Kaverin mies sairaalassa ja siltä leikataan tänään umpisuoli.Meni vatsakipujen takia lekuriin aamulla..


    • villiruusu-kristalli

      hah pelkkää kyttäämistä.

      Mies kysyi että onko sen oltava mustis työtoverilleni.Ei ole mutta mitään en noin tyhmään kysymykseen vastannut.

      Nauru ja flirtti työaikana piristää;>

    • pönäkkä

      miten viikko laihiksella on mennyt, repsahduksia, onnistumisia? Mulla paino nousee tasaseen tahtiin kun kaikki nami maistuu. Liikunkin kyllä aikalailla,mutta tuntuu vaan ruokahalua lisäävän

      :(

      • villiruusu-kristalli

        mennä vaa-alle mutta huomenna aamulla käyn heti kun herään ja kerron tilanteen kun seuraavan kerran tulen koneelle.

        Mulla ollut säännöllistä syöminen eli heti kun tuun himaan noin klo 16 ja sit iltapala noin klo 19 ja jos ehdin niin töissä syön jotain pientä noin klo 11.

        nameista helppo olla erossa koska en oo ikinä tykännyt makeasta en karkeista en kauista enkä muusta mutta heikko kohta on sipsit ja jäde;/

        Sunnuntaina retkahdin ja söin sipsiä mutta nyt yritän pitää sen että vain juhlissa tms herkuttelun sallin itselleni kuten esim lauantaina kun menemme Särkänniemeen.

        Yhden keksin söin tänään kun oltiin naapurissa kahvilla mutta onneksi donitsit liian makeita niin ne saivat jäädä lautaselle multa rauhaan.

        Ainut liikunta mulla mitä töissä kävelen ja työmatkat ja vien pikkukoiraa lenkille.

        Tänään töissä sain kuulla olevani kaunis tyttö toiselta työtoverilta ja 22v pojan kanssa oli hauska keskustelu.Onneksi se osaa hyvin suomea.

        Tuli kolmaskin tumma mies työtoverikseni ja hän heti aloitti flirttailun,pyysi vapaalla tapaamista ja numeroani.No tietty en antanut.Yksi hyvä puoli eli englantini harjaantuu kun hän ei osaa suomea oikein yhtään mutta komeita ovat,varsinkin nämä kaksi ikäistäni miestä ;D

        Ukolla sairista korkean verenpaineen takia.


    • villiruusu-kristalli

      tehoaa eli älä ajattele laihduttamista vaan rupea vähitellen vähentämään namipäiviä,ajattele herkuista se kaikki paha mitä niistä seuraa ja sitä hyvää mikä tiedossa laihdutuksesta eli pienin askelin ja realistinen tavoite.

      Tuolla tavoin pääsin eroon kaljasta ja hamppareista,ranskalaisista yms , nykyään ne ällöttävät ja esim mäcciin voin mennä kahville eikä haittaa muiden syömiset.

      Onnea toivotan ja kerrohan sinäkin onnistumiset,repsahdukset tai jos keksit jotain uutta mikä tehoaa;O)

      Hyvää yötä kohta nukkumaan!

      • pönäkkä

        just tulin lenkiltä, reipasta kävelyä 1,5 tuntia sauvat mukana tehostamassa. Liikuntaa pitäis varmaan vielä lisätä, mutta näin kotona oleillessa (loma) tulee keiteltyä kahvia ja siinä samalla napsittua kakkupala, jätski tms. Ja välillä tietty normaalia ruokaa. Periaatteessa syön terveellisesti ja monipuolisesti mutta nämä namivälipalat on se heikkous. Niiden sijaan kun keksis jotain, silloin ei porkkana, omena tai tomaatti auta kun namittaa! Pitäis varmaan ottaa vesilasi ja lähteäa korttelin ympäri koiran kanssa kun hinku iskee... No jospa se tästä tasaantuu kun työt alkaa elokuussa, ei ehdi kaapilla juoksemaan jatkuvasti.

        Tuossa olet kyllä ihan oikeassa ettei kannata ajatella laihduttamista, silloinhan vasta kaikki herkut alkaaa tanssia ympärillä vaikka silmänsä sulkis ja ihan kaikkee tekee mieli!

        Tsemppiä sullekin, kerron jos painoni edes vähän lähtee laskuun . Sen olen kyllä huomannut ettei liian nälkä saa ikinä tulla. Silloin nälissään syö ihan kaiken minkä kiinni saa eikä välitä terveellisyydestä yhtään.


      • villiruusu-kristallioinasbl...
        pönäkkä kirjoitti:

        just tulin lenkiltä, reipasta kävelyä 1,5 tuntia sauvat mukana tehostamassa. Liikuntaa pitäis varmaan vielä lisätä, mutta näin kotona oleillessa (loma) tulee keiteltyä kahvia ja siinä samalla napsittua kakkupala, jätski tms. Ja välillä tietty normaalia ruokaa. Periaatteessa syön terveellisesti ja monipuolisesti mutta nämä namivälipalat on se heikkous. Niiden sijaan kun keksis jotain, silloin ei porkkana, omena tai tomaatti auta kun namittaa! Pitäis varmaan ottaa vesilasi ja lähteäa korttelin ympäri koiran kanssa kun hinku iskee... No jospa se tästä tasaantuu kun työt alkaa elokuussa, ei ehdi kaapilla juoksemaan jatkuvasti.

        Tuossa olet kyllä ihan oikeassa ettei kannata ajatella laihduttamista, silloinhan vasta kaikki herkut alkaaa tanssia ympärillä vaikka silmänsä sulkis ja ihan kaikkee tekee mieli!

        Tsemppiä sullekin, kerron jos painoni edes vähän lähtee laskuun . Sen olen kyllä huomannut ettei liian nälkä saa ikinä tulla. Silloin nälissään syö ihan kaiken minkä kiinni saa eikä välitä terveellisyydestä yhtään.

        600g eli suunta vieläkin oikea.
        Kurkut ym maistuvat hyviltä leivän päällä ja kun ne ovat nätisti lautaselle aseteltuina.
        Aseta itsellesi namit ns palkintoina vaikka joka perjantai saunan jälkeen tai joka keskiviikko kun töissä jaksoit ym ja aina kun alkaa namin himo,lähde kävelylle,syö maukas leipä ja juo lasi vettä,rupea nukkumaan tai tee muuta mielekästä jos himo yllättää.
        Takaan että toimii alku vaikeuksien jälkeen.

        Onneksi se uusi tyyppi ei tuu enää ensi viikolla koska on liian päällekäyvä.
        Ikäiseni työtoveri taas kehui kauniiksi ja pyysi mukaan kun meni kaverilleen,en lähtenyt mutta ehkä joskus sorrun tosin teen ssen kanssa vai kolme viikkoa töitä enää ja sit loma.


      • pönäkkä
        villiruusu-kristallioinasbl... kirjoitti:

        600g eli suunta vieläkin oikea.
        Kurkut ym maistuvat hyviltä leivän päällä ja kun ne ovat nätisti lautaselle aseteltuina.
        Aseta itsellesi namit ns palkintoina vaikka joka perjantai saunan jälkeen tai joka keskiviikko kun töissä jaksoit ym ja aina kun alkaa namin himo,lähde kävelylle,syö maukas leipä ja juo lasi vettä,rupea nukkumaan tai tee muuta mielekästä jos himo yllättää.
        Takaan että toimii alku vaikeuksien jälkeen.

        Onneksi se uusi tyyppi ei tuu enää ensi viikolla koska on liian päällekäyvä.
        Ikäiseni työtoveri taas kehui kauniiksi ja pyysi mukaan kun meni kaverilleen,en lähtenyt mutta ehkä joskus sorrun tosin teen ssen kanssa vai kolme viikkoa töitä enää ja sit loma.

        jospa se miullakin alkaisi toimia. Hauskaa viikonloppua.


      • villiruusu-kristalli
        pönäkkä kirjoitti:

        jospa se miullakin alkaisi toimia. Hauskaa viikonloppua.

        tyyppi!Se vaan jauhoi koko ajan eukostaan,lapsuuden ensi rakkaudesta,siitä kuinka on tyhmää omistaa tietsikka ym joten sitä en ainakaan enää näe vaikka siltä tuli viesti jossa kiitteli ihanasta illasta.

        Lauantaina minä ukko,kaksi nuorinta likkaa ja niiden kaksi kaveria sekä vanhin tyttö kaverinsa kanssa vietettiin päivä Särkänniemellä.

        Kun kotiuduttiin oli pihalla poliisiautoja,neljä paloautoa ja ambulanssi.
        Tulivat meiltä.
        13v tyttö ja kaverinsa olivat jättäneet hellalle makaroonikattilan kun kävivät ulkona ja sillä välin isompi koira oli yrittänyt saada ruuan hellalta ja saanut levyt päälle.
        Kamala käry vieläkin mutta ei onneksi kämppä palanut onneksi ei tytöille eikä koirille käynyt mitään.

        Oli piristävää syödä iltapala pihalla jonka naapuri oli tehnyt meille;O)

        Yläkerran naapurit oli soittaneet hälytyskeskukseen joten tupakointi kannattaa sillä nainen oli ollut tupakalla kun haistoi käryn ja näki savua.

        Vietiin nuorin tyttö eilen serkuilleen maananatihin asti.

        13v tytön kaveri oli meillä yötä koko viikonlopun.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        tyyppi!Se vaan jauhoi koko ajan eukostaan,lapsuuden ensi rakkaudesta,siitä kuinka on tyhmää omistaa tietsikka ym joten sitä en ainakaan enää näe vaikka siltä tuli viesti jossa kiitteli ihanasta illasta.

        Lauantaina minä ukko,kaksi nuorinta likkaa ja niiden kaksi kaveria sekä vanhin tyttö kaverinsa kanssa vietettiin päivä Särkänniemellä.

        Kun kotiuduttiin oli pihalla poliisiautoja,neljä paloautoa ja ambulanssi.
        Tulivat meiltä.
        13v tyttö ja kaverinsa olivat jättäneet hellalle makaroonikattilan kun kävivät ulkona ja sillä välin isompi koira oli yrittänyt saada ruuan hellalta ja saanut levyt päälle.
        Kamala käry vieläkin mutta ei onneksi kämppä palanut onneksi ei tytöille eikä koirille käynyt mitään.

        Oli piristävää syödä iltapala pihalla jonka naapuri oli tehnyt meille;O)

        Yläkerran naapurit oli soittaneet hälytyskeskukseen joten tupakointi kannattaa sillä nainen oli ollut tupakalla kun haistoi käryn ja näki savua.

        Vietiin nuorin tyttö eilen serkuilleen maananatihin asti.

        13v tytön kaveri oli meillä yötä koko viikonlopun.

        mä lähtiessämme lauantai-aamuna olin vahingossa jättänyt partsille nuorimman koiramme,hyi mua mutta onneksi 13v tyttö kaverinsa kanssa töistä tulivat ajoissa takas himaan ja laskivat koiran pois.

        Jotain hyvääkin,mulle soitti se nainen jolta vuokrattiin huvila viikoksi ja sanoi että tarttee maksaa vain 400e sovitun 500e sijasta vaikka oikea hinta ois yli 1000e ;)))

        nuorin likka kaävi serkkuineen hakemassa vaihtokuteita ja likka ehkä siellä viikon.

        koko päivän nukkunut kun kämpästä ei savun haju vielä lähtenyt pois vaikka kaik paikat lähes peesty ja pyyhitty.On ollut kaamee huono olo ja pääkipu hajun takia.

        Vanhin tyttö tänään ja huomenna riparin kaupunki tapaamisessa ja tiistaina menee riparileirille.

        Ukko on nyt töissä.

        Juotiin illalla kahvit naapureiden kanssa pihalla.

        13v tyttö tänä kesänä 6viikkoa töissä ja 15v likka 4viikkoa joten hyvin kasvattaminen kannattaa samoin teinin kuuntelu.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        mä lähtiessämme lauantai-aamuna olin vahingossa jättänyt partsille nuorimman koiramme,hyi mua mutta onneksi 13v tyttö kaverinsa kanssa töistä tulivat ajoissa takas himaan ja laskivat koiran pois.

        Jotain hyvääkin,mulle soitti se nainen jolta vuokrattiin huvila viikoksi ja sanoi että tarttee maksaa vain 400e sovitun 500e sijasta vaikka oikea hinta ois yli 1000e ;)))

        nuorin likka kaävi serkkuineen hakemassa vaihtokuteita ja likka ehkä siellä viikon.

        koko päivän nukkunut kun kämpästä ei savun haju vielä lähtenyt pois vaikka kaik paikat lähes peesty ja pyyhitty.On ollut kaamee huono olo ja pääkipu hajun takia.

        Vanhin tyttö tänään ja huomenna riparin kaupunki tapaamisessa ja tiistaina menee riparileirille.

        Ukko on nyt töissä.

        Juotiin illalla kahvit naapureiden kanssa pihalla.

        13v tyttö tänä kesänä 6viikkoa töissä ja 15v likka 4viikkoa joten hyvin kasvattaminen kannattaa samoin teinin kuuntelu.

        meni serkuilleen yöksi.
        13v likan kaveri meillä ensi yön.
        Oltiin illalla taas pihalla kahvilla ja haettiin naapuri tikkurilasta kotiinsa kun tuli mökiltä.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        meni serkuilleen yöksi.
        13v likan kaveri meillä ensi yön.
        Oltiin illalla taas pihalla kahvilla ja haettiin naapuri tikkurilasta kotiinsa kun tuli mökiltä.

        on komean työtoverini kanssa siis wau mikä vartalo sillä on ja niin pehmeä ja sileä njam
        Ei tehty muuta ku suudeltiin ja pientä hyväilyä oli,en uskaltanut pidemmälle en vielä ainakaan.
        Oon pari kertaa hairahtunut muttta vaaka pysyy piilossa ens viikkoon asti ja sit taas katson mitä näyttää.
        Äiti tänään auttoi pesemään seinät,matot on pesty ym mutta keittiössä vielä kamala haju.
        Illalla taas kahvilla ulkona oltiin.
        Nyt suihkuun.


      • :-O
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        on komean työtoverini kanssa siis wau mikä vartalo sillä on ja niin pehmeä ja sileä njam
        Ei tehty muuta ku suudeltiin ja pientä hyväilyä oli,en uskaltanut pidemmälle en vielä ainakaan.
        Oon pari kertaa hairahtunut muttta vaaka pysyy piilossa ens viikkoon asti ja sit taas katson mitä näyttää.
        Äiti tänään auttoi pesemään seinät,matot on pesty ym mutta keittiössä vielä kamala haju.
        Illalla taas kahvilla ulkona oltiin.
        Nyt suihkuun.

        Lukeeko sun miehes näitä juttuja? Tiettää kai tästä päiväkirjasta, vaikka joko olette eronneet kun tuollaista harrastat? Aika rohkee tyttö olet!


      • villiruusu-kristalli
        :-O kirjoitti:

        Lukeeko sun miehes näitä juttuja? Tiettää kai tästä päiväkirjasta, vaikka joko olette eronneet kun tuollaista harrastat? Aika rohkee tyttö olet!

        mennä pidemmälle siis loppuun asti tänään vaikka lähellä oli hyi mua..
        Luulen että lukee,välillä tuntuu sen käytös siltä kun tulee koneelta pois mutta en kauheesti jaksa välittää,enhän itsekään oo kiinnostunut mitä se tekee ja missä ja koska ja kenen kanssa evvk.
        Nuorimmat tytöt tuli tänään kotiin.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        mennä pidemmälle siis loppuun asti tänään vaikka lähellä oli hyi mua..
        Luulen että lukee,välillä tuntuu sen käytös siltä kun tulee koneelta pois mutta en kauheesti jaksa välittää,enhän itsekään oo kiinnostunut mitä se tekee ja missä ja koska ja kenen kanssa evvk.
        Nuorimmat tytöt tuli tänään kotiin.

        tyyppi jonka kanssa viime vuonna olin hetken.
        Sen kanssa voin olla kaveri jos se haluaa vaan kaveruutta en muuta ja jos näen tyypin kaverina niin kerron kyllä ukolle enkä välitä sen sanomisista mitään.

        Just kävin suihkussa ja kohta iltapala.

        Se työkaverini haluaa pitää kanssani hieman hauskaa se sopii mulle jos siis uskallan mennä pitemmälle,mulle nimittäin riittää nämäkin pikku hetket mutta sille ei taida riittää,en kylläkään sille lupaile turhia.


      • villiruusu-kristallioinasbl...
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        tyyppi jonka kanssa viime vuonna olin hetken.
        Sen kanssa voin olla kaveri jos se haluaa vaan kaveruutta en muuta ja jos näen tyypin kaverina niin kerron kyllä ukolle enkä välitä sen sanomisista mitään.

        Just kävin suihkussa ja kohta iltapala.

        Se työkaverini haluaa pitää kanssani hieman hauskaa se sopii mulle jos siis uskallan mennä pitemmälle,mulle nimittäin riittää nämäkin pikku hetket mutta sille ei taida riittää,en kylläkään sille lupaile turhia.

        pitkästä aikaa ystävä.
        Tuli viesti ja pyysi tapaamista joten näemme lauantaina.
        Odotan sitä.

        13v likan yksi lempisarjoista on pieni talo preerialla hih

        En muista mainitsinko mutta räväytin särkänniemessä elvis pikatatskan joka vieläkin olkavarressa,ei saa olla liian tosikko ;)

        Meillä nyt kannettava tietsikka,osi vaikee näin aluksi.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        tyyppi jonka kanssa viime vuonna olin hetken.
        Sen kanssa voin olla kaveri jos se haluaa vaan kaveruutta en muuta ja jos näen tyypin kaverina niin kerron kyllä ukolle enkä välitä sen sanomisista mitään.

        Just kävin suihkussa ja kohta iltapala.

        Se työkaverini haluaa pitää kanssani hieman hauskaa se sopii mulle jos siis uskallan mennä pitemmälle,mulle nimittäin riittää nämäkin pikku hetket mutta sille ei taida riittää,en kylläkään sille lupaile turhia.

        työtoveri kun se liian ehdoton tietyissä työasioissa ja


      • periksi vaan
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        työtoveri kun se liian ehdoton tietyissä työasioissa ja

        suuttuu jos hänen työstä huomautetaan,rasittava.

        Äitikin on ärsyttävä kun ottaa itteensä siskon olemisen kusipää miesystävän kanssa.

        Nimimerkki villiruusu-kristalli oinas statilainen ;)


      • villiruusu-kristalli
        periksi vaan kirjoitti:

        suuttuu jos hänen työstä huomautetaan,rasittava.

        Äitikin on ärsyttävä kun ottaa itteensä siskon olemisen kusipää miesystävän kanssa.

        Nimimerkki villiruusu-kristalli oinas statilainen ;)

        siskoni jonka kanssa tultiin samaa matkaa bussille ja junalle.
        Mä töissä lähellä jossa sen lapset asuu.

        Nuorintyttö meni takas serkuilleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      255
      2373
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1579
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      136
      1354
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1214
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe