Hei kaikki yksinäiset pk-seudulla kerätään porukka kokoon ja lähetään yhessä illan viettoon, varmasti tulee ikimuistoinen :)!!!
Sokko porukka kokoon Helsingissä ja yhessä ulos!!!!!
14
1505
Vastaukset
- sano vain paikka että
minne mentäisiin niin tulen kyllä ehdottomasti. ei yhtään huvita makoilla vaan kämpillä yksin yhhyyyyy :(((((((((
- Ninzu85
Mulle käy mikä vaan. Voisi mennä vaikka ulos aluksi mulla on ainakin viinipullo kylmässä tai sit baariin ihan miten vain. Lisää porukkaa mukaan! Itse olenn siis 23 v. tyttö, sinä? :)
- Ninzu85
Ninzu85 kirjoitti:
Mulle käy mikä vaan. Voisi mennä vaikka ulos aluksi mulla on ainakin viinipullo kylmässä tai sit baariin ihan miten vain. Lisää porukkaa mukaan! Itse olenn siis 23 v. tyttö, sinä? :)
Onko sulla itselläs ehdotuksia? Missä päin asut, itse olen meikussa :)
- Ninzu85
Eipä tässä koneella koko iltaa jaksa odottaa jos joku nyt miettii et lähteekö vai ei. Olisin valmis lähtee vaikka heti kuhan porukkaa saataisiin, mut eipä taida olla.. :( Kaipa se pitää mennä hakee koirat kotiin ja kävellä niiden kanssa vaikka kaivariin kattoo kokkoa.. Ihan rohkeesti vaan kaikki mukaan :D
- KeineAhnung
Missäs päin Kaivaria sytytetään kokko ja mihin aikoihin, vai onko niitä useampikin? Minkä rotusii koiria?
- niin olen
KeineAhnung kirjoitti:
Missäs päin Kaivaria sytytetään kokko ja mihin aikoihin, vai onko niitä useampikin? Minkä rotusii koiria?
18 vuotta.
- Ninzu85
KeineAhnung kirjoitti:
Nyt en kyl tiiä tarkkaa aikaa mut ilmeisesti klo 22 tai sit klo 21. Jos ei sada niin meen sinne aiemmin.. Kaksi sekarotuistahan mulla, ´rotikan näköisiä. Toisen varmaan vaan haen ku kahen kanssa on vaikee mennä jos on paljon ihmisiä..
- myös poika
niin olen kirjoitti:
18 vuotta.
niin joo eli jos vielä lueskelet tätä niin joo :D
- Ninzu85
KeineAhnung kirjoitti:
En kyl nyt oo varma et onko siellä edes kokkoa, kai se on parempi mennä seurasaaren lähelle, ku sinne maksaa niin ei viittis vaan siitä maksaa..
- Jore4343
Ninzu85 kirjoitti:
En kyl nyt oo varma et onko siellä edes kokkoa, kai se on parempi mennä seurasaaren lähelle, ku sinne maksaa niin ei viittis vaan siitä maksaa..
luvannut vesisadetta illaksi... sadetakit mukaan siis. Tai pysykää baarissa tai menkää kotiin.
- KeineAhnung
Ninzu85 kirjoitti:
Nyt en kyl tiiä tarkkaa aikaa mut ilmeisesti klo 22 tai sit klo 21. Jos ei sada niin meen sinne aiemmin.. Kaksi sekarotuistahan mulla, ´rotikan näköisiä. Toisen varmaan vaan haen ku kahen kanssa on vaikee mennä jos on paljon ihmisiä..
Täytyy tehdä lähtöö siis viimeistään kasin maissa jos sinne meinaa. Täällä näyttää kyl aika kosteelta, mut ei kai se pikku sade haittaa... jos vaikka bongais koiranulkoiluttajia.. Ite en kyl omista moista allergian/astman takia, mutta kylhän niiden seuras pari tuntii aina kärsii :)
- kaikki vaan tonne
Jore4343 kirjoitti:
luvannut vesisadetta illaksi... sadetakit mukaan siis. Tai pysykää baarissa tai menkää kotiin.
kaikki vaan tonne feveriin bilettää :)
- jhe1986
Täällä myöskin yksi 21-v mies vaikka juhannusseuraa. Suurin osa kavereista suunnannut kuka minnekin ja itse en jaksanut lähteä. Avoimin mielin olisi siis hauska tutustua uusiin ihmisiin.
Olen todnäk. menossa aloittelemaan iltaa kaveripariskunnan kanssa, mutta heistä ei varmaan riitä seuraa kuin alkuillaksi. Baariin olisi tarkotus myöskin suunnata jossain vaiheessa. Mielessä ainakin käynyt Onnela.
Jos spontaani tutustuminen kiinnostaa, pistä pikaisesti mailia: [email protected]- Ninzu85
Juu no ehin hakea jo koirat kotiin et siinä meni mun illan vietto mahikset. Taitaa jäädä nyt tää päivä vaan kotona kännien vetämiseen, sääli ettet laittanut viestiä aiemmin koska olisin mielelläni lähtenyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221