miehen muna pepusta pilluun

epätietoinen vieläkin

Voiko tulla mitään jos pepusta laittaa pilluun munan? Oon kuullut, et ei mielellään pepusta pilluun vaan toisnpäin. Mitä voi siis tulla kun laittaa?

26

7171

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PAHVI 2

      Mietihän kuule ihan ite tota hommaa jos vetelet ekana pepaan ja sit pimpsaan ,niin saat kaikki epäpuhtaudet ja luultavasti tulehduksetkin sen jälkeen

      • toiminta

        suussa oleva sylki tappaa bakteerit, pimpassa ei ole näitä tappajia, siksi suuhun.


    • tiukka

      nopee ja sitten käydä naisen pisulla ja pesulla. Olen ite tehny kaikkee sekaisin ja takisin jne.
      Ei aina kiihottuneena huomaa kaikkee. Puhatus on tärkeitä, käydä tosiaan pesulla välillä..näin nainen vältyy lähinnä virtsatietulehdukselta. Nauttikaa!!!!!!!!!!

    • vastaa epätietoiselle...

      Kyllä ne silloin peräsuolen bakteerit tulevat sinne pimpsaan ja saat jonkinlaisen tulehduksen.
      Katsos, kun se miehen muna on tarkoitettu pimppiä varten, muttei sinne reikään, josta ihminen ulostaa. Olet samalla saanut värkkiisi paskalla hierotun munan ja mukavasti vieraita bakteereja.

      • summerwoman_86

        työnnetty naamaa!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        summerwoman_86 kirjoitti:

        työnnetty naamaa!!!!!!!!!!!!!!!

        Mä panen ensin muijani persettä ja välillä pilluu. Ei oo tullu mitään koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä panen ensin muijani persettä ja välillä pilluu. Ei oo tullu mitään koskaan.

        Silläkös sun molos näyttää tuolta 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silläkös sun molos näyttää tuolta 💩

        Ai milloinka sä tollo olet mun molon nähnyt.Taas vedetty piriä kun näkyjä alat näkee.Omas on jo varmaan surkastunut rusinaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai milloinka sä tollo olet mun molon nähnyt.Taas vedetty piriä kun näkyjä alat näkee.Omas on jo varmaan surkastunut rusinaksi.

        Ja heti osui ja upposi suoraan suoleen 😂 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heti osui ja upposi suoraan suoleen 😂 🤣

        Huh huhu kyllä taas idiootilla on hauskaa.on viettänyt runkkaus tuokion jälleen kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heti osui ja upposi suoraan suoleen 😂 🤣

        Kyllä se tommoselle piripäälle varmasti uppookin helposti


    • Anonyymi

      Näinhän sitä sanotaan, ettei saisi vaihdella reikien välillä mutta ainakaan omalla vaimolla ei ole koskaan tullut mitään tulehduksia vaikka on vaihdeltu panoreikien välillä.
      Mutta yleensä hoidan koko pano homman pelkästään pepun puolella.

      • Sama homma, puhtaus on puoli ruokaa tässäkin. Kun peppu on hyvin huuhdeltu, ja vastustuskyky kunnossa, niin ei sieltä kovin helpolla mitään tule. Kiihottavaahan se on panna vuoron perään pilluun ja perseeseen. Ja jos saa vielä lopuksi ottaa perseestä ja imettää kullin tyhjäksi, on ultimaattinen huipentuma.


    • Anonyymi

      Yleensä yksisuuntaisesti suositellaan poloista loppuun, mutta ei takaisin. Kumminkin kahden naisen kanssa on aikanaan pidemmän aikaa tullut harrastettua ihan vapaassa järjestyksessä, pilluun ja perseeseen ja ei mitään vaivoja ole siitäkään tullut. Kai Se on hygieniasta ja vastustuskyvystä kiinni. Onhan se aika kiihottavaa panna vuoron perään kumpaankin reikään ja tunnustella, kummankin tuntumaa.

      • Anonyymi

        Oliko pakko tulla avautuu tännekin.Olisit pysynyt sillä kaapissasi pitäny turpas kiinni.


    • Anonyymi

      Siitä voi tulla vaikka musta silmä...

    • Anonyymi

      Ei suositella kun voi joillakin naisilla aiheuttaa bakteeritulehduksen emättimeen. Etukäteen et voi tietää kuka on herkkä tulehdukselle ja sen hoitaminen vaatii gynekologilla käyntiä eli paitsi oireiltaan ikävää niin myös kallista. Tästä on monta aiempaa keskustelua.

    • Anonyymi

      Ei ole kokemusta B rapusta

      • Kannattaa kokeilla, tiedä vaikka tykläisit


    • Anonyymi

      Niin sanotaan, ettei saisi vaihdella reikien välillä, mutta jos suolen tyhjentää niin tyhjäksi kuin voi, ennen peppuseksiä ja suorittaa normaalin käsisuihkupesun pyllylle (voi pakarat myös saippuoida), niin aika turvallisin mielin saa vaihdella.

      • Anonyymi

        Ei se pakaroiden pesu mitään auta, älä ole idiootti. Pippeli menee pesäsuoleen ja siellä ne bakteerit väijyy eikä missään peppukannikoissa! Käsisuihkupesu ei poista pesäsuolen bakteereita ellet nyt pese sitä reikää kloriitilla. Ykkösestä kakkoseen tai kondomin vaihto välissä!


    • Anonyymi

      Näin naisena kommentoin koska vaikuttaa että kaikki edellä kommentoineet ovat miehiä... Ensin A-rappuun, sitten vasta B-rappuun. Jos kuitenkin tekee mieli ensin B-rappua, niin joko kondomin vaihto välissä jos sellainen on käytössä, tai sitten vaihtoehtoisesti pippelin pesu. Pimppi ei tykkää peppu-bakteereista ja on nimittäin varsin vittumaisia tulehduksia kun se B-rapun bakteerikanta aiheuttaa.

      • Anonyymi

        Hei! olen nainen ja kirjoitin tämän.
        "Niin sanotaan, ettei saisi vaihdella reikien välillä, mutta jos suolen tyhjentää niin tyhjäksi kuin voi, ennen peppuseksiä ja suorittaa normaalin käsisuihkupesun pyllylle (voi pakarat myös saippuoida), niin aika turvallisin mielin saa vaihdella."

        Yhtälailla voisin epäillä sinua mieheksi, koska aikuisilla naisilla ei ole sanavarastossaan tuota v-alkuista sanaa. Olen itse toiminut, kuten kerroin tuossa yllä ja koskaan ei ole tulehdusta tullut.

        Pakaroiden pesussa tarkoitin sitä, että ei ole haitaksi pestä myös anusaukon alue, ja siihen voi käyttää mietoa saippuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! olen nainen ja kirjoitin tämän.
        "Niin sanotaan, ettei saisi vaihdella reikien välillä, mutta jos suolen tyhjentää niin tyhjäksi kuin voi, ennen peppuseksiä ja suorittaa normaalin käsisuihkupesun pyllylle (voi pakarat myös saippuoida), niin aika turvallisin mielin saa vaihdella."

        Yhtälailla voisin epäillä sinua mieheksi, koska aikuisilla naisilla ei ole sanavarastossaan tuota v-alkuista sanaa. Olen itse toiminut, kuten kerroin tuossa yllä ja koskaan ei ole tulehdusta tullut.

        Pakaroiden pesussa tarkoitin sitä, että ei ole haitaksi pestä myös anusaukon alue, ja siihen voi käyttää mietoa saippuaa.

        Ihan aikuinen nainen olen ja v-sanaa tulee silloin tällöin käytettyä. Usko pois, monella aikuisella naisella on v-sana käytössä joko ihan perusmuodossa tai vituttaa/vittuilla/vittumainen-versiona. Tuota perusmuotoa en itse käytä, kisonanoja on parempiakin kuin v. Ja kyllä, aikuisena naisena myös kiroilen silloin tällöin.


    • Anonyymi

      Kokemattomat pyllyseksinharrastajat saa tulehduksia emättimeen. Apteekista saa Canestenia. Yleensä toisen kuurin jälkeen ei enää tulehdu, koska vastustuskyky kasvaa. Pitää kuitenkin muistaa se pyllyn tyhjennys - kuka sitä kakkaiseen pyllyyn panna haluaisi?

      • Anonyymi

        ...edellinen naisystävä antoi surutta vaihtaa kakkosesta ykköselle ja takaisin, ei valitellut tulehdusvaarasta. Tosin tytön pylly oli aina putipuhdas, ei nokareen nokaretta jäänyt koskaan pippelin päähän kun veti ulos. Ja kakkonen oli tosiaankin ykkönen :D


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe