Toteutti unelmansa, eikä kovin vaatimattomat sellaiset.
http://www.reformation.org/rockefeller.html
Maailman ensinmäinen miljardööri
4
933
Vastaukset
- <<<<
MÄ AJAISIN MOTOCROSSIA JA JÄÄRATAA
- Hyvä näin
Nuo ovat normaalin ihmisen haaveita. Toisille ei vain mikään riitä.
- AODAB
Hyvä näin kirjoitti:
Nuo ovat normaalin ihmisen haaveita. Toisille ei vain mikään riitä.
Tiedän kuinka tulla helpoiten miljonääriksi ILMAISEKSI????
- <<<<
AODAB kirjoitti:
Tiedän kuinka tulla helpoiten miljonääriksi ILMAISEKSI????
JOS MÄ OISIN MILJÖNÄÄRI NIIN LÄHTISIN ULKOMAILLE TÖIHIIN JA SITTEN AJAISIN 4 AJOKORTTIA JA SITTEN O-AIKOINA BUSSIA JA TAKSIA JA SITTEN 2,5 V PITKÄN MATKAN BUSSEJA < SATAKUNNAN LIIKENNE JA POHJOLAN LIIKENNE.PAUNU.LAUTTAKYLÄN AUTO JA MATKA-AUTOT JA ORAS LIIKENNE RAUMA JA SITTEN POHJOLAN LIIKENNE.PAUNU.JA SITTEN PYRKISIN POLIISIKOULUUN JA VALTIONEUVOSTON AUTONKULJETTAJAKSI JA KÄVISIN YK-JOUKOT JA SITTEN VIELÄ TULISIN TUTUKSI SMOKKI IP JUHLISSA AUTOKUSKINA JA OSALLISTUISIN NIIHIN 42 42-84 12-96 KERTAA< 83 14-97 KERTAA JA SITTEN 22 KERTAA VIELÄPÄ ITSEKKIN JA 39 12-51 KERTAA KÄVISIN VIELÄPÄ KEIKALLA VALTIONEUVOSTON AUTOKUSKINA JA 33 KERTAA VIELÄPÄ SATAKUNNASSA < PORI-RAUMA-HARJAVALTA JA KEMIRAN AUTOKUSKINA 35-53-18 18 - 36 VUOTTA JA SITTEN VIELÄ KOIRANKASVATTAJANA 53-35-18 VUOTTA
34-53-17 VUOTTA JA SITTEN VIELÄPÄ < SMOKKI JA IP JUHLIEN KUSKINA < JA AUTOKUSKINA < SITTEN AURINKOLASIT.VIRKAPUKU JA SITTEN SININEN PAITA JA SITTEN MIES PELAISI JÄÄKIEKKOA.JALKAPALLOA.KORIPALLOA.SALIBANDYA.JÄÄPALLOA JA KAUKALOPALLOA JA JALKAPALLOA JA AJAISI JOPA RALLIA.JÄÄRATAA.MOTOCROSSIA JA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem342656- 111397
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361063- 45972
- 45904
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20879Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61774- 44760
- 44756
- 46676