Lauloiko Amanda Pilke "Saara" leffassa oikeasti vai oliko sille laitettu toinen ääni? TAIVAALLINEN OLI TUO LAULUÄÄNI!
Helmiä ja sikoja
6
2543
Vastaukset
- nelli
ei Amanda laulanu ite. hän kerto sen ensi-illassa Joensuussa, mutta samalla kävi ilmi, että tyttö laulaa todellisuudessa kovin kauniisti.
- jaakko -90
Saara lauloi Jonna Tervomaan äänellä
- Taira
Mutta mitenkä se kuulosti niin nuoren tytön äänelä sitten? Miksei hän laulanut itse?
- janna
Taira kirjoitti:
Mutta mitenkä se kuulosti niin nuoren tytön äänelä sitten? Miksei hän laulanut itse?
sen laulo joku ei-tunnettu laulaja(ainakaa mä en tuntenu) Se nimi lukee siel soundtracki takapuolel.. laulu on kyl jonnan ja se laulaa sitä itte vissii radios...
- viewer
joka laulo Amandan puolesta on muistaakseni Elisabeth Ehrnrooth..
- dreamy_
Miksiköhän Amanda ei itse laulanut? :/ Amandallahan on aivan jumalattoman ihana ääni. Ehkä se oli liian rohkea ääni tuolle pikkutytölle, jota hän näytteli... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713