...täysin asiallisia avauksia. Yksi sellainen oli eilinen avaukseni nimeltään:
HaMashiach on Mooseksen Lain loppu!
Kehoitan tuota häirikköä hakeutumaan hoitoon ja pyydän kaikkia aitoja uskovia rukoilemaan kyseisen ressukan puolesta. Kiitos!
Siunausta Yeshuassa!
Joku häirikkö poistattelee täältä...
8
317
Vastaukset
- Elisama
Katsos kun meitä on moneksi.
Kaikkia löytyy.
Mutta sinulle sanon että pysy Jeesuksessa kuten näyt lujasti tekevänkin.- mina vain opiskelen
mutta tiedan aika paljon ja pystyn vaittelemaan
piispojenkin kanssa.
Tiedan jopa niin paljon etta voin sanoa etten tieda yhtaan mitaan.. - oikeassa
mina vain opiskelen kirjoitti:
piispojenkin kanssa.
Tiedan jopa niin paljon etta voin sanoa etten tieda yhtaan mitaan..joskus.
mina vain opiskelen kirjoitti:
piispojenkin kanssa.
Tiedan jopa niin paljon etta voin sanoa etten tieda yhtaan mitaan.....olet huomannut sen, ettet "tiedä yhtään mitään", kuten kirjoitit ;)
Tuon saman minäkin huomasin havaitessani, että minua ja koko Suomen kristikansaa - oikeastaan kaikkia kansoja - on vedetty lähes 1000 vuotta 'höplästä' väittämällä Vapahtajamme erisnimiksi nimiä 'Jeesus Kristus' tai muita samankaltaisia kreikasta väännettyjä nimiä.
Nyt on aika silmien avautua todellisuuteen: Vapahtajamme alkuperäiset erisnimet ovat Yeshua HaMashiach.
Siunausta Yeshuassa!
- itte,
ylläpito taitaa olla vajaamiehitetty näin pyhinä.
Liityn mielelläni tähän rukoukseen. Siunausta Sinulle Yakov ystäväni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205866Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223099Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612700- 282536
- 821694
- 1461575
- 1341434
- 91113
- 921060
- 1351048