...täysin asiallisia avauksia. Yksi sellainen oli eilinen avaukseni nimeltään:
HaMashiach on Mooseksen Lain loppu!
Kehoitan tuota häirikköä hakeutumaan hoitoon ja pyydän kaikkia aitoja uskovia rukoilemaan kyseisen ressukan puolesta. Kiitos!
Siunausta Yeshuassa!
Joku häirikkö poistattelee täältä...
8
326
Vastaukset
- Elisama
Katsos kun meitä on moneksi.
Kaikkia löytyy.
Mutta sinulle sanon että pysy Jeesuksessa kuten näyt lujasti tekevänkin.- mina vain opiskelen
mutta tiedan aika paljon ja pystyn vaittelemaan
piispojenkin kanssa.
Tiedan jopa niin paljon etta voin sanoa etten tieda yhtaan mitaan.. - oikeassa
mina vain opiskelen kirjoitti:
piispojenkin kanssa.
Tiedan jopa niin paljon etta voin sanoa etten tieda yhtaan mitaan..joskus.
mina vain opiskelen kirjoitti:
piispojenkin kanssa.
Tiedan jopa niin paljon etta voin sanoa etten tieda yhtaan mitaan.....olet huomannut sen, ettet "tiedä yhtään mitään", kuten kirjoitit ;)
Tuon saman minäkin huomasin havaitessani, että minua ja koko Suomen kristikansaa - oikeastaan kaikkia kansoja - on vedetty lähes 1000 vuotta 'höplästä' väittämällä Vapahtajamme erisnimiksi nimiä 'Jeesus Kristus' tai muita samankaltaisia kreikasta väännettyjä nimiä.
Nyt on aika silmien avautua todellisuuteen: Vapahtajamme alkuperäiset erisnimet ovat Yeshua HaMashiach.
Siunausta Yeshuassa!
- itte,
ylläpito taitaa olla vajaamiehitetty näin pyhinä.
Liityn mielelläni tähän rukoukseen. Siunausta Sinulle Yakov ystäväni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988