tietääkö kukaan kuka Susanin mies on 17. jakson lopussa?
viimeinen jakso/ 4. tuotantokausi
4
1163
Vastaukset
- veeeera
En tajuu, miten ihmeessä voi sarja loppua noin, että tulee joku ihan tuntematon mies loppukohtaukseen?! Kääääk! Kuka se oli ja miks se oli siel??
- selika
Miettiny itekin samaa... Ois tosi kiva, jos joku tietäis kuka se mies oikeen on :O
- siis what?
selika kirjoitti:
Miettiny itekin samaa... Ois tosi kiva, jos joku tietäis kuka se mies oikeen on :O
Kun 5.kausi alkaa syksylla on aikaa siis vierahtanyt jo viisi vuotta.
Tuo mies jota Susan suuteli on nayttelija Gale Harold:
The 38-year-old Vanished actor will play a “quick-witted, charming and buttoned-down suburbanite.” It’s rumored that he will be part of the “time jump” this season and may turn out to be the new husband of one of the current housewives. - :oo
näyttelijiä vaihtunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313