Tupakka

nikki-s

Moniko teistä on pystynyt lopettamaan tupakan polton ?

11

506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen lopettanut yli kymmenen vuotta sitten.

Lopetin kerran aikaisemminkin, mutta retkahdin siksi en laske sitä aiempaa lopetusta, vaikka sitä taukoa oli kyllä useita vuosi.

• 30 v aikana

muistaakseni jo kymmenkunta kertaa. Ennätys on kolme päivää. Keuhkot on hyvässä tervassa, ei valittamista.

Sitten teen lopullisen lakon, kun keksivät polttaa minut krematoriossa.

Kovia tappioitakin on viime aikoina tullut. Kaksi nettituttavaa käänsi heti selkänsä ja kaksi muuta puolessa vuodessa alkoi epäillä. "Vaatteesi haisevat, et kai vain polta?"

Kummallisia nuo naiset vai käytänkö huonoa saippuaa? :)))

• Jos olis ollut tämä järki päässä en olisi edes aloittanut tupakointia, se on ihan tyhmää.
      Mutta olen päässyt siitä eroon. Kun täytin neljäkymmentä niin päätin että nyt sen on tapahduttava tai sitten poltan vielä mummonakin. Eikä tupakkaa polttava mummo tuntunut kovin hyvältä ajatukselta.

Kyllähän se sisua vaati. Mutta päivän kerrallaan sitä vaan kitkutteli. Oli syksy aika ja pihalla hommaa, sisälle ei ollut vara jäädä yhtään istumaan. Nyt olen ollut ilman tupakkaa jo melkein neljätoista vuotta. Ei yhtään lankeemusta. En käyttänyt laastareita enkä purkkaa ja menihän se ilman niitäkin. Joskus oli tosi vaikeaa, niinkuin olis tikkua kynnen alle työnnetty.

Vaikka siitä on jo niinkin pitkä aika niin uniin se tulee vieläkin. Pari viikkoa sitten olin unessa alkanut polttaa uudelleen, nyt se jo maistui pahalle!
      Onneksi se oli vaan unta. Jos nimittäin tämä järki päässä pysyy niin en enää ikinä aloita uudelleen ja olen yrittänyt puhua nuorillekin ettei kannata edes aloittaa. Ihan turhaa ja kallista touhua.

• korsteeni

poltan tupikkia kun korsteeni. en uskalla edes ajatella että lopettaisin moisen .juopasen silloin tällöin wiskiäkin. en laula!

• Steffo

Polttelin aika säännöllisesti 11-20 vuotiaana ja sen jälkeen vain satunnaisesti, joskus viikon parikin yhteesoittoon lomalla. Nyt olen taas lisännyt polttelua. Piippua vedän viikonloppuisin ja joskus savukkeitakin. Päivittäin en kuitenkaan polta. On aika nauttia elämästä.

• Polteltuani n. 23 vuotta...

Kerrasta poikki ilman laastareita - en ilmeisesti ollut nikotiiniriippuvainen, vaan surkea tapatupruttelija...

• Otto-Vaan

Vuoden 1969 ja juhannus, sen jälkeen.
      Yskittämään käy nykyään pelkkä tupakan hajukin.

• Innokkaana ja reippaana ilmoittaudun tähän tupakoinnin lopettajien joukkoon. En oisi sitä itsekään oikein uskonut mutta viimesen savukkeen olen tumpannut jo viisi vuotta sitten...vai kuusi...no kumminkin. tumpattu on

• mies&piippu

..olen lukenut niin paljon että olen päättänyt lopettaa...lukemisen.

• taitaapi

olla suurin osa käryyttäjiä

• Pirre*

jo 80 luvulla lopetin viimeisen kerran, sitä ennen joka vuosi :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1775
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1678
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1430
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1315
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      216
      1197
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1123
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      979
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe