kypärämaalari

12

1290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluat

      maalauttaa kypäräsi oksennuksen näköiseksi?

      • Ayrton Senna oli paras F-1 kuski, joka kuoli 1.5.1994 italian iomolassa tamburello mutkassa tapahtuneesta onnettomuudesta syntyneisiiin vaikeisiin aivovaurioihin italialaisessa sairaalassa. Senna oli yksi suurimmista, ehkä suurin, F-1 kuljettaja. Intphimo, palo työhönsä. kaikki moottoriurheilua enemmän seuranneet muistavat prostin ja sennan legendaariset kamppailut, 3 maailmanmestaruutta, donington-93 avauskierroksen ohitukset, ja vain kaksi kuljettajaa on voittanut m.shumacherin ajamalla. Nimittäin senna ja hakkinen.

        Muistamme kauden -93 , jollon M.Shumacher oli kisälli, seurasi suurten mestareiden kamppailuja, prost ajoi ylivoimaisella williamsilla mestaruuteen sennan laittaessa hanttiin heikommalla mclaren kalustolla. Sekä estoril-93 aika-ajon jolloin mclarenin kisakuskiksi nostettu ex.testikuski voitti sennan aika-ajossa, sekä vuoden -93 suzukan kisan, lehdistötilaisuuksineen.

        Se joka ei tiedä sitä historiaa, mikä tuon kypärän maalauksien takana on, sellaisen on parempi pitää suunsa kiinni. Puhuminen on hopeaa, vaikeneminen on kultaa tässätilanteessa.


      • ever..
        ravenlored kirjoitti:

        Ayrton Senna oli paras F-1 kuski, joka kuoli 1.5.1994 italian iomolassa tamburello mutkassa tapahtuneesta onnettomuudesta syntyneisiiin vaikeisiin aivovaurioihin italialaisessa sairaalassa. Senna oli yksi suurimmista, ehkä suurin, F-1 kuljettaja. Intphimo, palo työhönsä. kaikki moottoriurheilua enemmän seuranneet muistavat prostin ja sennan legendaariset kamppailut, 3 maailmanmestaruutta, donington-93 avauskierroksen ohitukset, ja vain kaksi kuljettajaa on voittanut m.shumacherin ajamalla. Nimittäin senna ja hakkinen.

        Muistamme kauden -93 , jollon M.Shumacher oli kisälli, seurasi suurten mestareiden kamppailuja, prost ajoi ylivoimaisella williamsilla mestaruuteen sennan laittaessa hanttiin heikommalla mclaren kalustolla. Sekä estoril-93 aika-ajon jolloin mclarenin kisakuskiksi nostettu ex.testikuski voitti sennan aika-ajossa, sekä vuoden -93 suzukan kisan, lehdistötilaisuuksineen.

        Se joka ei tiedä sitä historiaa, mikä tuon kypärän maalauksien takana on, sellaisen on parempi pitää suunsa kiinni. Puhuminen on hopeaa, vaikeneminen on kultaa tässätilanteessa.

        jonain päivänä sinäkin pääset/kasvat mikro tasolta makrotasolle ja näet kaiken merkitöksettömyyden...


      • Turo--Inkeri
        ravenlored kirjoitti:

        Ayrton Senna oli paras F-1 kuski, joka kuoli 1.5.1994 italian iomolassa tamburello mutkassa tapahtuneesta onnettomuudesta syntyneisiiin vaikeisiin aivovaurioihin italialaisessa sairaalassa. Senna oli yksi suurimmista, ehkä suurin, F-1 kuljettaja. Intphimo, palo työhönsä. kaikki moottoriurheilua enemmän seuranneet muistavat prostin ja sennan legendaariset kamppailut, 3 maailmanmestaruutta, donington-93 avauskierroksen ohitukset, ja vain kaksi kuljettajaa on voittanut m.shumacherin ajamalla. Nimittäin senna ja hakkinen.

        Muistamme kauden -93 , jollon M.Shumacher oli kisälli, seurasi suurten mestareiden kamppailuja, prost ajoi ylivoimaisella williamsilla mestaruuteen sennan laittaessa hanttiin heikommalla mclaren kalustolla. Sekä estoril-93 aika-ajon jolloin mclarenin kisakuskiksi nostettu ex.testikuski voitti sennan aika-ajossa, sekä vuoden -93 suzukan kisan, lehdistötilaisuuksineen.

        Se joka ei tiedä sitä historiaa, mikä tuon kypärän maalauksien takana on, sellaisen on parempi pitää suunsa kiinni. Puhuminen on hopeaa, vaikeneminen on kultaa tässätilanteessa.

        ei noille kannata yrittää tavata mitään noin monimutkaista, kun ei löydy kapasiteettia sen käsittelemiseen.

        Itse asiassa, tuon kyseisen hyypiön kanssa ei kannata jutella yhtään mitään. Jätä aivan omiin oloihinsa.


      • Inga--Jooseppi
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        ei noille kannata yrittää tavata mitään noin monimutkaista, kun ei löydy kapasiteettia sen käsittelemiseen.

        Itse asiassa, tuon kyseisen hyypiön kanssa ei kannata jutella yhtään mitään. Jätä aivan omiin oloihinsa.

        Mistäs sen tietää, että kyseessä on jus tuo kyseinen hyypiö. Jos se onkin joku ihan toinen hyypiö.

        "kun ei löydy kapasiteettia sen käsittelemiseen. "
        Ja taas tää vanha virsi aivokapasiteetista, vaihda jo levyä vai etkö keksi mitään omaperäisempää.

        Mitäs jos kerrankin keskittyisit itse aiheeseen eli kypärämaalaukseen, etkä alkaisi heti arvostelemaan muita kirjoittajia.


      • Tero--Irmeli
        Inga--Jooseppi kirjoitti:

        Mistäs sen tietää, että kyseessä on jus tuo kyseinen hyypiö. Jos se onkin joku ihan toinen hyypiö.

        "kun ei löydy kapasiteettia sen käsittelemiseen. "
        Ja taas tää vanha virsi aivokapasiteetista, vaihda jo levyä vai etkö keksi mitään omaperäisempää.

        Mitäs jos kerrankin keskittyisit itse aiheeseen eli kypärämaalaukseen, etkä alkaisi heti arvostelemaan muita kirjoittajia.

        Nyt kuule siinä senkin...kuuuu- le.

        Nyton kuule viherteema kuuule ja me ollaan Turo--Inkerrin kansssa kuule niin sateenkaaarta nyt viikonloppuna...kuule...sä senkin kuule höpönasssu ; )....nii kuule....

        Hanurrin vaan sano hinuri kuule ja hyvää teki kuule ;)


      • ei kannata
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        ei noille kannata yrittää tavata mitään noin monimutkaista, kun ei löydy kapasiteettia sen käsittelemiseen.

        Itse asiassa, tuon kyseisen hyypiön kanssa ei kannata jutella yhtään mitään. Jätä aivan omiin oloihinsa.

        ja onneksi sinulla on kapasiteettiä mennä virran mukana.


    • Kannattaa käydä kyselemässä. Maalaus ei ole tosiaan monimutkainen, mutta vaatii maalarin ja sinun yhteistyötä. Eli, maalataanko logot vai tulevatko ne teipillä. Jos maalataan niin jonkun mainosteippausfirman pitää valmistaa sapluunateipit joiden avulla maalari maalaa logot kypärään jos teipataan, niin sama homma, eli yhteys teippausfirmaan. Tuo sopivan maalarin löytyminen onkin sitten toinen juttu. Käy kyselemässä paikallisilta maalareilta, jos eivät itse ala niin saattavat tietää jonkun joka tekee..

    • joku roti.

      kiinan skodella kahtakymppii ylämäkeen toi legolandia potta päässä Heh!

    • sopii sulle
    • Markhorn

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe