Eiköhän jokainen adventisti joudu helvettiin elleivät he tunnusta syntejään ja tee parannusta?
Minkä nimisiä parannussaarnaajia löytyy adventtikirkosta?
Rohkaisua muille adventisteille Sinun todistuksesi:
Please, älkää lähtekö taas hokemaan että Jeesuksen veri pelastaa, Jeesuksen veri pelastaa , Jeesuksen veri pelastaa..... ---- mitä sinä itse ihan oikeasti teet konkreettisesti että Jeesuksen veri voisi pelastaa sinut syntisenä adventistina?
Millä lihaksilla palastutaan adventismissa sillä huomenna
3
101
Vastaukset
Ei adventisti joudu helvettiin, jos hän vain noudattaa kymmentä käskyä, ja aivan erityisesti pitää sapatin.
- mainitsemistasi
asioista ainakaan mitään haittaakaan ole.
Käskythän ovat JUMALAN ANTAMIA OHJEITA IHMISILLE.
RAKKAUS JUMALAAN ON SE ETTÄ PIDÄMME HÄNEN
KÄSKYNSÄ JA NE EIVÄT OLE RASKAAAT,VAAN RAKKAAT
JA HYVÄT IHAN KAIKKI KYMMENEN.NIISSÄ EI OLE MITÄÄN MIKÄ OLISI IHMISELLE PAHAKSI,VAAN
KAIKKI ON IHMISEN PARHAAKSI.TIIVISTETTYNÄ NE KUULUVAT:RAKASTA JUMALAA YLIKAIKEN JA LÄHIMÄISTÄSI NIINKUIN ITSEÄSI,NÄIHIN KAHTEEN
KÄSKYYN SISÄLTYVÄT KAIKKI LAKI JA PROFEETAT.
- PÄTEE SINUUNKIN
JOS ET TUNNUSTA SYNTEJÄSI JA HYLKÄÄ NIITÄ,ELI ET TEE PARANNUSTA,NIIN SAMA PAIKKA ODOTTAA ADVARIA NIINKUIN SINUAKIN.Tekojemmme kautta emme pelastu valitettavasti.AINOASTAAN USKON KAUTTA SAAMME PELASTUKSEN VALMIIINA LAHJANA ARMOSTA,EI TEKOJEN KAUTTA ETTEI KUKAAN KERSKAISI.ADVARIT EI KYLLÄ YLEENSÄ HOE MITÄÄN,EN AINAKAAN OLE KUULLUT.USKOON EI TARVITSE PALJON,VAIN SINAPIN SIMENEN VERRAN,MUTTA SEHÄN ONKIN MAAILMAN IHMISEN VAIKEA YMMÄRTÄÄ,KUN SITÄ LUULEE,ETTÄ
TEOT PELASTAA.KATSOPPAS MITEN RAAMATUN AIKANAKIN IHMISET TULIVAT USKOON,VAIN KUULEMALLA JUMALAN SANAA JA USKOMALLA SEN TODEKSI,TUHANNET IHMISET MENIVÄT JA OTTIVAT KASTEEN JA HALUSIVAT SEURATA JEESUKSEN OPETUSTA ELÄMÄSSÄÄN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856