Millä lihaksilla palastutaan adventismissa sillä huomenna

voi olla myöhäistä

Eiköhän jokainen adventisti joudu helvettiin elleivät he tunnusta syntejään ja tee parannusta?

Minkä nimisiä parannussaarnaajia löytyy adventtikirkosta?

Rohkaisua muille adventisteille Sinun todistuksesi:
Please, älkää lähtekö taas hokemaan että Jeesuksen veri pelastaa, Jeesuksen veri pelastaa , Jeesuksen veri pelastaa..... ---- mitä sinä itse ihan oikeasti teet konkreettisesti että Jeesuksen veri voisi pelastaa sinut syntisenä adventistina?

3

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei adventisti joudu helvettiin, jos hän vain noudattaa kymmentä käskyä, ja aivan erityisesti pitää sapatin.

• mainitsemistasi

asioista ainakaan mitään haittaakaan ole.
        Käskythän ovat JUMALAN ANTAMIA OHJEITA IHMISILLE.
        RAKKAUS JUMALAAN ON SE ETTÄ PIDÄMME HÄNEN
        KÄSKYNSÄ JA NE EIVÄT OLE RASKAAAT,VAAN RAKKAAT
        JA HYVÄT IHAN KAIKKI KYMMENEN.NIISSÄ EI OLE MITÄÄN MIKÄ OLISI IHMISELLE PAHAKSI,VAAN
        KAIKKI ON IHMISEN PARHAAKSI.TIIVISTETTYNÄ NE KUULUVAT:RAKASTA JUMALAA YLIKAIKEN JA LÄHIMÄISTÄSI NIINKUIN ITSEÄSI,NÄIHIN KAHTEEN
        KÄSKYYN SISÄLTYVÄT KAIKKI LAKI JA PROFEETAT.

• PÄTEE SINUUNKIN

JOS ET TUNNUSTA SYNTEJÄSI JA HYLKÄÄ NIITÄ,ELI ET TEE PARANNUSTA,NIIN SAMA PAIKKA ODOTTAA ADVARIA NIINKUIN SINUAKIN.Tekojemmme kautta emme pelastu valitettavasti.AINOASTAAN USKON KAUTTA SAAMME PELASTUKSEN VALMIIINA LAHJANA ARMOSTA,EI TEKOJEN KAUTTA ETTEI KUKAAN KERSKAISI.ADVARIT EI KYLLÄ YLEENSÄ HOE MITÄÄN,EN AINAKAAN OLE KUULLUT.USKOON EI TARVITSE PALJON,VAIN SINAPIN SIMENEN VERRAN,MUTTA SEHÄN ONKIN MAAILMAN IHMISEN VAIKEA YMMÄRTÄÄ,KUN SITÄ LUULEE,ETTÄ
      TEOT PELASTAA.KATSOPPAS MITEN RAAMATUN AIKANAKIN IHMISET TULIVAT USKOON,VAIN KUULEMALLA JUMALAN SANAA JA USKOMALLA SEN TODEKSI,TUHANNET IHMISET MENIVÄT JA OTTIVAT KASTEEN JA HALUSIVAT SEURATA JEESUKSEN OPETUSTA ELÄMÄSSÄÄN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe