tosipaljon.millä niitä pitäisi hävittää?olikos joku mäntysuopajuttu vai mikä olisi hyvä konsti?
Vastaukset 4
- Laina Peite
Kaada koko aita!! Orapihlaja on vihoviimeinen aitakasvi. Orapihlaja ja ruusu ovat ainoat mistä joutuu maksamaan kaatopaikkamaksua, piikkien takia. Montakohan polkupyörän rengasta mullakin on mennyt aitapiikkien takia? Lakaiskaa kadut kunnolla leikkaamisen jälkeen!!!!
- ainakaan
meilläpäin makseta orapihlajasta kaatismaksua.ei tartte tulla ajelemaan minun pihamaalleni pyörällä.
- Laina Peite
ainakaan kirjoitti:
meilläpäin makseta orapihlajasta kaatismaksua.ei tartte tulla ajelemaan minun pihamaalleni pyörällä.
lakaiskaa KADUT leikkaamisen jälkeen!
- hoidettuna
orapihlaja-aita on arvokkaan ja kauniin näköinen. Turhaa ujellusta valittaa piikeistä, sillä leikkausjätteenkin saa kauniisti kerättyä kasaan, kun vain vähän viitsii vaivata päätään - esimerkiksi laittamalla muovisuojat alle, kun aitaa tasoittelee. Lisäksi pensas ei ole turhan nirso kasvupaikkansa suhteen, joten senkin vuoksi oikein oiva kasvi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427