tosipaljon.millä niitä pitäisi hävittää?olikos joku mäntysuopajuttu vai mikä olisi hyvä konsti?
orapihlaja-aidassa
4
565
Vastaukset
- Laina Peite
Kaada koko aita!! Orapihlaja on vihoviimeinen aitakasvi. Orapihlaja ja ruusu ovat ainoat mistä joutuu maksamaan kaatopaikkamaksua, piikkien takia. Montakohan polkupyörän rengasta mullakin on mennyt aitapiikkien takia? Lakaiskaa kadut kunnolla leikkaamisen jälkeen!!!!
- ainakaan
meilläpäin makseta orapihlajasta kaatismaksua.ei tartte tulla ajelemaan minun pihamaalleni pyörällä.
- Laina Peite
ainakaan kirjoitti:
meilläpäin makseta orapihlajasta kaatismaksua.ei tartte tulla ajelemaan minun pihamaalleni pyörällä.
lakaiskaa KADUT leikkaamisen jälkeen!
- hoidettuna
orapihlaja-aita on arvokkaan ja kauniin näköinen. Turhaa ujellusta valittaa piikeistä, sillä leikkausjätteenkin saa kauniisti kerättyä kasaan, kun vain vähän viitsii vaivata päätään - esimerkiksi laittamalla muovisuojat alle, kun aitaa tasoittelee. Lisäksi pensas ei ole turhan nirso kasvupaikkansa suhteen, joten senkin vuoksi oikein oiva kasvi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491767
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121631Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301222Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 74991
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351951- 62829
- 49801
- 50796