audacity ei toimi kannettavassa HP PAVILLON DV6732 mistähän johtuu?pöytäkoneessan xp ja toimii.
äänitysohjelma vistalle
7
316
Vastaukset
uusin Audacity. Kyllä se Vistan kanssa hyvin toimii, juuri eilen testasin. Oletan, että sulla on vanhempi versio.
- audacity
ei äänitä uusin versio, onko asetukset oikein? http://www.aijaa.com/v.php?i=2273455.jpg ? KIITTI..
laitettu oletusäänityslähteeksi se, mikä pitää? "Ei äänitä"; tarkoitatko, että AC pyörii, mutta mitään ei tartu?
- äänittää
ThreeMice kirjoitti:
laitettu oletusäänityslähteeksi se, mikä pitää? "Ei äänitä"; tarkoitatko, että AC pyörii, mutta mitään ei tartu?
muualta ei kone on uusi oletusäänestä en tiedä.
äänittää kirjoitti:
muualta ei kone on uusi oletusäänestä en tiedä.
Vistan ääniasetuksiin ja sieltä valitset nauhoituslähteeksi sen, mistä aiot äänittää.....
- Neuvosta,
ThreeMice kirjoitti:
Vistan ääniasetuksiin ja sieltä valitset nauhoituslähteeksi sen, mistä aiot äänittää.....
Mutta ääniasetuksissa on tallennuslaitteissa vain microphone, miten saan kaijuttimista tulevan äänen tallennettua?
Neuvosta, kirjoitti:
Mutta ääniasetuksissa on tallennuslaitteissa vain microphone, miten saan kaijuttimista tulevan äänen tallennettua?
tämä liittyy nyt äänikorttisi ominaisuuksiin. Tarvittaisiin neuvoa saman koneen omistajilta. Sorry, en pysty enempää tässä tsemppimään. Toivottavasti joku tietää mahdollisen ratkaisun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317