audacity ei toimi kannettavassa HP PAVILLON DV6732 mistähän johtuu?pöytäkoneessan xp ja toimii.
äänitysohjelma vistalle
7
333
Vastaukset
uusin Audacity. Kyllä se Vistan kanssa hyvin toimii, juuri eilen testasin. Oletan, että sulla on vanhempi versio.
- audacity
ei äänitä uusin versio, onko asetukset oikein? http://www.aijaa.com/v.php?i=2273455.jpg ? KIITTI..
laitettu oletusäänityslähteeksi se, mikä pitää? "Ei äänitä"; tarkoitatko, että AC pyörii, mutta mitään ei tartu?
- äänittää
ThreeMice kirjoitti:
laitettu oletusäänityslähteeksi se, mikä pitää? "Ei äänitä"; tarkoitatko, että AC pyörii, mutta mitään ei tartu?
muualta ei kone on uusi oletusäänestä en tiedä.
äänittää kirjoitti:
muualta ei kone on uusi oletusäänestä en tiedä.
Vistan ääniasetuksiin ja sieltä valitset nauhoituslähteeksi sen, mistä aiot äänittää.....
- Neuvosta,
ThreeMice kirjoitti:
Vistan ääniasetuksiin ja sieltä valitset nauhoituslähteeksi sen, mistä aiot äänittää.....
Mutta ääniasetuksissa on tallennuslaitteissa vain microphone, miten saan kaijuttimista tulevan äänen tallennettua?
Neuvosta, kirjoitti:
Mutta ääniasetuksissa on tallennuslaitteissa vain microphone, miten saan kaijuttimista tulevan äänen tallennettua?
tämä liittyy nyt äänikorttisi ominaisuuksiin. Tarvittaisiin neuvoa saman koneen omistajilta. Sorry, en pysty enempää tässä tsemppimään. Toivottavasti joku tietää mahdollisen ratkaisun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437