Ei kukaan muu voi pelastaa kuin hän(Jeesus). Mitään muuta nimeä, joka meidät pelastaisi, ei ole ihmisille annettu koko taivaankannen alla (Ap.t.4:12).
Ei ole ketään niinkuin Hän! Ihana Ystävä, Lohduttaja, Vapahtaja, Jeesus Kristus!
http://www.youtube.com/watch?v=eHKVzWOybgw&feature=related
Vain Jeesus pelastaa
20
508
Vastaukset
- 4t3tyh
Jessus on näyttänyt meille tien, jota kulkea, karma on ensin sovitettava ennen omaa ylösnousuamme.
Me elämme monta kertaa ja siksi on hyvä , että Jeesus muiden ylösnousseiden mestareiden kanssa pitää puoliamme. - Maruanne*
mutta Jeesus lausuu lohduttain: Kohta saavun noutamahan teitä taivaan rauhaan rinnallain!
- Maru.anne
Sanon vielä kerran: iloitkaa! (Fil.4:4)
Iloitkaa aina! (1.Tess.5:16)
Iloitkaa päinvastoin sitä enemmän, mitä enemmän pääsette osallisiksi Kristuksen kärsimyksistä, jotta saisitte iloita ja riemuita myös silloin, kun hänen kirkkautensa ilmestyy (1.Piet.4:13).
http://www.youtube.com/watch?v=3Mn1ibFdXDU&feature=related - Maru.anne
Maru.anne kirjoitti:
Sanon vielä kerran: iloitkaa! (Fil.4:4)
Iloitkaa aina! (1.Tess.5:16)
Iloitkaa päinvastoin sitä enemmän, mitä enemmän pääsette osallisiksi Kristuksen kärsimyksistä, jotta saisitte iloita ja riemuita myös silloin, kun hänen kirkkautensa ilmestyy (1.Piet.4:13).
http://www.youtube.com/watch?v=3Mn1ibFdXDU&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=aW6Rp-tQkSc&feature=related
Tässä sanat englanniksi. Vaikkakin tätä laulua lauletaan jouluna enimmäkseen, sopii se ilontuojaksi milloin vain:
Rejoice! Rejoice!
Christ is born of the Virgin Mary,
Rejoice!
1. At this time of grace and longed-for blessing,
Love faithfully offers a song of praise.
2. God is made human in this wonderful birth:
The world is cleansed through the rule of Christ.
3. The gate of heaven now opens which to us was closed,
Sending forth transforming light through which holiness is found.
4. Therefore we meet in pure songs of joy;
We bless the Lord, King of our Salvation.
- Maru.anne
Hän on pelkkää suloisuutta. Sellainen on minun rakkaani, sellainen on ystäväni(Laul.l.5:16).
http://www.youtube.com/watch?v=bJSX-NxIQl0&feature=related - Hanna
Olen iloinen todella, että jaksat kylvää evankeliumia, perustelet sanomasi Pyhällä Sanalla.
[email protected] - zirrrpage
Puuttuuko elämästäsi kenties sisältö? ...Vai onko lääkityksesi hivenen liian vahva?
tänääkin.Keuruulla konfassa oli mahtavia todistuksia siitä,kannattaa mennä netmissioniin katsomaan videotodistuksia.
- zrrrpage
aksu521 kirjoitti:
tänääkin.Keuruulla konfassa oli mahtavia todistuksia siitä,kannattaa mennä netmissioniin katsomaan videotodistuksia.
Luuletko tosiaan, että netti ja videot kertovat totuuden? Taidat olla yksinkertainen? Edelleen: JOULUPUKKIA EI OLE OLEMASSA!
- yritetään90
zrrrpage kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että netti ja videot kertovat totuuden? Taidat olla yksinkertainen? Edelleen: JOULUPUKKIA EI OLE OLEMASSA!
Pelkästään minun perheessäni on tapahtunut niin paljon uskomattomia asioita että ei edes ole syytä epäillä.
Kun oikein pohdit elämääsi huomaat että olet olemassa.
Ajattelet, liikut, elät, teet päätöksiä, teet joko hyvää tai pahaa.
Eikö se jo kerro että suuremmat voimat ovat mukan?
Joh.3:16 Kertoo kaiken Hänen rakkaudestaan. - zirrrpage
yritetään90 kirjoitti:
Pelkästään minun perheessäni on tapahtunut niin paljon uskomattomia asioita että ei edes ole syytä epäillä.
Kun oikein pohdit elämääsi huomaat että olet olemassa.
Ajattelet, liikut, elät, teet päätöksiä, teet joko hyvää tai pahaa.
Eikö se jo kerro että suuremmat voimat ovat mukan?
Joh.3:16 Kertoo kaiken Hänen rakkaudestaan.Onko tosiaan niin, että puutarhan kauneutta ei voi nähdä ilman, että täytyy uskoa sen alla asustaviin keijukaisiin ja menninkäisiin?
- Maru.anne
zirrrpage kirjoitti:
Onko tosiaan niin, että puutarhan kauneutta ei voi nähdä ilman, että täytyy uskoa sen alla asustaviin keijukaisiin ja menninkäisiin?
Kuka rakastaa sinua aina, kaikesta huolimatta, sellaisena kuin olet, kuka antaa anteeksi? Mistään et löydä tätä ihanampaa kauniimpaa:
(Jeesuksen) Rakkaus on hänen lippunsa minun ylläni (Laul.l.2:4).
Sillä: kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee, mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti (1.Piet.1:25).
Uudesta maasta sanotaan näin: Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. Jumalan omat saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden (Jes.35:2). - zirrrpage
Maru.anne kirjoitti:
Kuka rakastaa sinua aina, kaikesta huolimatta, sellaisena kuin olet, kuka antaa anteeksi? Mistään et löydä tätä ihanampaa kauniimpaa:
(Jeesuksen) Rakkaus on hänen lippunsa minun ylläni (Laul.l.2:4).
Sillä: kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee, mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti (1.Piet.1:25).
Uudesta maasta sanotaan näin: Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. Jumalan omat saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden (Jes.35:2).***Kuka rakastaa sinua aina, kaikesta huolimatta, sellaisena kuin olet, kuka antaa anteeksi?***
No, ensimmäisenä tuli mieleen omat vanhempani. Olet tainnut itse jäädä vaille rakkautta lapsena, koska paikkaat elämääsi lammaspaimenten 2000 vuotta vanhoilla saagoilla ja legendoilla? Olen siitä todella pahoillani. Ymmärrätkö, että tuhlaat elämäsi turhaan palvontaan? Elämä on tässä ja nyt, ei kuolemassa. Kuolema ON kuolema. Piste. Loppu. Sitä taas kutsutaan elämän kiertokuluksi. Kaikki joutuvat kuolemaan, se siinä on myöskin lohduttavaa. Kun olen itse elänyt oman elämäni, minun KUULUUKIN kuolla. On itsekästä kuvitella, että kaikki jatkuu kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. - Maruanne*
zirrrpage kirjoitti:
***Kuka rakastaa sinua aina, kaikesta huolimatta, sellaisena kuin olet, kuka antaa anteeksi?***
No, ensimmäisenä tuli mieleen omat vanhempani. Olet tainnut itse jäädä vaille rakkautta lapsena, koska paikkaat elämääsi lammaspaimenten 2000 vuotta vanhoilla saagoilla ja legendoilla? Olen siitä todella pahoillani. Ymmärrätkö, että tuhlaat elämäsi turhaan palvontaan? Elämä on tässä ja nyt, ei kuolemassa. Kuolema ON kuolema. Piste. Loppu. Sitä taas kutsutaan elämän kiertokuluksi. Kaikki joutuvat kuolemaan, se siinä on myöskin lohduttavaa. Kun olen itse elänyt oman elämäni, minun KUULUUKIN kuolla. On itsekästä kuvitella, että kaikki jatkuu kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.inhimillistä rakkautta ja tietenkin vanhempieni rakkautta, mutta Jumalan rakkaus on jotain paljon suurempaa. Inhimilliseen rakkauteen on aina sisältynyt itsekkyyttä, se ei ole, eikä voikaan olla täydellistä rakkautta. Mutta nyt ei ole ollenkaan kysymys minusta!
Kirjoitan tänne evankelioivassa mielessä, sananjulistusmielessä(2.Piet.2:9-10). En edusta itseäni, vaan Jeesusta, Jumalaa. Ihmisillä on kovempi hätä ja tuska nykyään kuin luullaankaan. Jumalan sana on terapeuttista. On ihana kuulla, miten joku todella rakastaa ihan oikeasti, ei vaan käytä hyväksi. Monen sydämellä painaa pahat teot. On hyvä tietää, että on armahtava Jumala, joka antaa anteeksi. Ihmiset eivät helpolla unohda, vaan tuomitsevat, voivat olla julmiakin. Ihmisen on myös itse vaikea unohtaa ja antaa itselleen anteeksi. Mutta kun Jumala kerran on antanut anteeksi, voi ihminenkin antaa itselleen anteeksi ja muille.
Kuolema on kaikkien osa, sehän on selvä. Mutta siihen ei vielä kaikki lopu. Raamattu kertoo toisin. Ylösnousemususko on se, joka antaa toivoa myös omaisensa menettäneille. Jos meillä olisi vain tämä, monella hyvinkin lyhyt elämä, olisimme todella surkuteltavia. Mutta meitä odottaa jotain paljon parempaa tämän jälkeen.
Me olemme nyt Jeesus-palstalla. On tarkoituskin, että tänne saa kirjoittaa Jeesuksesta. En kirjoita Hänestä jonnekin sellaiselle palstalle, jonne se ei sovi. Toivon, että sinäkin ymmärrät tämän asian. Olen melko hyvin perehtynyt Raamattuun, eikä minun näkökantaani voi tästä muuksi muuttaa.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja arvostan sinun mielipidettäsi tietenkin. Kaikki on vapaaehtoista. Jos tunnet minut (?) pyydän sinua ottamaan henkilökohtaisesti yhteyttä, niin että voidaan keskustella asioista. - zirrrpage
Maruanne* kirjoitti:
inhimillistä rakkautta ja tietenkin vanhempieni rakkautta, mutta Jumalan rakkaus on jotain paljon suurempaa. Inhimilliseen rakkauteen on aina sisältynyt itsekkyyttä, se ei ole, eikä voikaan olla täydellistä rakkautta. Mutta nyt ei ole ollenkaan kysymys minusta!
Kirjoitan tänne evankelioivassa mielessä, sananjulistusmielessä(2.Piet.2:9-10). En edusta itseäni, vaan Jeesusta, Jumalaa. Ihmisillä on kovempi hätä ja tuska nykyään kuin luullaankaan. Jumalan sana on terapeuttista. On ihana kuulla, miten joku todella rakastaa ihan oikeasti, ei vaan käytä hyväksi. Monen sydämellä painaa pahat teot. On hyvä tietää, että on armahtava Jumala, joka antaa anteeksi. Ihmiset eivät helpolla unohda, vaan tuomitsevat, voivat olla julmiakin. Ihmisen on myös itse vaikea unohtaa ja antaa itselleen anteeksi. Mutta kun Jumala kerran on antanut anteeksi, voi ihminenkin antaa itselleen anteeksi ja muille.
Kuolema on kaikkien osa, sehän on selvä. Mutta siihen ei vielä kaikki lopu. Raamattu kertoo toisin. Ylösnousemususko on se, joka antaa toivoa myös omaisensa menettäneille. Jos meillä olisi vain tämä, monella hyvinkin lyhyt elämä, olisimme todella surkuteltavia. Mutta meitä odottaa jotain paljon parempaa tämän jälkeen.
Me olemme nyt Jeesus-palstalla. On tarkoituskin, että tänne saa kirjoittaa Jeesuksesta. En kirjoita Hänestä jonnekin sellaiselle palstalle, jonne se ei sovi. Toivon, että sinäkin ymmärrät tämän asian. Olen melko hyvin perehtynyt Raamattuun, eikä minun näkökantaani voi tästä muuksi muuttaa.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja arvostan sinun mielipidettäsi tietenkin. Kaikki on vapaaehtoista. Jos tunnet minut (?) pyydän sinua ottamaan henkilökohtaisesti yhteyttä, niin että voidaan keskustella asioista.***Mutta nyt ei ole ollenkaan kysymys minusta***
Minäpä luulen että on. Katsotaanpa:
***Kirjoitan tänne evankelioivassa mielessä, sananjulistusmielessä(2.Piet.2:9-10). ***
Kysymys kuuluu: MIKSI?
Kuvittelitko saavasi palkinnon? Lunastatko itsellesi taivaspaikkaa? Käskeekö uskontosi tekemään niin? Mitä tapahtuu, jos et noudata "lähetyskäskyä"? Joudutko helvettiin ja saat syyllisyyden tunteen? Näin ollen, pelastat loppupelissä itseäsi, et muita. Vai oletko niin arrogantti, että kuvittelet olevasi niin "pyhä" ja "hyvä" noudattaessasi uskosi dogmeja, että SINÄ pääset taivaaseen, mutta harhaoppiset eivät? Ei kovinkaan lähimmäisen rakasta, vaan hienostunutta omanedun tavoittelua, minun mielestäni. Mitä uskontosi sanoo itsekyydestä?
***Raamattu kertoo toisin.***
Mitähän muut uskontokunnat tästä kommentista sanoisivat? Vai ovatko ne mielestäsi väärässä? Kysymys arroganttiudesta lienee uudelleen paikallaan.
***Jos meillä olisi vain tämä, monella hyvinkin lyhyt elämä, olisimme todella surkuteltavia.***
Hienoa, olet oivaltanut jotakin. Nyt vain enää tarvitsee hyväksyä se.
- ................
Jes.42:11 Minä, minä yksin olen YHWH, ei ole muuta pelastajaa kuin minä.
Sak.14:9 "Sinä päivänä YHWH on oleva koko maanpiirin kuningas. Hän on oleva yksi ja ainoa Jumala ja hänen nimensä ainoa, jota avuksi huudetaan".- Maruanne*
yksi on Jumala, olet oikeassa. Ja Hän on Isä, Poika ja Pyhä Henki. Yksi Jumala, kolmiyhteinen.
- Maruanne*
Kaikkea hyvää sinulle!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.805963Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3095335Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie474541Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3043634Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1253388Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.02210Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362112- 1051700
- 1721401
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1001237