Olen aina silloin tällöin viettänyt aikaani, noin kahden ja puolen vuoden ajan, mukavien keskustelujen parissa eräässä kaupunkichatissa.
Koko tämän ajan siellä on ollut rekattu nikki, joka on siellä aina (muutamaa kertaa lukuunottamatta), läsnä. Nyt tämä viimeisen rupeamani aikana, mitä on kestänyt noin kuukauden verran, tämä nikki on esiintynyt siellä kerran, mutta pidempänä versiona rekkaamattona joka kerran.
Itse käyn lähinnä keskustelemassa, aikaa kuluttamassa, en etsi liveseuraa saati -seksiä.
Mukavia, pitkiä keskusteluja kyllä harrastan ja yleensä myös sellaisen sieltä löydän, joka minun kanssa tällaiseen keskusteluun uppoutuu.
Nimimerkkiä vaihdan, enkä ole rekattuna ollut koskaan, koska jaksojen välillä, kun chattiin kirjaudun saattaa olla useiden kuukausien tauko.
Ja teen kyllä selväksi, jos ollaan aiemmin juteltu, en huijaa ketään ja monesti onkin, että myös toinen osapuoli on vaihtanut nikkiään jossain vaiheessa.
Tämä ei ollut kuitenkaan syy miksi tänne kirjoitan, vaan tämä jo aiemmin mainitsemani rekattu nikki, joka siellä lähes joka kerta on kirjautuneena. Tälläkin hetkellä.
Yleensä hyvän keskustelukumppanin löytäessäni, en vastaa toisten yhteydenottoihin, joskus saatan kirjoittaa "sori olen jo jutuissa..." tai jotain muuta vastaavaa. Monesti näitä pyyntöjä tulee useitakin, riippuen mihin vuorokauden aikaan chattiin kirjautuu ja tällainen vastailu veisi silloin liikaa aikaa keskustelulta.
Ja itsekin olen yhteyttä ottaessani jättänyt toisen rauhaan, jos vastausta ei kuulu. Minusta se on sellainen sanaton sopimus/sääntö, että silloin ei enää häiritä, toisella on jo seuraa.
Tämä kyseinen nikki on myös ottanut minuun useamman kerran yhteyttä ja joskus olen muutaman lauseenkin hänen kanssaan vaihtanut, mutta sen kummempaa keskustelua emme saaneet aikaiseksi.
Ja sain sen vähäisen keskustelun tyngän päätteeksi lukea olevani "naudake". Tätä nimitystä olen lukenut olevani useita kertoja, kun en ole hänen yhteydenottoihin vastannut. Eilen sain sitten lukea olevani maailman vanhimman ammatin edustaja, kun en reagoinut hänen yhdteydenottoonsa.
Kysynkin, kuka valvoo Suomi24:ssa näitä chat -keskusteluja? Vaikka viestit tuleekin privana, olen käsittänyt niiden tallentuvan jonnekin...
Ja seuraako näitä keskusteluja/tallenteita kukaan? Koska minusta jokaisella on oikeus siellä keskustella, ilman että minulle täysin tuntematon ihminen tuolla lailla nimittelee.
Näin "live-elämässä" tuollainen johtaisi kunnianloukkaussyytteeseen.
Kuka valvoo Suomi 24:ssa?
nimetön tällä kertaa
1
428
Vastaukset
- se menee
eli tuossa ylläpidon sivut, jonne voi kirjoittaa ongemista, myös jokaisen suomi24.fin sivun vasemmassa alalaidassa on palautelomake, jolla saa ylläpitoon yhteyden.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004
Ja kuka valvoo
http://turvallisuus.suomi24.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834363- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951940- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591