Konferenssin satoa

Juhannuskonferenssin järjestäjät ilmoittavat kävijämäärän pienentyneen edellisvuodesta ollen alle 30 000 koko juhannuksen aikana.
(sekin on siis järjestäjien ilmoitus)

Mohikaanin mainitsemat 40 000 lienee jo sitten tuplasti yliammuttu kuten tapana on.

Järjestysmiehien määrää sen sijaan on jouduttu nostamaan ja tietenkin helluntailas-järjestävät laittavat syyn viattomien ja kuviteltujen ihmisten kontolle.

"Lieveilmiöt liittyvät yleensä tapahtuman vetäminä paikalle tulleisiin lähialueiden nuoriin, jotka tuovat mukanaan päihteitä."

http://www.ristinvoitto.fi/cgi-bin/linnea.pl?document=00011709

10

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saisivat järjestyshäiriöitä aikaiseksi ihan omalla porukalla, onhan uskoon tulleiden linnankundien suosikkiuskonto nimen omaan juuri helluntailaisuus. Eikä Jeesus saata aina kokonaan korvata viinaa eikä narkkiakaan, joten hörhöilijöitäkin saattaa löytyä ihan omasta takaa.

      • todé

        Hauska tappa vanha tuttu! Ja kovin ärsyyntyneenä taas.


      • todé kirjoitti:

        Hauska tappa vanha tuttu! Ja kovin ärsyyntyneenä taas.

        kertoili helluntaielämän varjopuolista.

        Olitkos todé ihan ite paikalla joten voisit selventää tapahtuman lieveilmiöitä silminnäkijänä.
        Pitikö järjestysmiehet huolen omista reuhaajista ja poliisipartioiden pitäessä huolta että kukaan ei astu portista ulos pulina päällä.


      • todé
        Pe.ku kirjoitti:

        kertoili helluntaielämän varjopuolista.

        Olitkos todé ihan ite paikalla joten voisit selventää tapahtuman lieveilmiöitä silminnäkijänä.
        Pitikö järjestysmiehet huolen omista reuhaajista ja poliisipartioiden pitäessä huolta että kukaan ei astu portista ulos pulina päällä.

        kun porukkaa on koolla tosiaan nuo 30-40 000, ja paikalla tuhansia kauniita tyttöjä, niin lähiseutujen kynnelle kykenevät miehentekeleet, ne jotka eivät selvinneet RMJ:een asti, kampeavat Iso Kirjan maisemiin ,kaljoittelemaankin.
        En ole itse koskaan häiriintynyt heistä. Älä ole sinäkään.


      • todé kirjoitti:

        kun porukkaa on koolla tosiaan nuo 30-40 000, ja paikalla tuhansia kauniita tyttöjä, niin lähiseutujen kynnelle kykenevät miehentekeleet, ne jotka eivät selvinneet RMJ:een asti, kampeavat Iso Kirjan maisemiin ,kaljoittelemaankin.
        En ole itse koskaan häiriintynyt heistä. Älä ole sinäkään.

        ja väheni viime vuodesta.

        http://www.keskipohjanmaa.net/gen/506116.asp

        Järjestäjien selitys vähenemiselle on että netistä seuraajat lisääntyivät joten ne on rekisteröineet minunkin satunnaiset käynnit.
        Tämä jo menee turhan kieroksi touhuksi kun helluntailaiset laskevat minutkin omaan lahkoonsa.


      • todé
        Pe.ku kirjoitti:

        ja väheni viime vuodesta.

        http://www.keskipohjanmaa.net/gen/506116.asp

        Järjestäjien selitys vähenemiselle on että netistä seuraajat lisääntyivät joten ne on rekisteröineet minunkin satunnaiset käynnit.
        Tämä jo menee turhan kieroksi touhuksi kun helluntailaiset laskevat minutkin omaan lahkoonsa.

        Varmaan netistä seuraajat lisääntyivät roimasti. Yksi ja toinen uskovainen himosurffailija tuntui istuneen ruudun ääressä sateisen juhannuksen seuraten Keuruun tilaisuuksia. Niin tein minäkin joltasenkin verran. Kun taitaa olla niin, ettei muilta hengellisiltä kesäjuhlilta ole vielä yhtä kattavaa lähetysjärjestelmää?


      • todé kirjoitti:

        kun porukkaa on koolla tosiaan nuo 30-40 000, ja paikalla tuhansia kauniita tyttöjä, niin lähiseutujen kynnelle kykenevät miehentekeleet, ne jotka eivät selvinneet RMJ:een asti, kampeavat Iso Kirjan maisemiin ,kaljoittelemaankin.
        En ole itse koskaan häiriintynyt heistä. Älä ole sinäkään.

        Helluntailais-tytöt mainostavatkin kyseistä asiaa hakiessaan vuokra-kämppää juhannukseksi Keuruulta.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001544&posting=22000000035950560


    • todé

      Saattaa olla, että Pohjoisjärven rannalla olikin vain 29 999 juhlijaa menneenä sateisena Juhannuksena. Siinä mielessäkin olisi kannattanut olla mukana hurmostelemassa.

      Saattaa olla kanssa niin, että paikalla oli tänäkin kesänä jokunen helluntaiperheen kakara lieveilmiöimässä.

    • tiedotteissa puhuttiin 40000 tuhannesta, tai vähän alle, jonka syystä se oli viimevuotista hieman vähemmän.
      * Siis paljon yli 30000 tuhatta, ja vähän alle 40000 tuhatta.
      * Tämä vaje selittyy sateisella säällä, ja sillä, että nettikatselijat/kuuntelijat olivat lisääntyneet roimasti! Rauhoitu jo, Pe.ku!

      • Järjestäjät on tiedottasneet lehdistölle että luku oli alle 30000.

        Turha sinun on täällä valheita levittää.

        Helluntalaisuuteen kuuluu perinteisesti lukujen liioittelu joten tuokin järjestäjien ilmoittama luku voi olla liioiteltu.

        Maailmanlaajuisessa määrässä lukemat valehdellaan jopa yli kymmenkertaisiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe