"Erityisen paljon Hitler mollasi Luftwaffen eli ilmavoimien komentajaa Hermann Göringiä, joka tunnettiin viehtymyksestään kunniamerkkeihin ja seremonioihin.
Hitler vitsaili, kuinka Göringin vaimo yllätti miehensä makuuhuoneesta heiluttelemassa marsalkan sauvaa kalsareidensa yllä.
- Minä ylennän alushousuni päällyshousuiksi, Göring vastasi ihmettelyyn."
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1548513
Taisi olla kaiken muun lisäksi varsin hauska heppu, jos vain vitsit ymmärrettiin.
Huumorimies Hitler
8
373
Vastaukset
- Hitler fani.
Muutenkin erittäin hauska mies,kaikenkaikkiaan.
- Hitler fanittaja.
Osasi maalata,hyvä arkkitehti,loistava matemaatikko ,laittoi alulle mm luonnon suojelun ja puolusti eläinten oikeuksia,ja kaikkea muutakin hyvää.
- ...paitsi että hetero
...keksi moottoritiet, monia hallinnollisia organisaatiomalleja ja suunnitteli julkisia rakennuksia, autoja ja lentokoneita, tunnetuimpana kuplafolkkarin prototyypin... Kuka muistaa mitä muuta?
- eri-mies
...paitsi että hetero kirjoitti:
...keksi moottoritiet, monia hallinnollisia organisaatiomalleja ja suunnitteli julkisia rakennuksia, autoja ja lentokoneita, tunnetuimpana kuplafolkkarin prototyypin... Kuka muistaa mitä muuta?
en luntannut, koska luulen , että kirkko myös rakennettiin, hänen piirrustustensa mukaan. Mutta, oliko Leonardo todellakin hetero, vai bi, tai homo?
- täytyy myöntää
Ei uskoisi että ilta-sanomat alkaa kertoilee näin hauskoja Hitlerin vitsejä,minä ole ollut siinä luulossa että Hitleriä on saanut vain mollata,mutta kait ne ajat on ohi menneet.
Hitler oli myös aikaansa edellä eläinoikeuksien puolesta puhuja,mainio mies kertakaikkiaan verraton eurooppalainen. - eri-mies
Hitler lienee Jeesuksen jälkeen eräs tunnetuimmista (en väitä juutalaiseksi?) aktoriteeteistä. Mutta onhan meillä elossaoleva yrittäjä, joka kertoo olleensa Venäjän tiedustelupalvelun tehtävissä (Tammi) Volvomarkkanenkin kertoi olleensa, saman tiedustelupalvelun kirjoissa. Ne STASI:n(Tiitisen) listat siis avataan ja mitä sieltltä paljastuu.... arvaan,koska osan arvaan kuka tahansa järkevä ihminen.
- Stalinilla,
tapatti ihan sairaana ihmisiä.
- masa123
Tässä aiemmin otetussa kuvakaappuksessa eri kuvateksti, joka oli kyllä melko hauska. :)
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=36711
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693