Dudesons

P.leissi

Missä nämä vempulat pitävät asemapaikkaansa ja riehuvat??

28

7273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      asuivat ämmälänkyläs...sieltä on monia jaksoja kuvattu ja yleensäkki s-joelta.esim.jouppiskalta.en sitten tiedä asuvatko enään sielä...eikös joku niitten talo palanukki?

      • Baruman

        Onko Duudsonit viihdettä, paskat sanon minä. Kirkuvat kuin pienet kakarat, todella lapsellista touhua. Puhuisivat edes suomea, koska ainoa naurettava asia, on heidän juntti englantinsa. Miksi tällaista paskaa näytetään telkkarissa, vie tilaa paremmilta ohjelmilta.


      • Meitsiläänen
        Baruman kirjoitti:

        Onko Duudsonit viihdettä, paskat sanon minä. Kirkuvat kuin pienet kakarat, todella lapsellista touhua. Puhuisivat edes suomea, koska ainoa naurettava asia, on heidän juntti englantinsa. Miksi tällaista paskaa näytetään telkkarissa, vie tilaa paremmilta ohjelmilta.

        Sä voit kääntää aina kanavan toiselle, kun et jostain ohjelmasta tykkää.

        Vaikka oon keski- ikäinen mies, niin tykkään kyllä kattoa poikain takkuamista ja tarvii sanoa sekin, että välillä saa ihan ääneen nauraa niiden touhuulle. Ja pitää muistaa sekin, että ne on tehny tuosta poikien pölläilyistä ammatin.

        Niiden temput on kyllä välillä jopa hengenvaarallisia. Ainakin muutaman kerran on käyny niin, että se HP niistä on ollu aikamooses vaaras. Mutta se on ihan hyvä vaan. Tuskin sitten opettajana moisia vaaroja tulee eteen ja osaapa ainakin luokan pöllöimpien poikien kanssa elää ja opastaa. Tuskin hullumpia oppilaita ku itte ja kaverinsa tuloo vastaan.


      • olla esimerkki
        Meitsiläänen kirjoitti:

        Sä voit kääntää aina kanavan toiselle, kun et jostain ohjelmasta tykkää.

        Vaikka oon keski- ikäinen mies, niin tykkään kyllä kattoa poikain takkuamista ja tarvii sanoa sekin, että välillä saa ihan ääneen nauraa niiden touhuulle. Ja pitää muistaa sekin, että ne on tehny tuosta poikien pölläilyistä ammatin.

        Niiden temput on kyllä välillä jopa hengenvaarallisia. Ainakin muutaman kerran on käyny niin, että se HP niistä on ollu aikamooses vaaras. Mutta se on ihan hyvä vaan. Tuskin sitten opettajana moisia vaaroja tulee eteen ja osaapa ainakin luokan pöllöimpien poikien kanssa elää ja opastaa. Tuskin hullumpia oppilaita ku itte ja kaverinsa tuloo vastaan.

        oppilailleen.Haluammeko muksujemme alkavan tekemään yhtä hirveitä tekoja.Minä ainakin otan lapseni pois tuallaasen opettajan koulusta.Opettajastahan tulee aina lapselle ihailun kohde ja esikuva.Toivottavasti se ei vielä tee opetustyötä.


      • ylihuolehtivaisia vanhempia?
        olla esimerkki kirjoitti:

        oppilailleen.Haluammeko muksujemme alkavan tekemään yhtä hirveitä tekoja.Minä ainakin otan lapseni pois tuallaasen opettajan koulusta.Opettajastahan tulee aina lapselle ihailun kohde ja esikuva.Toivottavasti se ei vielä tee opetustyötä.

        no voi jeesus, arvaappas mitä? Itsehän olen tuossa koulussa, jossa HP on ollut sijaisena. Kellään ei ole vielä(kään) tullut mieleen ruveta temppuilemaan kuten duudsonit. Älä turhaan hermoile, kyllä siellä SYKissä voi opiskella, vaikka HP siellä olisikin!


      • katsottavaa
        ylihuolehtivaisia vanhempia? kirjoitti:

        no voi jeesus, arvaappas mitä? Itsehän olen tuossa koulussa, jossa HP on ollut sijaisena. Kellään ei ole vielä(kään) tullut mieleen ruveta temppuilemaan kuten duudsonit. Älä turhaan hermoile, kyllä siellä SYKissä voi opiskella, vaikka HP siellä olisikin!

        On kyllä noloa katsottavaa kun aikamiehet sönkkää huonoa englantia ja tekee vähä-älyiaiä temppuja. Itse asuin jenkeissä, jossa ohjelma tuli vähän aikaa. Kukaan ei sitä katsonut, ja ne jotka oli joskus nähnyt piti sitä aivan paskana. Jätkät antaa täällä sen kuvan, että se olisi suosittukin siellä. xD Noloa, mutta sopii joillekin persaukisille yksinkertaisille ihmisille katsottavaksi.


      • rikas riku
        katsottavaa kirjoitti:

        On kyllä noloa katsottavaa kun aikamiehet sönkkää huonoa englantia ja tekee vähä-älyiaiä temppuja. Itse asuin jenkeissä, jossa ohjelma tuli vähän aikaa. Kukaan ei sitä katsonut, ja ne jotka oli joskus nähnyt piti sitä aivan paskana. Jätkät antaa täällä sen kuvan, että se olisi suosittukin siellä. xD Noloa, mutta sopii joillekin persaukisille yksinkertaisille ihmisille katsottavaksi.

        Onhan se hyvä, notta sullekin on sitten jotain kattottavaa.


      • Sanbrotta
        katsottavaa kirjoitti:

        On kyllä noloa katsottavaa kun aikamiehet sönkkää huonoa englantia ja tekee vähä-älyiaiä temppuja. Itse asuin jenkeissä, jossa ohjelma tuli vähän aikaa. Kukaan ei sitä katsonut, ja ne jotka oli joskus nähnyt piti sitä aivan paskana. Jätkät antaa täällä sen kuvan, että se olisi suosittukin siellä. xD Noloa, mutta sopii joillekin persaukisille yksinkertaisille ihmisille katsottavaksi.

        Annahan englannin kielen näyte...Saa#¤nan kateellinen pa*ka... ainakin Jukka puhuu todella hyvää englantia, voin jopa väittää että tiedän asiasta enemmän kuin sinä. Pojat kuvaavat nykyisin Ylistarossa...


      • Anonyymi
        Baruman kirjoitti:

        Onko Duudsonit viihdettä, paskat sanon minä. Kirkuvat kuin pienet kakarat, todella lapsellista touhua. Puhuisivat edes suomea, koska ainoa naurettava asia, on heidän juntti englantinsa. Miksi tällaista paskaa näytetään telkkarissa, vie tilaa paremmilta ohjelmilta.

        homo oot
        voisikko poistua yhteiskunnastamme jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa 👺🥵🤬😡


    • -Ranchi-

      Niin, eikö kukaan tiedä missä tämä talo on ???
      (Merkillistä...)

      • Anonyymi

        ylistarossa


      • Anonyymi

        Ylistarossa Reiniläntie 123, 61400 Ylistaro


    • kortteeraa.

      Jos tarkoitat sitä rantsia jossa ainakin noiden äskettäin neloselta tulleiden jaksojen ajan asuivat, niin Ylistarossa on tämä tupa.

      • siellä ne pikitien varres...

        ...autonromuja on katollaan pihas.


    • oleebarca

      Mikä on talon osote? Löysin sen kerran googlettamalla mutta nyt en..

      • Anonyymi

        Reiniläntie 123, 61400 Ylistaro


    • piriporvari

      onko se joku seinäjokisten sibelius talo? mut ei kai ite heebot oo hetkeen asunu lakeuksilla yhtä lukuunottamatta. muutama jenkeis yks stadis,ei täältä käsin viihdettä täyspainoisesti tehdä..voihan talosta tehdä 70-luvun nuorille pyhiinvaellus kohteen

    • Ekiinnosta

      Duudsonien mökellykset näkyvät ympäri vuorokautta jo 25:ttä kertaa niillä television ilmaiskanavilla, joilla ei ole omaa ohjelmatuotantoa. Kanavien ohjelmat ovat kymmeniäkin vuosia nähtyjä, halpatuotantoa ja muuta sellaista menneitten vuosien jämää.

      Silti Suomen valtio ja Sipilä keräävät Duudsonit -televisioveroa joka ainoalta kansalaiselta !!!

    • Maksakoonitte

      Ihme juttu sekin, kun nämä pellehermannit vammauttavat itseään tahallisesti ja sitten kuitenkin hakeutuvat yhteiskunnan verovaroin ylläpitämään julkiseen terveydenhuoltoon paikkauttamaan haavojaan.

    • Anonyymi

      Täytys vaan sanoa,notta alkuhun hauskaa.Vaa ku alkahaa jekut toistaa itteäsä.Elikkääs samoi kepposii kiärättäävät,nii se alkaa tympii.Pitäss uusiutuu,elikkääs ei aina huussissa paskallaaaa käynniit ja huussin romahrus jakso naurattoo

      • Anonyymi

        Näyttäs vähän juu että joinen on löytänyt kuitenkin kun ikää on tullut sen oman polun lopuksi ja hyvä niin...jarppi loi uraa maikkarilla juonto tehtävissä joissa hp vierailee myös ....jukka palasi suomeen luulisin helsinkiin ja lapsi tietenkin syy koska suomi on hyvä maa.. jarnosta en tiedä ollut vähemmän esillä.
        toki en seuraile töllöä edes viikottain enkä ole sosiaalisen median orja


    • Anonyymi

      Huvittavinta kaikessa on, että on täys kopio jenkkien Jackass sarjasta.
      Ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Juntit halunneet Suomeen saman ja kannatus on taattu.

      • Anonyymi

        ei taida joo kukaan niistä hirveesti lakeuksilla aikaa viettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei taida joo kukaan niistä hirveesti lakeuksilla aikaa viettää

        Eiköhän HP:llä kuitenkin ole edelleen paritalon puoliska asuntomessualueella Pruukinrannassa.


      • Anonyymi

        Homo ne aloitti ennen Jackassia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo ne aloitti ennen Jackassia

        eiköhän niillä oo jo kaikilla ihan perhe elämä sitten tekevät maikkarille noita hommia mistä saa elämiseen rahhoo


    • Anonyymi

      No eihän nuo nyt enää Seinäjoella asu.

      • Anonyymi

        Ne on Amerikas. Valloottamas. Onneksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe