virtsatientulehdus jatkuvasti..

kärsivä

Hyvin ikävä vaiva, joka ilmestyy aina yhdynnän jälkeen :( Onko vastaavanlaisia kokemuksia ja mitä olette tehneet?
Vaiva ei johdu hygieniasta vaan aina käyn suihkussa yhdynnän jälkee. On vain todella ikävää kun oireet ilmestyvät aina seuraavana päivänä. Lääkäriin en ole mennyt vaan olen hoitanu vaivan pois kotikonstein juomalla paljon ja syömällä c-vitamiinia.
Miten kyseisen vaivan saisi hoidettua kokonaan pois?

2

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

      Itse kärsin täysin samasta ongelmasta monta vuotta, nyt tauti on kuitenkin lähes parantunut. Kotikonstein voit ainakin yrittää välttää saamasta tulehdusta, esim aina yhdynnän jälkeen sinun tulisi käydä pissalla (ne jotkin bakteerit huuhtoutuu pois tai jotain tällästa), juoda/syödä puolukoita tai karpaloita (niillä on ehkäisevä vaikutus)ja sit just hyvä hygienia ja runsas nesteytys.
      Mutta kuitenkin suosittelen lääkärissä käyntiä! Saat sieltä antibiootit eikä sen jälkeen välttämättä tule enää tulehduksia, kun ne bakteerit on saatu tapettua! Sekä lääkäri voi myös määrätä tällaisia ennaltaehkäiseviä lääkkeitä (eli otat yhden tabletin yhdynnän jälkeen, jolloin tulehdusriski pienenee). Ei tuo tulehdus varmasti itsekseen mihinkään lähde jos ei sitä kunnolla hoida. Hoitamattomana vaan pahenee!
      Niin ja jos sulla pitkään jatkuu tuo sairastelu niin sehän vaikuttaa munuaisten toimintaankin, hyvällä lykyllä oot kohta sairaalassa tiputuksessa.
      Itse kärsin lähes viisi vuotta näistä tulehduksista, aina sai yhdynnän jälkeen pelätä että tuleeko tulehdus vai ei... Nyt tulehduksia tulee enää (huolimattomuuden takia lähinnä) korkeintaan pari krt vuodessa. En kyllä tiedä miksi tulehduksia ei enää juuri tule, mutta hyvä näin!

    • apua

      Karsin aivan samasta ongelmasta. Seksin jalkeen on tarkeaa kayda pissalla ja muutenkin huolehtia hygieeniasta. Itse olen saanut apua Urisan-valmisteesta, jota syon paivittain. Urisania saa ostettua luontaistuotekaupoista ja suurimmista ruokakaupoista. Lisaksi laakari on maarannyt minulle estolaakityksen, koska sain toistuvia virtsatietulehduksia. Seksin jalkeen otetaan yksi antibioottti ja tama estaa tulehdukselta. Itse en ota enaa joka kerta seksin jalkeen laaketta, ainoastaan silloin kun tuntuu etta tulehdus on tulossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe