Luciasta juonipaljastus(voi itku)

not happy

katsokaa youtubesta video Luciasta. Hakusana Lucia De Accidente. Sääli Diegoa ja muuta perhettä. Nyyh.

10

1743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfvfv

ja tuota jos ei nyt joku serrano-fani jo tiennyt niin huhhuh...

• vanhaa tietoa

Joo toi ollu tiedossa jo ainakin vuoden.

• fani minäkin
        vanhaa tietoa kirjoitti:

Joo toi ollu tiedossa jo ainakin vuoden.

Et vaik oliskin serrano-fani niin se ei välttämättä tarkoita että tietäisi kaikki juonipaljastukset. Itseäni ainakin harmittaa kun pari viikkoa sitten eksyin tänne ja nyt onkin sit koko sarja tiedos etukäteen. Siis ainakin moni merkittävistä tapahtumista. Ja sekin kävi niin että luin viestin jota ei ollut merkitty spoileriksi ja sain tietää Lucian onnettomuudesta joten ajattelin et ei sil enää mitää välii oo.. Harmi, koska iso osa jännityksestä on kadonnut..

• pysy poissa
        fani minäkin kirjoitti:

Et vaik oliskin serrano-fani niin se ei välttämättä tarkoita että tietäisi kaikki juonipaljastukset. Itseäni ainakin harmittaa kun pari viikkoa sitten eksyin tänne ja nyt onkin sit koko sarja tiedos etukäteen. Siis ainakin moni merkittävistä tapahtumista. Ja sekin kävi niin että luin viestin jota ei ollut merkitty spoileriksi ja sain tietää Lucian onnettomuudesta joten ajattelin et ei sil enää mitää välii oo.. Harmi, koska iso osa jännityksestä on kadonnut..

Ööö ja miks edes tulet keskustelupalstalle jos et halua mitään tietoa etukäteen. Pysy poissa.

• ei kannata
        pysy poissa kirjoitti:

Ööö ja miks edes tulet keskustelupalstalle jos et halua mitään tietoa etukäteen. Pysy poissa.

joo jos haluaa olla täysin tietämätön ei kannata käydä missään keskustelupalstoilla.

• kyllä
        ei kannata kirjoitti:

joo jos haluaa olla täysin tietämätön ei kannata käydä missään keskustelupalstoilla.

mä sen nyt tiedän mut empä tienny sillon. luulin et tämmösis paikois puhutaan ihan vaan sarjan tapahtumista, siis ei tulevista vaan menneistä. mut huomasin et tää palsta onki semmonen et joku kysyy mitä tulee tapahtuun ja sit joku, yleensä noora81 vastaa. mistäs voisin tällaisen asian tietää ennen kun tuen itse katsomaan?

• sitäpaitsi
        kyllä kirjoitti:

mä sen nyt tiedän mut empä tienny sillon. luulin et tämmösis paikois puhutaan ihan vaan sarjan tapahtumista, siis ei tulevista vaan menneistä. mut huomasin et tää palsta onki semmonen et joku kysyy mitä tulee tapahtuun ja sit joku, yleensä noora81 vastaa. mistäs voisin tällaisen asian tietää ennen kun tuen itse katsomaan?

mun viestin pääpointti oli et eikö muka oo fani jos ei tiedä tapahtumii etukätee?

• sillon tosi fani
        sitäpaitsi kirjoitti:

mun viestin pääpointti oli et eikö muka oo fani jos ei tiedä tapahtumii etukätee?

Tosi fanit etsii sitä tietoa siinä se ero.

• se menee kyllä
        sillon tosi fani kirjoitti:

Tosi fanit etsii sitä tietoa siinä se ero.

Näinhän se menee. Kunnon fanittaja kaivaa kaiken etukäteis tiedon mitä löytyy.

• Megalomaaninen fani
        se menee kyllä kirjoitti:

Näinhän se menee. Kunnon fanittaja kaivaa kaiken etukäteis tiedon mitä löytyy.

Ei se ole mikään faniuden mitta, kuinka paljon juonipaljastuksia yms tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3283
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2955
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2222
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1665
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1584
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      10
      1528
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1428
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1361
    9. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1348
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1325
    Aihe