LYHYTKASVUINEN

unelma

Olen siis lyhytkasvuinen nainen, harrastan seksiä normaalimittaisten miesten kanssa, mutta välillä pituuseromme on liian suuri. Haluaisinkin vinkkejä uusiin asentoihin joita kokeilla, olen sinkku ja näin ollen en aina kehtaa itse vaihtaa asentoa.

6

7334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkuus ja

asennon vaihtaminen liittyy toisiinsa?

• ison miehen kämmenelle,

ja se niin kun runkkaa sulla itseään. Tuntuu makeelta. Mä itse kävin tosia isona miehenä (187cm, 112 kg, kyrpä seisokissa 19 cm pitkä ja aika paksu) Espanjan Bilbaossa kääpiöbordellissa ja asetin sen pikku lutkan sillä lailla kämmenelle ja annoin mennä ja kääppärihuora meni melkein nurinpäin, silmät muljahtelivat ja sen vittu lotisi. Ihmeen iso vittu muuten niin pienellä, noin metrisellä naisella! Huora melkein pyörtyi kun nussin sitä, mutta kiitteli kovasti saaneensa muches graciaa ja amigoa.

• reppana.

ne kääpiö ilolinnutkin osaa visertää nätisti...
        ovat nääs ammattilaisia ;)

• kovasti

läskin toiveunilta!

• asdf

Suihkussa seisaaltaan, käytämme lasten muovista jakkaraa. Lapset ylettyvät sillä paremmin pesualtaaseen ja meillä vaimo nousee toisella jalalla jakkaralle joten minä yletyn paremmin sisään.
      Ja toinen hyvä asento jossa pituus ero ei haittaa on keittiön pöytä. vaimo makaa pöydällä ja minä seison edessä. Pitkä mies on juuri oikean mittainen.

• Mies-20v

En jaksa etsiä kuvaa, mutta siis niin että istut "miehesi" sylissä, ja hän on sisälläsi.

Muista laittaa jalat parhaasimukaan ristiin hänen selkänsä takana ;) [Tuntuu mahtavalle]

Toinen...

"Miehesi" makaa puoliksi sängyllä/shovalla, jalat 90 asteen kulmassa, niin että vain yläselkä on tuettuna. Mene hänen päälleen, normaaliin "ratsastus" asentoon.

Toimii nimittäin lyhyehköiden naisten kanssa paremmin kuin pitkien ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      46
      2819
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      23
      2078
    3. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      20
      1745
    4. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      30
      1299
    5. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      370
      1297
    6. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      65
      1243
    7. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      49
      1003
    8. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      969
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      46
      883
    10. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      65
      858
    Aihe