Olen siis lyhytkasvuinen nainen, harrastan seksiä normaalimittaisten miesten kanssa, mutta välillä pituuseromme on liian suuri. Haluaisinkin vinkkejä uusiin asentoihin joita kokeilla, olen sinkku ja näin ollen en aina kehtaa itse vaihtaa asentoa.
LYHYTKASVUINEN
6
7574
Vastaukset
- sinkkuus ja
asennon vaihtaminen liittyy toisiinsa?
- ison miehen kämmenelle,
ja se niin kun runkkaa sulla itseään. Tuntuu makeelta. Mä itse kävin tosia isona miehenä (187cm, 112 kg, kyrpä seisokissa 19 cm pitkä ja aika paksu) Espanjan Bilbaossa kääpiöbordellissa ja asetin sen pikku lutkan sillä lailla kämmenelle ja annoin mennä ja kääppärihuora meni melkein nurinpäin, silmät muljahtelivat ja sen vittu lotisi. Ihmeen iso vittu muuten niin pienellä, noin metrisellä naisella! Huora melkein pyörtyi kun nussin sitä, mutta kiitteli kovasti saaneensa muches graciaa ja amigoa.
- reppana.
ne kääpiö ilolinnutkin osaa visertää nätisti...
ovat nääs ammattilaisia ;) - kovasti
läskin toiveunilta!
- asdf
Suihkussa seisaaltaan, käytämme lasten muovista jakkaraa. Lapset ylettyvät sillä paremmin pesualtaaseen ja meillä vaimo nousee toisella jalalla jakkaralle joten minä yletyn paremmin sisään.
Ja toinen hyvä asento jossa pituus ero ei haittaa on keittiön pöytä. vaimo makaa pöydällä ja minä seison edessä. Pitkä mies on juuri oikean mittainen. - Mies-20v
En jaksa etsiä kuvaa, mutta siis niin että istut "miehesi" sylissä, ja hän on sisälläsi.
Muista laittaa jalat parhaasimukaan ristiin hänen selkänsä takana ;) [Tuntuu mahtavalle]
Toinen...
"Miehesi" makaa puoliksi sängyllä/shovalla, jalat 90 asteen kulmassa, niin että vain yläselkä on tuettuna. Mene hänen päälleen, normaaliin "ratsastus" asentoon.
Toimii nimittäin lyhyehköiden naisten kanssa paremmin kuin pitkien ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1113685Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä642619Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla292563Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi742392Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "232258Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1031340Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6171237Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611036Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001035Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1421029