Olen siis lyhytkasvuinen nainen, harrastan seksiä normaalimittaisten miesten kanssa, mutta välillä pituuseromme on liian suuri. Haluaisinkin vinkkejä uusiin asentoihin joita kokeilla, olen sinkku ja näin ollen en aina kehtaa itse vaihtaa asentoa.
LYHYTKASVUINEN
6
7540
Vastaukset
- sinkkuus ja
asennon vaihtaminen liittyy toisiinsa?
- ison miehen kämmenelle,
ja se niin kun runkkaa sulla itseään. Tuntuu makeelta. Mä itse kävin tosia isona miehenä (187cm, 112 kg, kyrpä seisokissa 19 cm pitkä ja aika paksu) Espanjan Bilbaossa kääpiöbordellissa ja asetin sen pikku lutkan sillä lailla kämmenelle ja annoin mennä ja kääppärihuora meni melkein nurinpäin, silmät muljahtelivat ja sen vittu lotisi. Ihmeen iso vittu muuten niin pienellä, noin metrisellä naisella! Huora melkein pyörtyi kun nussin sitä, mutta kiitteli kovasti saaneensa muches graciaa ja amigoa.
- reppana.
ne kääpiö ilolinnutkin osaa visertää nätisti...
ovat nääs ammattilaisia ;) - kovasti
läskin toiveunilta!
- asdf
Suihkussa seisaaltaan, käytämme lasten muovista jakkaraa. Lapset ylettyvät sillä paremmin pesualtaaseen ja meillä vaimo nousee toisella jalalla jakkaralle joten minä yletyn paremmin sisään.
Ja toinen hyvä asento jossa pituus ero ei haittaa on keittiön pöytä. vaimo makaa pöydällä ja minä seison edessä. Pitkä mies on juuri oikean mittainen. - Mies-20v
En jaksa etsiä kuvaa, mutta siis niin että istut "miehesi" sylissä, ja hän on sisälläsi.
Muista laittaa jalat parhaasimukaan ristiin hänen selkänsä takana ;) [Tuntuu mahtavalle]
Toinen...
"Miehesi" makaa puoliksi sängyllä/shovalla, jalat 90 asteen kulmassa, niin että vain yläselkä on tuettuna. Mene hänen päälleen, normaaliin "ratsastus" asentoon.
Toimii nimittäin lyhyehköiden naisten kanssa paremmin kuin pitkien ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954