LYHYTKASVUINEN

unelma

Olen siis lyhytkasvuinen nainen, harrastan seksiä normaalimittaisten miesten kanssa, mutta välillä pituuseromme on liian suuri. Haluaisinkin vinkkejä uusiin asentoihin joita kokeilla, olen sinkku ja näin ollen en aina kehtaa itse vaihtaa asentoa.

6

7654

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkuus ja

asennon vaihtaminen liittyy toisiinsa?

• ison miehen kämmenelle,

ja se niin kun runkkaa sulla itseään. Tuntuu makeelta. Mä itse kävin tosia isona miehenä (187cm, 112 kg, kyrpä seisokissa 19 cm pitkä ja aika paksu) Espanjan Bilbaossa kääpiöbordellissa ja asetin sen pikku lutkan sillä lailla kämmenelle ja annoin mennä ja kääppärihuora meni melkein nurinpäin, silmät muljahtelivat ja sen vittu lotisi. Ihmeen iso vittu muuten niin pienellä, noin metrisellä naisella! Huora melkein pyörtyi kun nussin sitä, mutta kiitteli kovasti saaneensa muches graciaa ja amigoa.

• reppana.

ne kääpiö ilolinnutkin osaa visertää nätisti...
        ovat nääs ammattilaisia ;)

• kovasti

läskin toiveunilta!

• asdf

Suihkussa seisaaltaan, käytämme lasten muovista jakkaraa. Lapset ylettyvät sillä paremmin pesualtaaseen ja meillä vaimo nousee toisella jalalla jakkaralle joten minä yletyn paremmin sisään.
      Ja toinen hyvä asento jossa pituus ero ei haittaa on keittiön pöytä. vaimo makaa pöydällä ja minä seison edessä. Pitkä mies on juuri oikean mittainen.

• Mies-20v

En jaksa etsiä kuvaa, mutta siis niin että istut "miehesi" sylissä, ja hän on sisälläsi.

Muista laittaa jalat parhaasimukaan ristiin hänen selkänsä takana ;) [Tuntuu mahtavalle]

Toinen...

"Miehesi" makaa puoliksi sängyllä/shovalla, jalat 90 asteen kulmassa, niin että vain yläselkä on tuettuna. Mene hänen päälleen, normaaliin "ratsastus" asentoon.

Toimii nimittäin lyhyehköiden naisten kanssa paremmin kuin pitkien ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      81
      1029
    2. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      185
      726
    3. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      200
      651
    4. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      35
      638
    5. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      156
      617
    6. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      100
      595
    7. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      40
      507
    8. Pidin siitä miten

Rauhallinen olit. Et menetä hermojasi kovin herkästi
      Ikävä
      24
      488
    9. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      26
      478
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      31
      429
    Aihe