Olen siis lyhytkasvuinen nainen, harrastan seksiä normaalimittaisten miesten kanssa, mutta välillä pituuseromme on liian suuri. Haluaisinkin vinkkejä uusiin asentoihin joita kokeilla, olen sinkku ja näin ollen en aina kehtaa itse vaihtaa asentoa.
LYHYTKASVUINEN
6
7189
Vastaukset
- sinkkuus ja
asennon vaihtaminen liittyy toisiinsa?
- ison miehen kämmenelle,
ja se niin kun runkkaa sulla itseään. Tuntuu makeelta. Mä itse kävin tosia isona miehenä (187cm, 112 kg, kyrpä seisokissa 19 cm pitkä ja aika paksu) Espanjan Bilbaossa kääpiöbordellissa ja asetin sen pikku lutkan sillä lailla kämmenelle ja annoin mennä ja kääppärihuora meni melkein nurinpäin, silmät muljahtelivat ja sen vittu lotisi. Ihmeen iso vittu muuten niin pienellä, noin metrisellä naisella! Huora melkein pyörtyi kun nussin sitä, mutta kiitteli kovasti saaneensa muches graciaa ja amigoa.
- reppana.
ne kääpiö ilolinnutkin osaa visertää nätisti...
ovat nääs ammattilaisia ;) - kovasti
läskin toiveunilta!
- asdf
Suihkussa seisaaltaan, käytämme lasten muovista jakkaraa. Lapset ylettyvät sillä paremmin pesualtaaseen ja meillä vaimo nousee toisella jalalla jakkaralle joten minä yletyn paremmin sisään.
Ja toinen hyvä asento jossa pituus ero ei haittaa on keittiön pöytä. vaimo makaa pöydällä ja minä seison edessä. Pitkä mies on juuri oikean mittainen. - Mies-20v
En jaksa etsiä kuvaa, mutta siis niin että istut "miehesi" sylissä, ja hän on sisälläsi.
Muista laittaa jalat parhaasimukaan ristiin hänen selkänsä takana ;) [Tuntuu mahtavalle]
Toinen...
"Miehesi" makaa puoliksi sängyllä/shovalla, jalat 90 asteen kulmassa, niin että vain yläselkä on tuettuna. Mene hänen päälleen, normaaliin "ratsastus" asentoon.
Toimii nimittäin lyhyehköiden naisten kanssa paremmin kuin pitkien ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999