Suviseurauutisia

täältä paikanpäältä

Kenttä on aika rapainen siellä, missä on liikuttu. Kumikengät ovat paras jalkine. Etuvetoiset autot jää herkästi kiinni. Traktoreita pörrää joka puolella vetäen auto-vaunu yhdistelmiä.
Asuntoautot pääsee omin avuin, mutta vaunuja vetävät autot eivät.
Kentälle pääsyä joutuu odottamaan tuskastuttavan kauan, koska vetoapua tarvii juuri nuo vaunuja vetävät yhdistelmät.
Kolea on nyt sää, mutta on luvattu lämpenevän.

Elikkä märkää on maa ja kävelytiet on rapaisia.

Nuoriso liikuskelee tutkaillen ympäristöä.
Teltta-asujilla kurjat oltavat.

20

1972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei vl

raportista. Jatka raportointia.

• Hohottelija

Onneksi jotkut ovat muistaneet rukoilla sadetta. Mutta hauskaa on täällä kotosalla!!!

• Siunauksen epääminen

Synninpäästöä on kuitenkin tarjolla jokaiselle, niinkö. Tällä kertaa ei vanhuksiltakaan kielletä anteeksiantoa, vai kuinka?

• mmmmma

kiitos tiedosta! ü

• Mutta mieleen tulee, että miksi körttiläiset uskaltavat kokoontua paljaan taivaan alla luottaen Isän antavan hyvän ilman..

• paikan päälltä

Kävin ostamassa pitsat seurateltta-aukealta. Jono oli pitkä. Tupakansavu häiritsee. Tuntuu, että tupakkaa polttaa joka toinen.
        Seurateltassa oli kostean tuntoinen ilmanala.
        Alan nyt nukkumaan, sillä olen tullut tänään iltakuuven aikaan ja matka oli uuvuttava, kun satoi vettä oulun korkeudella.
        Nuoriso ei nuku aivan heti. Kroohhh

• paikan päälltä kirjoitti:

Kävin ostamassa pitsat seurateltta-aukealta. Jono oli pitkä. Tupakansavu häiritsee. Tuntuu, että tupakkaa polttaa joka toinen.
        Seurateltassa oli kostean tuntoinen ilmanala.
        Alan nyt nukkumaan, sillä olen tullut tänään iltakuuven aikaan ja matka oli uuvuttava, kun satoi vettä oulun korkeudella.
        Nuoriso ei nuku aivan heti. Kroohhh

Olin aikeissa pistäytyä siellä, sen perinteisen lihasoppani syömässä, mutta taitaa jäädä.

Tuosta tupakan savusta sen verran, että kyllä se kesäisessä illassa toisen polttamana tuoksuu jopa hyvältä, ainakin näin entisen nikotinistin nenään :)

• paikan päältä

Viime yö oli kylmä ja teltoissa olijoita paleli. Halvoissa makuupusseissa ei ole lämmin.
      Eilen oli kurja päivä kentällä sään vuoksi. Sadetakki päällä käveltiin. Yölläkin ripsasi vettä. Aamu näyttää valoisalta.
      Kenttä ei ole silti ajokunnossa, vaan upottaa, eikä se ehdi kuivua kunnolla enää.

Ottakaa telttoihin lisähuopia.
      Ajallinen aurinko ei vielä lämmitä, mutta saarnat antaa lämpöä kyllä.

• henkisesti kuin

ruumiillisestikin. Luoja ei nyt jostain syystä suosi lestakansaa. Hoitokokousasia kaihertaa?

• aivot narikassa
        henkisesti kuin kirjoitti:

ruumiillisestikin. Luoja ei nyt jostain syystä suosi lestakansaa. Hoitokokousasia kaihertaa?

että jotkut laittavat lapsensa TELTTAAN tällaisella ilmalla. Ei voi olla totta, mutta toisaalta mitä muuta lestoilta voisikaan odottaa

• vaikuttaneet aikuisilta?
        aivot narikassa kirjoitti:

että jotkut laittavat lapsensa TELTTAAN tällaisella ilmalla. Ei voi olla totta, mutta toisaalta mitä muuta lestoilta voisikaan odottaa

En tiedä, onko kukaan tuntemistani lapsista teltassa yötä, vaikka se olisikin heistä tosi mukavaa, eräänlainen seikkailu.

• Ensi yöksi luvattiin vain 4 astetta, se tietää alavimmille paikoille hallaa.

• cesky

Porukkaa on harmittavan vähän. Asuntoautot ja asuntovaunut yhteen laskettuna, niitä on hieman päälle 5000. Täällä on noin 10 000 aikuista ja 25 000 lasta/murkkuikäistä. Ei ilmeisesti ole huippupäivänäkään odotettavissa aikuista seuraa paljonkaan... laskellaan, että jo huippupäivänä olisi 20 000 - 22 000 aikuista, niin se olisi jo paljon... Jos aikuisia on ennää 20 000, niin kun ne on paikalla niin lapset mukaan luettuna porukkaa oisi 55 000... Aikuiset uskovaiset on kadonneet. Lauma pienenee. Ehkä ennää ei tule edes 22 000 aikuista...

• meitä on paljon

Höpsis, nythän on vasta viikkonloppu alussa. Nyt ovat suurwet joukot vasta tulossa! On varmaa että päästään tavoitteeseen.

• Voi ylittyäkin!
        meitä on paljon kirjoitti:

Höpsis, nythän on vasta viikkonloppu alussa. Nyt ovat suurwet joukot vasta tulossa! On varmaa että päästään tavoitteeseen.

Ylen uutisten ennusteen mukaan paikalle tulee 60 000 henkilöä.

• Sieville
        Voi ylittyäkin! kirjoitti:

Toisaalta sää on tähän asti ollut kehnohko. Parhaimmillan suviseuroissa on lienee ollut lähes 80 000 kävijää. Ensi kesänä Turun lähelle tuleekin 100 001 kävijää.

• tiedänytsitte

Tavoitteena on noin 20 000 aikuista ja 35 000 lasta.
        Viime vuonna oli aikuisia maksimissaan noin 25 000.

Pitäisiköhän seuraavat suvarit järkätä suoraan lapsille eli että ohjelmat olisi pääsääntöisesti suunnattu lapsille ja nuorille, kun niitä on aina suurin osa ja aikuisia niin vähän?

• ympärillenne,
        tiedänytsitte kirjoitti:

Tavoitteena on noin 20 000 aikuista ja 35 000 lasta.
        Viime vuonna oli aikuisia maksimissaan noin 25 000.

Pitäisiköhän seuraavat suvarit järkätä suoraan lapsille eli että ohjelmat olisi pääsääntöisesti suunnattu lapsille ja nuorille, kun niitä on aina suurin osa ja aikuisia niin vähän?

perhekoot ovat pienentyneet. Erityisesti perheissä, joissa äidit yrittävät luoda uraa.

• loput aikuisia
        Voi ylittyäkin! kirjoitti:

Konkreettisesti niistä 60 000:nesta on noin 20 000 - 25 000 aikuista ja 35 000 - 40 000 lasta.
        Aikuisten määrä vähenee, se on totta kyllä. Ja, vl-perheisiin syntyneistä yhä suurempi osa vaan on jättänyt liikkeen, kun aikuisten lukumäärä on pienentynyt entisestään (jos jälkikasvu jäisi liikeeseen, niin aikuisten lukumäärä kasvaisi vuosi vuodelta - nyt on käynyt päinvastoin: aikuisien lukumäärä pienenee vuosi vuodelta).

• Sandra.s

"Raapiii päätään". Siis tavoite? Onko nyt kyse rahasta vaiko uskosta? Minä olen nyt kyllä äimän käkenä????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3258
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2595
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2238
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2179
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2141
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      109
      2096
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1887
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1864
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1673
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      84
      1597
    Aihe