Meillä savipitoinen maa, mutta tehty kunnon "montturivi" jo rakennusvaiheessa aidalle (joka täytetty jo siinä vaiheessa mullalla). Paikka on aurinkoinen, eikä pensaan tarvitse kasvaa kuin max 150cm. Etsiskellessä huomasin pensashanhikin valkoisen version (snowflake)ja se alkoi kiinnostaa. Menisikö tuollaisessa paikassa? Olin jo kallistumassa norjanangervon/marjasinikuusaman kannalle... Olisiko muita hyviä ehdotuksia?
Vastaukset 1
- suunnitteluhortonomi
Hanhikit ei periaatteessa kovin hyvin viihdy savimaassa, ja tuon valkoisen hanhikin kasvutapa ja kukinta on aika vaatimaton. Aidaksi mieluummin jotain muuta, mainitsemasi norjanangervo tai virpiangervo voisi olla ihan ok. Angervoista löytyy muitakin mahdollisia, onko toi valkoinen väri jotenkin must?
Kannattaa miettiä myös kuinka leveiksi kasvit kasvavat, pitääkö niiden sietää leikkausta jne...ei nää aina niin yksiselitteisiä juttuja ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78976
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27507
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475